quote:Voorzitter Willem den Hertog van de PvdA in Katwijk wenst op Twitter PVV-leider Geert Wilders dood. De bizarre tweet werd verstuurd in een reactie op de uitspraak van Wilders over een dreigende ’kogel van links’.
,,Als de kogel komt, staat er PvdA op de zijkant geschreven”, zei de PVV-leider eerder deze week. Daarop reageerde Den Hertog met de tekst ,,We hopen natuurlijk allemaal dat Wilders sterft aan een hartaanval in bed (al dan niet tussen de benen van een links Kamerlid).”
Den Hertog wil niet zeggen of hij nog steeds achter zijn uitingen staat, meldt Omroep West. Hij wil niet inhoudelijk op de tweets reageren, maar heeft de tweet in ieder geval niet verwijderd.
Wel liet hij zojuist via Twitter weten dat hij ’vanwege de reacties de Tweet beter niet had kunnen versturen. ,,Er is commotie ontstaan over door mij verzonden tweets over Wilders. Die tweets had ik gezien de reacties niet moeten versturen.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Wilders_dood__.htmltwitter:WillemdenHertog twitterde op dinsdag 09-02-2016 om 23:55:56@dekker_anton We hopen natuurlijk allemaal dat Wilders sterft aan een hartaanval in bed (al dan niet tussen de benen van een links kamerlid) reageer retweet
Dit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
Ik snap nou nooit waarom je zoiets moet tweeten
Ik snap vooral niet dat je in die functie niet snapt dat als je dit tweet het best wel eens onhandige gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
Ik vind het wel goed dat wordt tegengesproken wat Wilders insinueert.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:27 schreef HPLC het volgende:
Ach gut, wel infantiele tweets maken maar verantwoorden? Nee dank u :vquote:'Maar als er dan toch een kogel aan te pas komt, dan groot genoeg om er 'van het dankbare Nederlandse volk' op te graveren', schrijft hij in een volgend bericht op Twitter. Den Hertog wil niet zeggen of hij nog steeds achter zijn uitingen staat, omdat hij 'niet inhoudelijk op de tweets wil reageren', verklaart hij tegenover Omroep West.
Het is gewoon een debiel, getuige ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat wordt tegengesproken wat Wilders insinueert.
En deze tweet stuurde hij ook:twitter:WillemdenHertog twitterde op woensdag 10-02-2016 om 00:40:25Hoeveel PVV'ers zouden er nu "PvdA" in kogels zitten kerven? #dtv reageer retweet
De PvdA sterft een langzame dood, waarom trekken ze de stekker daar niet uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:28 schreef Eufonie het volgende:
Je moet wat met 9 zetels op je 70-jarig jubileum
Nee, de echte idioterie komt toch altijd weer van de PVV aanhangquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:30 schreef FritzWepper het volgende:
Bij de PvdA hebben ze niet zo goed door dat tweets publiekelijk zijn. Kom veel idiote dingen tegen onder PvdA-raadsleden en -bestuurders in mijn tijdlijn.
twitter:bjornvanherpen twitterde op donderdag 11-02-2016 om 13:04:08@WillemdenHertog laten we maar hopen dat jij snel dood in je bed ligt , dat zou pas een feestdag worden reageer retweet
Is die bjornvanherpen ook voorzitter van een partij dan? Zit wel een verschil tussen een simpele boerenlul of iemand met publieke functie he. Dat snap je toch ook wel?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, de echte idioterie komt toch altijd weer van de PVV aanhangtwitter:bjornvanherpen twitterde op donderdag 11-02-2016 om 13:04:08@WillemdenHertog laten we maar hopen dat jij snel dood in je bed ligt , dat zou pas een feestdag worden reageer retweet
Zou mooi zijn als dat eindelijk eens gebeurd. Dermate waardeloze en disfunctionele partij geworden dat het ergens ook te tragisch voor woorden is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De PvdA sterft een langzame dood, waarom trekken ze de stekker daar niet uit.
Dat doe je zo:
Och het is Wilders die steeds weer over kogels van links begint omdat Fortuyn is vermoord dan is het logisch dat anderen daarop reageren. Breivik heeft heel wat linkse mensen vermoord waarom zou dat in Nederland niet kunnen gebeuren. Wilders gaat desondanks ook over revolte en verzet beginnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is gewoon een debiel, getuige ooktwitter:WillemdenHertog twitterde op woensdag 10-02-2016 om 00:40:25Hoeveel PVV'ers zouden er nu "PvdA" in kogels zitten kerven? #dtv reageer retweet
Dat al helemaalquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat je in die functie niet snapt dat als je dit tweet het best wel eens onhandige gevolgen kan hebben.
Je mist een stuk van mijn post waarin ik dat ook zeg. Dat het met de onzin van Wilders is begonnen. Maar van dit soort figuren zou je meer mogen verwachten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Och het is Wilders die steeds weer over kogels van links begint omdat Fortuyn is vermoord dan is het logisch dat anderen daarop reageren. Breivik heeft heel wat linkse mensen vermoord waarom zou dat in Nederland niet kunnen gebeuren. Wilders gaat desondanks ook over revolte en verzet beginnen.
Waar gaat dit over....quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De PvdA sterft een langzame dood, waarom trekken ze de stekker daar niet uit.
Dat doe je zo:
Van een lokale fractievoorzitter meer verwachten? Dan leg je de lat te hoog denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je mist een stuk van mijn post waarin ik dat ook zeg. Dat het met de onzin van Wilders is begonnen. Maar van dit soort figuren zou je meer mogen verwachten.
Mogelijk zijn ze dat geschreeuw van Wilders gewoon zat, verder is het nogal vreemd dat je van een lokale politicus meer verwacht dan van iemand die zichzelf al als nieuwe premier ziet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je mist een stuk van mijn post waarin ik dat ook zeg. Dat het met de onzin van Wilders is begonnen. Maar van dit soort figuren zou je meer mogen verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |