Nee, ik nietquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zamelt allen geld in![]()
Help Bitlord de winter door
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik niet![]()
Maar goed, dit is geen DM of SC, viel me alleen op
Niet persoonlijk, maar ik zat er wel bij: vorig jaar waren een paar gasten met het vliegtuig uit Engeland gekomen om een dagje Nederland te doen. Omdat ze nog wat tijd over hadden wilden ze een retourtje Amsterdam - Breda - Schiphol doen met Fyra om aldaar hun vlucht terug naar Engeland te halen. Ze hadden anderhalf uur marge tussen aankomst op Schiphol en het sluiten van de gate.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:39 schreef Bitlord het volgende:
Wat zijn van jullie anderen de slechtste treinervaringen ooit?
Er komen er nogal wat daar, maar als ik het goed heb cnl 379, 347, 319, 1243, 483, 50483. Ik ga straks na het slapen even verder zoeken..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:28 schreef Bitlord het volgende:
Hooi allemaal, we staan inmiddels stil in Hannover om daar rijtuigen uit te wisselen. Babytje is weer lekker aan het huilen.
Er staan hier drie nachttreinen die met elkaar wagons uitwisselen, weet iemand welke treinen dat zijn?
kerst 2010 met de sneeuw toenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:39 schreef Bitlord het volgende:
Wat zijn van jullie anderen de slechtste treinervaringen ooit?
Staat nu vastgesteld op 1 maart. En om het simpel te houden mogen trajectkaarthouders dan nog wel papieren kortingskaartjes kopen, maar voordeelurenkaarthouders nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Tot per wanneer kunnen er eigenlijk papieren retourtjes met korting gekocht worden bij de automaat? Of is daar nog geen einddatum voor?
Maakt niet uit, kom er net achter dat EuroNight en CityNightLine samen rijden tussen Amsterdam en Hannover..quote:
Excuses krijg je nooit van de politie, 105 euro schadevergoeding voor een nachtje onterecht zitten is het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Die brand bij Loenersloot is waarschijnlijk ontstaan door kortsluiting aldus de Telegraaf. De verdachten zijn vrijgelaten en eisen excuses en een schadevergoeding van de politie.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zamelt allen geld in![]()
Help Bitlord de winter door
Welkom thuisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:58 schreef Bitlord het volgende:
We zijj weer thuis. Godver wat een vreselijkheid was dit.
Nu lekker slapen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:01 schreef Bitlord het volgende:
Heen was ik daar al mee gevlogen, voortaan ook maar weer terug.
Hm, geen heel slechte ervaringen gehad. De reis die het minst verliep zoals gepland was Londen-Brussel op de dag van het treinongeluk in Buizingen. Eerste berichten waren "sorry, geen trein, we weten het ook nog niet, veel plezier op dit station." Uiteindelijk een uur of 2 na de oorspronkelijke vertrektijd meegekund met een Eurostar naar Parijs (1e klasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:39 schreef Bitlord het volgende:
Wat zijn van jullie anderen de slechtste treinervaringen ooit?
Oh mènquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:24 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Staat nu vastgesteld op 1 maart. En om het simpel te houden mogen trajectkaarthouders dan nog wel papieren kortingskaartjes kopen, maar voordeelurenkaarthouders niet
Klopt, je wordt genaaid en ze doen zogezegd hun best om het zo snel mogelijk op te lossen. Maar vast niet voor 1 maart.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh mèn
Ik heb een VDU dus, maar als ik met de OV chipkaart incheck krijg ik geen korting bij andere vervoerders. Om dat wel te krijgen moet ik een papieren kaartje kopen. Dat kan dus straks niet meer? Dan krijg ik dus geen korting meer bij andere vervoerders?
En dan komen ze met een "oplossing" die qua prijs ergens tussen de oude en nieuwe situatie in zit. En gaan ze pochen met hoeveel goedkoper het wel niet is geworden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:47 schreef Alopex het volgende:
[..]
Klopt, je wordt genaaid en ze doen zogezegd hun best om het zo snel mogelijk op te lossen. Maar vast niet voor 1 maart.
reizen met de chipkaart is sowieso al een stuk duurder wanneer je onderweg van vervoerder wisselt, want het is geen degressief tarief meer. Letterlijk alle stukjes worden nu bij elkaar opgeteld, ook bij papieren kaartjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan komen ze met een "oplossing" die qua prijs ergens tussen de oude en nieuwe situatie in zit. En gaan ze pochen met hoeveel goedkoper het wel niet is geworden.
In het geval van Bosnië is "rijden" een groot woord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:27 schreef Bitlord het volgende:
Het zou theoretisch ook nog een Talgo kunnen zijn. Ik heb er jaren geleden eentje van DB zien staan in Berlijn, maar bij mijn weten wordt die niet meer ibgezet en rijden alleen Spanje, Bosnië en Amerika met Talgotreinen. We rijden inmiddels door Alexanderplatz. Ben benieuwd zometeen bij Hbf hoe druk het is.
Beter dan de volledig nieuwe situatie maar nog steeds geen fatsoenlijke oplossing nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan komen ze met een "oplossing" die qua prijs ergens tussen de oude en nieuwe situatie in zit. En gaan ze pochen met hoeveel goedkoper het wel niet is geworden.
bij papieren kaartjes is dat (nog) niet het geval tenminste als ik de prijzen vergelijk die NS.nl opgeeft (Utrecht-Den Bosch is nog steeds even duur als Zevenaar-Cuijk). Straks eens testen of de kaartautomaat er ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
reizen met de chipkaart is sowieso al een stuk duurder wanneer je onderweg van vervoerder wisselt, want het is geen degressief tarief meer. Letterlijk alle stukjes worden nu bij elkaar opgeteld, ook bij papieren kaartjes
Niet zo veel denk ik. Het spoor gaat ook zonder acties al makkelijk genoeg stukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef b2py het volgende:
Acties aangekondigd in railinfrasector
Arbo | Laatst gewijzigd:04-01-2013 09:51 | Martjan Kuit |
Woerden - FNV Bouw kondigt voor 2013 acties aan in de railinfrasector.
Dat is de uitkomst van ledenbijeenkomsten die de bond vorige maand hield. Eind vorig jaar liepen de cao-onderhandelingen Railinfra vast.
Bron
Wat voor acties moet ik me hierbij voorstellen?
Ik zat meer te denken aan, het niet meer oplossen van storingen ofzo :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel denk ik. Het spoor gaat ook zonder acties al makkelijk genoeg stuk
Dat had ik kunnen zijn geweest, bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:39 schreef Bitlord het volgende:
Wat zijn van jullie anderen de slechtste treinervaringen ooit?
Hiervoor was dat (ook) een nachttrein, en wel die van Podgorica (Montenegro) naar Belgrado (Republiek Servië). Broeiend warm, oude bedjes in een rijtuig van 54 jaar oud en mensen die constant de deur naar het gangpad.open wilden houden voor frisse.lucht terwijl ik daardoor niet kon slapen omdat ik bang was tijdens mijn slaap bestolen te worden van mijn camera en andere spullen.
het gaat iig wel veranderen. dat is een ding wat zeker isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
bij papieren kaartjes is dat (nog) niet het geval tenminste als ik de prijzen vergelijk die NS.nl opgeeft (Utrecht-Den Bosch is nog steeds even duur als Zevenaar-Cuijk). Straks eens testen of de kaartautomaat er ook zo over denkt.
Kwaakt de eend, en spartelt de vis,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het gaat iig wel veranderen. dat is een ding wat zeker is
Met een VDU krijg je voor zover ik weet wel gewoon korting bij andere vervoerders?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh mèn
Ik heb een VDU dus, maar als ik met de OV chipkaart incheck krijg ik geen korting bij andere vervoerders. Om dat wel te krijgen moet ik een papieren kaartje kopen. Dat kan dus straks niet meer? Dan krijg ik dus geen korting meer bij andere vervoerders?
je hebt je roeping gemistquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaakt de eend, en spartelt de vis,
dan verandert het weer, of het blijft zoals 't is
je hebt er recht op, maar of je het overal krijgt is een tweede. Met name Veolia doet moeilijk. Heb zelf met Arriva nog nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Met een VDU krijg je voor zover ik weet wel gewoon korting bij andere vervoerders?
Goed artikel, dank voor de link. Hij slaat de hamer op de kop.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef James1988 het volgende:
The Man In Seat 61 heeft een vergelijking gemaakt: zijn treintickets in Engeland nou echt zo duur als beweerd wordt? Het lijkt mee te vallen...
Wacht even, het opstaptarief verdwijnt simpelweg in z'n algeheel? Waarom duurt het dan zo lang om het af te schaffenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:02 schreef dennistd het volgende:
NS heeft geen opstaptarief. Voor een reis Rotterdam-Kesteren:
Nu: NS (degressief) + opstaptarief Arriva + kilometerprijs Arriva + NS (degressief) (begint opnieuw te tellen) + opstaptarief Arriva + kilometerprijs Arriva
Straks: NS (degressief) + kilometerprijs Arriva + NS (degressief) (begint opnieuw te tellen) + kilometerprijs Arriva
Je bent dan dus alleen 2x minder het opstaptarief kwijt.
Ah zo, dus als je enkel met Arriva reist, wordt er wel gewoon een opstaptarief berekend. Ik vat 'm. Bedankt!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef dennistd het volgende:
Dat is wel zoals ik het begrepen heb, dat een overstap van NS->andere vervoerder ook echt als overstap gezien wordt ipv een nieuwe reis zoals nu.
De terugreis wordt dan dus duurder, want dan betaal je de eerste keer wel opstaptarief..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ah zo, dus als je enkel met Arriva reist, wordt er wel gewoon een opstaptarief berekend. Ik vat 'm. Bedankt!
Ik vind dat veel hoor. Met korting is het namelijk nog geen euro.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:07 schreef dennistd het volgende:
9292ov heeft het ook niet helemaal lekker volgens mij: volgens die site kost een enkele reis Dordrecht-Geldermalsen met de OV-chipkaart welgeteld ¤1,66. Lijkt me nogal weinig
Wat is dan een duur traject volgens de NS site zeg, jezus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:07 schreef dennistd het volgende:
9292ov heeft het ook niet helemaal lekker volgens mij: volgens die site kost een enkele reis Dordrecht-Geldermalsen met de OV-chipkaart welgeteld ¤1,66. Lijkt me nogal weinig
Omdat het dan via het NS-traject wordt berekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat is dan een duur traject volgens de NS site zeg, jezus.
¤15.20 voor een enkeltje tweede klas zonder korting..
Via Gorinchem is het ook nog ¤8,50quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Omdat het dan via het NS-traject wordt berekend.
Dordrecht-Gorinchem kost dan ook ¤ 1,22 volgens 9292ov.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Via Gorinchem is het ook nog ¤8,50
Ik sta net niet op die fotoquote:
Wat mij eigenlijk verwonderd, is dat de Hondekoppen er beter uitzagen na net zoveel jaren dienstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta net niet op die fotosta naast dat gastje op het perron, achter de trein
Heaumeau'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:47 schreef Alopex het volgende:
[..]
Klopt, je wordt genaaid en ze doen zogezegd hun best om het zo snel mogelijk op te lossen. Maar vast niet voor 1 maart.
Met de VT 643.07 dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit het antwoord op de vraag Hoe God verdween uit Jorwerd?
bijna. Het stelletje is wel een aantal malen langs Jorwerd gereden op weg naar Stavorenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit het antwoord op de vraag Hoe God verdween uit Jorwerd?
Is dat een echte foto? Op m'n telefoon ziet het eruit als een photoshop namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef Q. het volgende:
Mooie dingen. Ben een groot fan van de 'oude' Talent.Het kleurenschema van dat tweetje wat in de jaren '90 wat rondjes heeft gereden in het noorden.
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, hij heeft iig daar gereden, ik zou niet weten waarom iemand al die moeite zou doen om zoiets te shoppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Is dat een echte foto? Op m'n telefoon ziet het eruit als een photoshop namelijk
heeft in 1997 echt zo geredenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Is dat een echte foto? Op m'n telefoon ziet het eruit als een photoshop namelijk
Zoals kinderen zou zeggen: een babytreintje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef Q. het volgende:
Mooie dingen. Ben een groot fan van de 'oude' Talent.Het kleurenschema van dat tweetje wat in de jaren '90 wat rondjes heeft gereden in het noorden.
![]()
[ afbeelding ]
Kleine treintjes op kleine lijntjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zoals kinderen zou zeggen: een babytreintje!
DIT is een klein Nederlands treintje:quote:
Doen wequote:
Daarom zei ik ook "klein Nederlands treintje"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we![]()
[ afbeelding ]
Hiervan passen er bijna 3 in de schaduw van die wadloper
Of een mooie OmBC.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
DIT is een klein Nederlands treintje:![]()
[ afbeelding ]
quote:Geachte heer Fles,
Op 19 december 2012 introduceerden wij de nieuwe tarieven voor uw treinreis naar Duitsland. Helaas werkt het systeem niet naar verwachting. Om uw boekingsgemak te garanderen hebben wij besloten om de oude tarieven weer aan te bieden.
Tijdelijke tarieven
Dit betekent dat wij tijdelijk het Europa Spezial en Normalpreis tarief niet aanbieden, u kunt voorlopig de tarieven (Super)discount en Vol tarief boeken. Binnen deze tijdelijke situatie is de zitplaatsreservering bij de (Super)discount tarieven verplicht, deze is automatisch in de prijs berekend.
Wij werken er hard aan deze tijdelijke situatie zo snel mogelijk op te lossen. Uiteraard brengen we u direct op de hoogte wanneer de nieuwe tarieven weer te boeken zijn.
WTF, dat ding wordt aangedreven door een vliegwiel?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we![]()
[ afbeelding ]
Hiervan passen er bijna 3 in de schaduw van die wadloper
Diesel Vijf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist een lange tijd niet eens dat deze dingen ooit hebben bestaan
Jij barbaar, die dingen zijn ontworpen voor ruim 170 km/u! Als het geen oorlog geworden was, waren deze treinen de ruggengraat geworden van het lange-afstandsverkeer, inclusief dat naar het buitenland.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist een lange tijd niet eens dat deze dingen ooit hebben bestaan
Lekker met de dieselvijf naar Keulenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij barbaar, die dingen zijn ontworpen voor ruim 170 km/u! Als het geen oorlog geworden was, waren deze treinen de ruggengraat geworden van het lange-afstandsverkeer, inclusief dat naar het buitenland.
dat kun je wel stellen ja ...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef Duvel het volgende:
Ze hebben nog tot 1974 stoptreindiensten gereden, totaal ongeschikt...
Roosendaal - Groningen wel geprobeerd. In Rotterdam toch maar overgestapt want fuck it, VIRM zuigt serieus te hard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef b2py het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al superdal Vlissingen - Groningen gedaan?![]()
Soort VIRM dingen maar dan met meer comfort?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen ja ...
Zijn echt ontworpen voor de IC-diensten
een voorloper van het ICMquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Soort VIRM dingen maar dan met meer comfort?
Gezien de Mat'64 denk ik het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Soort VIRM dingen maar dan met meer comfort?
ICM is niet gebouwd voor de stopdiensten, zeker het ICM-1 (serie 4011-4050) nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:12 schreef b2py het volgende:
[..]
ICM doet het wel aardig in stopper diensten, daar doelde ik eigenlijk meer op
Niet helemaal. Hij wordt aangedreven door een verbrandingsmotor op propaangas, en er is een groot vliegwiel van 500 kg wat een hoop kinetische energie op de Talfahrt opneemt zodat er vrij economisch ook weer omhoog gereden kan worden. Zoietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, dat ding wordt aangedreven door een vliegwiel?
Dat heeft NS wel degelijk, dat lijkt alleen niet zo doordat je minstens voor 8 tariefeenheden moet betalen. Als je terugrekent is het basistarief bij NS 90 cent dat is afgerond hetzelfde als bij de andere vervoerders die 86 cent rekenen.quote:
Nee uhu, maar het komt er af en toe wel in terecht. Net als IRM overigens..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ICM is niet gebouwd voor de stopdiensten, zeker het ICM-1 (serie 4011-4050) niet
Voor de stopper van Zwolle naar Groningen gaat het nog wel, maar de Hofpleinlijn niet, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee uhu, maar het komt er af en toe wel in terecht. Net als IRM overigens..
Dat is Hispeed-gefaal. Dat zijn we toch van ze gewend?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer voor iets raars in de mail?
[..]
Waarschijnlijk zijn de goedkoperquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Okuliarnik het volgende:
Wel apart dat men voor Talent-2 gaat gezien de problemen die de DB had en nog steeds heeft met die dingen. Ik zie parallelen aan AnsaldoBreda geneuzel ;-).
Ongetwijfeld, maar er zijn zat (betere?) alternatieven? Ben wel benieuwd naar wat voor vervangende treinen er komen te rijden straksquote:
jupquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef b2py het volgende:
Even een vraagje, waren jullie vorig jaar ook al niet naar duitsland geweest met nieuwjaarsrondje?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Okuliarnik het volgende:
Wel apart dat men voor Talent-2 gaat gezien de problemen die de DB had en nog steeds heeft met die dingen. Ik zie parallelen aan AnsaldoBreda geneuzel ;-).
De TALENT-2 heeft al wel een typetoelating, DB Regio heeft de kastanjes al uit het vuur gehaald qua problemen. Door voor de Talent 2 te kiezen kan Abellio waarschijnlijk snel treinen geleverd en in dienst krijgen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:23 schreef b2py het volgende:
Even een vraagje, waren jullie vorig jaar ook al niet naar duitsland geweest met nieuwjaarsrondje?
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 08:51:03@inwiii Heb reactie gehad, er zijn inderdaad 2 mobiele in/uicheckpalen besteld. Nogmaals veel plezier. reageer retweet
Ja, ja een UI-checkpaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
besteld nog wel. De vraag blijft of ze op tijd geleverd zullen gaan worden
Klinkt als NS Hispeed in 2005: "We hebben fantastische treinen besteld, zodat we vanaf 2007 iedereen fantastisch kunnen vervoeren over de fantastische HSL!"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
besteld nog wel. De vraag blijft of ze op tijd geleverd zullen gaan worden
Wat een droplul..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te lezen is er een lekker treinongelukje geweest op het rangeerterrein in Onnen
http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,49220.0.html
twitter:Timbiels twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:13:27R’dam Centraal-Lombardijen: treinverkeer ligt stil nadat trein tegen bierkrat reed (geen schade). Politie op zoek naar daders in tunnel. #NS reageer retweet
Dit is het 'binnen'model inderdaad..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:00 schreef dennistd het volgende:
Zijn die schermen nou zo donker of ligt dat aan mij? Normaal hangen deze schermen ook onder de kap, daarbuiten hangt een ander model.
correctie. Die schermen hangen alleen in de provincie Groningen en zijn er sinds december ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:01 schreef greavy het volgende:
Kan ook aan de foto liggen, maar deze schermen worden dus in het Noorden opgehangen in Schubbekutteveen #713 ....Je zal maar niet weten of je in de trein naar Delfzijl of Delfzijl stapt...
Wat is het verschil tussen 'Groningen' en 'het Noorden' dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
correctie. Die schermen hangen alleen in de provincie Groningen en zijn er sinds december ofzo
Waddeneilanden, maar daar rijdt geen treinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 'Groningen' en 'het Noorden' dan?
dat Groningers niet tegen een grap kunnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 'Groningen' en 'het Noorden' dan?
Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hangen zulke dingen op een station waar altijd dezelfde en slechts 1 treinserie komt? Wat is dat voor achterlijke geldverspilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |