abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159859136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Weer onzin, hij zegt juist dat criminelen (zowel allochtonen als autochtonen) veel harder gestraft moeten worden, gevangenisstraffen omhoog, maar blauw op straat, een dierenpolitie.
Hoe jij het hier formuleert doe je net alsof hij zegt dat verkrachtingen okay zijn zolang ze maar niet door moslims gepleegd worden. Dat je tegen de islam bent betekend niet dat je alles wat niet islam is goedkeurd.
Meer blauw op straat is hij nu eindelijk voor in actie gekomen inderdaad. Uit de busjes komt blauw verf. Jammer dat hij pas in actie komt zodra er een nieuwswaardige link is tussen moslims en zedendelicten. Hij heeft geen woord gerept over Antilianen, Surinamers, of coaches van jeugd hockey teams. En daar doe je de slachtoffers van deze groepen te kort mee.

En je hebt mijn formulering helemaal juist gelezen. Lees het volgende artikel over de houding van PVV naar vrouwen en homo's maar eens goed door. Ontluisterend.

http://www.vice.com/nl/re(...)eriken-van-de-pvv442
pi_159859882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Meer blauw op straat is hij nu eindelijk voor in actie gekomen inderdaad. Uit de busjes komt blauw verf. Jammer dat hij pas in actie komt zodra er een nieuwswaardige link is tussen moslims en zedendelicten. Hij heeft geen woord gerept over Antilianen, Surinamers, of coaches van jeugd hockey teams. En daar doe je de slachtoffers van deze groepen te kort mee.

En je hebt mijn formulering helemaal juist gelezen. Lees het volgende artikel over de houding van PVV naar vrouwen en homo's maar eens goed door. Ontluisterend.

http://www.vice.com/nl/re(...)eriken-van-de-pvv442
Hij zit niet in de regering, dus veel kan hij nu ook niet doen uberhaupt. Bovendien wordt bijna elk intiatief van de pvv geboycot.
Maar welke politieke partij durft het dan wel over die Antilianen, Surinamers, of coaches van jeugd hockey teams te hebben? Wat doen de anderen partijen er tegen?
Over vertegenwoordiging van moslims bij verkrachtingen is 1 van de argumenten van wilders om tegen de islam te zijn, maar zo heeft hij er wel meer specifiek anti moslim. En ja ook inconsequent naar andere geloven/groepen
Ik zeg ook niet dat de pvv heilig is, ze hebben ook standpunten waar ik tegen ben. Maar sommige punten ben ik het wel met ze eens.
pi_159860300
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:41 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mwah, de sfeer tussen Melkert en Fortuyn komt m.i. wel overeen met de sfeer tussen Spekman en Wilders, dus de vergelijking die Wilders maakt is in die zin niet geheel onterecht.
Indien het gevaar zo reeel is van een van links komende kogel, is het misschien handig om PvdA-ers vast preventief aan te pakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')