abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159996861
Hier verder.

Gelieve jij-bakken en persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
pi_159996884
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef luxerobots het volgende:
Dat vluchtelingenverdrag kan best uitgekleed worden en anders scharen we ons bij de overige 90% van de wereld die het vluchtelingenverdrag helemaal niet naleeft.
Gezien de onjuiste interpretatie van dit verdrag, dat dus blijkbaar te onduidelijk is, lijkt mij dat een prima plan.

Ik voel wel wat voor een Europees/Noord-Amerikaans/Australisch/Russisch Vluchtelingen-verdrag. Met alleen westerse landen dus. Afrika had allang uitgesloten moeten zijn, want zij maken volop misbruik van het verdrag.
pi_159996947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Feiten.
Ik heb je in deze discussie nog niet kunnen betrappen op het uitspreken van feiten. Wellicht zou het eens tijd worden dat je je echt in de materie gaat verdiepen. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
pi_159996970
quote:
15s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik heb je in deze discussie nog niet kunnen betrappen op het uitspreken van feiten. Wellicht zou het eens tijd worden dat je je echt in de materie gaat verdiepen. Dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Ik heb jou niet kunnen betrappen op oplossingen. Ik heb genoeg feiten genoemd. Jij-bakken achterwege laten graag en op de inhoud.
pi_159996981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Gezien de onjuiste interpretatie van dit verdrag, dat dus blijkbaar te onduidelijk is, lijkt mij dat een prima plan.

Ik voel wel wat voor een Europees/Noord-Amerikaans/Australisch/Russisch Vluchtelingen-verdrag. Met alleen westerse landen dus. Afrika had allang uitgesloten moeten zijn, want zij maken volop misbruik van het verdrag.
Oorspronkelijk was het een Europees verdrag. Later is het gaan gelden voor de hele wereld, wat met de moderne mobiliteit gewoon geen goed idee is.
pi_159997020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oorspronkelijk was het een Europees verdrag. Later is het gaan gelden voor de hele wereld, wat met de moderne mobiliteit gewoon geen goed idee is.
Klopt. Om schrijnende situaties zoals met Joodse vluchtelingen tijdens de holocaust in het vervolg te voorkomen. Het verdrag moet inderdaad Europees, met uitsluiting van islamitische landen, en duidelijk: Opvang dichtstbijzijnde veilige land en altijd op tijdelijke basis.
pi_159997029
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hier verder.

Gelieve jij-bakken en persoonlijke aanvallen achterwege te laten.
Dit begint ondertussen meer te lijken op een manier om iemand die je wijst op de onjuistheden van je uitspraken de mond te snoeren zonder argumentatie :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159997050
Dit was trouwens wel een jij-bak. Sla hem op, dan weet je er eentje de volgende keer te herkennen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159997064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit begint ondertussen meer te lijken op een manier om iemand die je wijst op de onjuistheden van je uitspraken de mond te snoeren zonder argumentatie :')
Helaas gaan mensen over tot jij-bakken als ze geen argumenten hebben.

Er is geen enkel rationeel argument om de hele niet-westerse wereld permissie te geven om naar Nederland te komen.
pi_159997083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik heb jou niet kunnen betrappen op oplossingen. Ik heb genoeg feiten genoemd. Jij-bakken achterwege laten graag en op de inhoud.
Eindoplossingen zijn er dan ook niet voor dit probleem. Het idee om met bepaalde simplistische plannen het probleem geheel op te lossen is dan ook bijzonder naïef. Daarom ook mijn tip aan jou om je eens in de materie te gaan verdiepen. En dan niet enkel via Geenstijl of de PVV want dit lijkt echt helemaal nergens op zo :{.
pi_159997106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je moet was als geen van je genoemde "feiten" serieus voor die kwalificatie door kan gaan.
pi_159997130
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er is geen enkel rationeel argument om de hele niet-westerse wereld permissie te geven om naar Nederland te komen.
Wederom een typische drogreden van jouw kant. Er is helemaal niemand die er voor pleit om de hele niet-westerse wereld permissie te geven om naar Nederland te komen.
pi_159997138
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Eindoplossingen zijn er dan ook niet voor dit probleem. Het idee om met bepaalde simplistische plannen het probleem geheel op te lossen is dan ook bijzonder naïef. Daarom ook mijn tip aan jou om je eens in de materie te gaan verdiepen. En dan niet enkel via Geenstijl of de PVV want dit lijkt echt helemaal nergens op zo :{.
De bewering dat er geen eindoplossing zijn, is nogal vergaand: Dit betekent dat Europa wordt weggegeven aan Afrika. Hoe kun je zoiets ooit accepteren?
Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen, mijn argumenten deugen, en als jij er anders over denkt dan kun je met feiten komen in plaats van persoonlijke opmerkingen.
pi_159997145
quote:

[..]

Feiten. Ook al roept links van alles, deze landen schenden geen enkel verdrag en toch vrijwel geen asielzoekers.
Onzin.
Hongarije:
http://ec.europa.eu/euros(...)2014_and_Q3_2015.png

Je weet waar Hu voor staat?
http://ec.europa.eu/euros(...)E2%80%93_Q3_2015.png

Australië maakt verschil tussen refugees en asylumseekers:

http://www.aph.gov.au/Abo(...)p/rp1415/AsylumFacts
http://www.aph.gov.au/Abo(...)/RefugeeResettlement

Er zijn dus best veel vluchtelingen in Australie.

Overigens heeft een EU land natuurlijk andere verdragen dan niet EU landen, jouw vergelijking met Australië en Japan is dus toch al onzin. Daarnaast is dit een heel ander onderwerp maar steeds op iets nieuws overgaan past ook geheel bij jou. Als A niet waar is ga je gewoon doen alsof je B hebt beweerd. Jouw teksten blijven volkomen idioot.
pi_159997172
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wederom een typische drogreden van jouw kant. Er is helemaal niemand die er voor pleit om de hele niet-westerse wereld permissie te geven om naar Nederland te komen.
Iedereen die zich "vluchteling" noemt mogen we niet aanpakken en terugsturen. Daarmee geef je de hele niet-westerse wereld toestemming om hier naartoe te komen.
pi_159997204
quote:
Die gegevens zijn van vóór het hek. Bovendien betreft het alleen aanvragen en geen toewijzingen.
pi_159997214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Iedereen die zich "vluchteling" noemt mogen we niet aanpakken en terugsturen. Daarmee geef je de hele niet-westerse wereld toestemming om hier naartoe te komen.
Er worden maandelijks mensen uitgezet die zich vluchteling hebben genoemd en dat niet bleken te zijn.
pi_159997229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het is niet alleen permissie het is zelfs mensen lokken met Merkels 'Wir schaffen das' en gratis uitkeringen en huizen.

Ik begrijp heel goed dat mensen naar hier willen komen.
pi_159997248
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Jij vat teveel terechte kritiek op je beweringen op als jijbakken, maar dat zijn ze echt niet hoor.
pi_159997255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is niet alleen permissie het is zelfs mensen lokken met Merkels 'Wir schaffen das' en gratis uitkeringen en huizen.

Ik ook, de welvaart is hier tenslotte het hoogst.
pi_159997259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik ook, al keur ik het moreel gezien af. Mensen moeten hun eigen land opbouwen. Ze laten zelfs hun eigen gezin in de steek. Daarom ben ik ook voor een zo hard mogelijke aanpak.
pi_159997291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ook, al keur ik het moreel gezien af. Mensen moeten hun eigen land opbouwen. Ze laten zelfs hun eigen gezin in de steek. Daarom ben ik ook voor een zo hard mogelijke aanpak.
Dat wordt lastig in een land als Syrië. Daarnaast komen kinderen later als de procedure met goed gevolg is doorlopen. Dat lijkt me ook niet zo heel raar.
pi_159997312
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De bewering dat er geen eindoplossing zijn, is nogal vergaand: Dit betekent dat Europa wordt weggegeven aan Afrika.
Nee, dat betekent het niet. Het betekent dat vluchtelingen en migratie dingen zijn waar je mee om moet leren gaan. Je gaat het niet 100% voorkomen in een moderne samenleving.
quote:
Hoe kun je zoiets ooit accepteren?
Jij hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen, mijn argumenten deugen, en als jij er anders over denkt dan kun je met feiten komen in plaats van persoonlijke opmerkingen.
Kom dan eens met "feiten" die wel kloppen in plaats van fantasietjes aub.
pi_159997317
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat wordt lastig in een land als Syrië. Daarnaast komen kinderen later als de procedure met goed gevolg is doorlopen. Dat lijkt me ook niet zo heel raar.
Mij wel, want als het thuisland veilig genoeg is voor kinderen dan is dat op zichzelf al een reden om de aanvraag af te wijzen. Nog los van het feit dat ze hier helemaal niet horen te komen.
pi_159997334
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, dat betekent het niet. Het betekent dat vluchtelingen en migratie dingen zijn waar je mee om moet leren gaan. Je gaat het niet 100% voorkomen in een moderne samenleving.

[..]

Kom dan eens met "feiten" die wel kloppen in plaats van fantasietjes aub.
Vluchtelingen zijn iets wat in de regio van een conflict speelt, niet hier in Noord-West Europa waar het al 70 jaar heel rustig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')