abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159996490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Precies je begrijpt er nog steeds niets van.

[..]

Allemaal dom gelul van je en de link waarin het citaat staat heb ik al gegeven.
Daar moeten we ook eens mee stoppen, die jarenlange mogelijkheden op beroep.
pi_159996514
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daar moeten we ook eens mee stoppen, die jarenlange mogelijkheden op beroep.
Klopt, staat ook niet in de verdragen.
Het is zo simpel: Als het in Japan, Australië of Hongarije kan, landen die zich keurig aan de regels houden, dan kan het hier ook.
pi_159996526
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Je quote beleid van de IND. Dat beleid kan gewoon veranderd worden. Niet de richtlijnen van de IND, maar de verdragen zijn bepalend voor wat mogelijk is. De IND moet grondig hervormd worden, dat is wel duidelijk. Maar dat roept voormalig IND-medewerker Sietse Fritsma ook al heel lang.

De verdragen bieden genoeg ruimte om asielzoekers direct het land weer uit te werken.
Je weet niet waar je het over hebt, blijkbaar zelfs niet als je de link al hebt. Iemand in Nederland kan een beslissing aanvechten bij de rechter dat staat ook in internationale verdragen, dus ook de afwijzing ivm Dublin.
pi_159996556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt, blijkbaar zelfs niet als je de link al hebt. Iemand in Nederland kan een beslissing aanvechten bij de rechter dat staat ook in internationale verdragen, dus ook de afwijzing ivm Dublin.
Prima. Dan zet je die persoon in de gevangenis en laat er met spoed een rechter naar kijken. Dan zullen er niet veel zijn die nog in beroep gaan.
pi_159996559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat soort suggestieve opmerkingen dragen niet bij aan de discussie.
Maar dat is juist precies wat je zegt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159996581
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als een man en vrouw getrouwd zijn, en het is een slecht huwelijk, bijvoorbeeld met huiselijk geweld.

Dan kan je continu op de trouwpapieren wijzen. Maar je kan ook gewoon het huwelijk ontbinden, zo zie ik het ook met de internationale verdragen.

Eerst de ruimtes van het verdrag opzoeken, er minimaal aan voldoen, maar het asielbeleid zeer sober houden. Werkt dat niet? Dan de verdragen opschorten.
pi_159996588
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dat is juist precies wat je zegt.
Ik wil rechters aanpakken.
Dus in beroep gaan. Krijg de rechter gelijk? Dan de noodmaatregel alle verdragen opschorten totdat er expliciet in vermeld staat dat asielzoekers in de regio asiel moeten aanvragen. Geen rechter die daar nog wat tegen kan doen. Maar van de rechtspraak aanpakken zoals jij heel misselijkmakend suggereert, is geen sprake.
pi_159996595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Prima. Dan zet je die persoon in de gevangenis en laat er met spoed een rechter naar kijken. Dan zullen er niet veel zijn die nog in beroep gaan.
Die persoon heeft niets strafbaars gedaan, die heeft een asielaanvraag gedaan. Hoe meer je schrijft hoe vreemder het allemaal wordt. Blijkbaar denk je dat vrijheidsbeneming in Nederland zomaar kan?
pi_159996605
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Eerst de ruimtes van het verdrag opzoeken, er minimaal aan voldoen, maar het asielbeleid zeer sober houden. Werkt dat niet? Dan de verdragen opschorten.
En reken maar dat opschorten niet eens nodig zal zijn. Asielzoekers in een tentje met water en brood huisvesten is al genoeg om aan alle verdragen te voldoen.
pi_159996626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die persoon heeft niets strafbaars gedaan, die heeft een asielaanvraag gedaan. Hoe meer je schrijft hoe vreemder het allemaal wordt. Blijkbaar denk je dat vrijheidsbeneming in Nederland zomaar kan?
Vreemdelingendetentie.
Nergens staat in de verdragen dat een asielzoeker vrij mag rondlopen in een land. Gewoon een besloten centrum waar ze hun verzoek moeten afwachten.

Vreemder dan iedereen uit niet-westerse landen maar toelaten tot Nederland kan ik het niet maken.
pi_159996645
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En reken maar dat opschorten niet eens nodig zal zijn. Asielzoekers in een tentje met water en brood huisvesten is al genoeg om aan alle verdragen te voldoen.
Je hoort de mensen in de azc's ook, wanneer krijgen we een huis?

Godverdomme, je mag blij zijn dat je in veiligheid bent.
pi_159996656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je hoort de mensen in de azc's ook, wanneer krijgen we een huis?

Godverdomme, je mag blij zijn dat je in veiligheid bent.
Dáár zit het probleem! Maar daar hoor je de pro-immigratie mensen niet over.
pi_159996666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Vreemdelingendetentie.
Nergens staat in de verdragen dat een asielzoeker vrij mag rondlopen in een land. Gewoon een besloten centrum waar ze hun verzoek moeten afwachten.
Nu doe je ook nog alsof je weet wat in de verdragen staat, het is toch wel duidelijk dat je er geen bal verstand van hebt.
pi_159996673
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik wil rechters aanpakken.
Dus in beroep gaan. Krijg de rechter gelijk? Dan de noodmaatregel alle verdragen opschorten totdat er expliciet in vermeld staat dat asielzoekers in de regio asiel moeten aanvragen. Geen rechter die daar nog wat tegen kan doen. Maar van de rechtspraak aanpakken zoals jij heel misselijkmakend suggereert, is geen sprake.
Je begrijpt echt werkelijk niet wat je zelf zegt he?

Ik hou het wel voor gezien, als ik hersencellen wil vernietigen ga ik wel naar de pub.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159996677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nu doe je ook nog alsof je weet wat in de verdragen staat, het is toch wel duidelijk dat je er geen bal verstand van hebt.
Jij-bakken dragen niet bij aan de discussie.
pi_159996694
quote:
15s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je begrijpt echt werkelijk niet wat je zelf zegt he?

Ik hou het wel voor gezien, als ik hersencellen wil vernietigen ga ik wel naar de pub.
Jij verdraait mijn woorden en levert daarmee geenszins een zinvolle bijdrage aan deze discussie.
pi_159996723
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Jij verdraait mijn woorden en levert daarmee geenszins een zinvolle bijdrage aan deze discussie.
Nee, ik verdraai je woorden niet. Jij hebt echt overduidelijk geen idee van wat je zelf zegt en wat de consequenties zijn van wat je zelf zegt.
pi_159996727
Ik heb het wel vaker gevraagd aan de pro-immigratie mensen, maar nooit antwoord gehad:
- Hoeveel asielzoekers laten we toe?
- Hoe betalen we dat?
- Kunnen we heel Afrika huisvesten?
pi_159996736
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, ik verdraai je woorden niet. Jij hebt echt overduidelijk geen idee van wat je zelf zegt en wat de consequenties zijn van wat je zelf zegt.
Nogmaals, jij-bakken en woorden verdraaien leveren geen zinvolle bijdrage.
pi_159996784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Jij-bakken dragen niet bij aan de discussie.
Jouw onzin ook niet. Je claimt allemaal dingen en alles heb ik inhoudelijk weerlegt en je verzint steeds weer nieuwe idioterie, zelf heb je nog geen enkele onderbouwing gegeven. Uiteindelijk moet ik na een bepaalde hoeveelheid onzin toch de vrijheid hebben te constateren dat jouw houding niet helemaal past bij een serieuze discussie?
pi_159996801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:40 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jouw onzin ook niet. Je claimt allemaal dingen en alles heb ik inhoudelijk weerlegt en je verzint steeds weer nieuwe idioterie, zelf heb je nog geen enkele onderbouwing gegeven. Uiteindelijk moet ik na een bepaalde hoeveelheid onzin toch de vrijheid hebben te constateren dat jouw houding niet helemaal past bij een serieuze discussie?
Er is nog niets weerlegd. Sterker nog, wat ik voorstel wordt in Japan, Australië en Hongarije uitgevoerd en deze landen houden zich ook aan het Vluchtelingen Verdrag.
pi_159996824
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er is nog niets weerlegd. Sterker nog, wat ik voorstel wordt in Japan, Australië en Hongarije uitgevoerd en deze landen houden zich ook aan het Vluchtelingen Verdrag.
Bewering zonder onderbouwing, weer onzin.
pi_159996841
Iets anders (misschien kunnen we nader tot elkaar komen): Ik lees dat mensen tegen de aanpak van illegalen/asielzoekers zijn omdat ze vinden dat wij "vluchtelingen" veiligheid moeten bieden.

Zijn jullie het met mij eens dat we deze mensen niet moeten laten integreren, en geen huizen moeten geven, maar alles moeten richten op spoedige terugkeer? Het gaat immers om veiligheid.
pi_159996846
Dat vluchtelingenverdrag kan best uitgekleed worden en anders scharen we ons bij de overige 90% van de wereld die het vluchtelingenverdrag helemaal niet naleeft.
pi_159996848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Illegalen mogen in Nederland een asielaanvraag doen en blijven. Mensen die illegaal Europa binnendringen en via onze buurlanden Nederland binnen komen zijn illegaal, maar toch mogen ze aan aanvraag doen. Het beleid in Nederland is helemaal fout en niet conform de verdragen.

Illegalen die illegaal zijn als gevolg van herhaaldelijke afwijzingen van een asielverzoek (uitgeprocedeerden) mogen ook altijd blijven, kwestie van wachten op de volgende pardonregeling. Mensen worden niet uitgezet, hooguit wordt vriendelijk gevraagd om het land te verlaten met een flink geldbedrag.

De verdragen bieden genoeg ruimte om asielzoekers te weigeren. Zie Australië, Japan en Hongarije, die zich allemaal keurig aan de verdragen houden.

[..]

Jij-bakken moet je achterwege laten.
Je hebt wederom je feiten totaal niet op orde. Dus hierbij nogmaals de tip om je eens in te gaan lezen voor je weer dom gaat roeptoeteren. Want dit gaat helemaal nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')