ik heb de foutste quote uit het vorige topic gezochtquote:
Dat doe je beter dan ik. Ik heb al 2 dagen koppijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hier ook! Ik zit al sinds 11 in de bieb, studeren studeren!
Morgen van 2 tot 5 tentamen, daarna festival bij Bouwkunde
Maar ik heb een telefoon met internet, allicht vereer ik dit topic met wat dronken SC.. Helaas zullen jullie er hoogstwaarschijnlijk niks van begrijpen, want mijn tekstvoorspelling weet er vast niks van te maken
We kunnen nog altijd die ene titel gebruiken die ik toendertijd had verzonnen als reactie op jouw titelquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
TT is ongetwijfeld een verwijzing naar Rance. Wat niet wegneemt dat 'ie obsceen is.
Meer dan bij LRquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat doe je beter dan ik. Ik heb al 2 dagen koppijn![]()
Bouwkunde feesten.. Zijn daar nou een beetje veel vrouwen?
Pantsu-get-oh. Hoe vaak gaat cake trouwens naar belgie? 2keer per jaar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Xaryna het volgende:
Belg berooft tienermeisjes van slipje
PANTSUUUU~~
Leren en weinig slaap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Meer dan bij LR
Waar heb je hoofdpijn van dan?
helaas kan ik deze niet veranderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd die ene titel gebruiken die ik toendertijd had verzonnen als reactie op jouw titel
wat een timingquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Xaryna het volgende:
PANTSUUUU~~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Sengoku Rance download staat aan.ik hoop dat het wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Ascendancy het volgende:
Sengoku Rance download staat aan.is het niet erger dat je toegeeft een spel te downloaden waar, naar wat ik gehoord en gezien heb, het doel is demonen (in de vorm van schattige meisjes) te verkrachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bericht lijkt op elk bericht van Sankaku dat niet over ecchi-anime en mensen-die-Japaners-zouden-haten. Als ik creatiever was zou ik 'n nieuwe belgenmop verzinnen over dat rare geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Xaryna het volgende:
PANTSUUUU~~“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
is het niet erger dat je toegeeft een spel te downloaden waar, naar wat ik gehoord en gezien heb, het doel is demonen (in de vorm van schattige meisjes) te verkrachten?Ik wil zien wat voor shit het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest ben ik een heel normaal mens met een sociaal leven.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Hahahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil zien wat voor shit het is.
Voor de rest ben ik een heel normaal mens met een sociaal leven.
Ja, die van morgenmiddag komt wel goed denk ik. Ben gister alleen keihard genaaid voor een vak dat ik zo goed als zeker gehaald te hebben..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leren en weinig slaap.
Iedere keer als ik begin met leren krijg ik na een half uur knallende koppijn. Maar ik ga het denk ik wel halen. Jij?
Welke pics?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als je tieten had, zou dat me heel erg geboeid hebben, maarré -Strawberry- wanneer komen die beloofde pics nou? En dat 'bibi-kun' in je ondertitel slaat dat op Naruto?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
is het niet erger dat je toegeeft een spel te downloaden waar, naar wat ik gehoord en gezien heb, het doel is demonen (in de vorm van schattige meisjes) te verkrachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou ben ik een autist hoorquote:
eigen baasquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef Xaryna het volgende:
Succes! Heb je zoveel vrijheid op je werk dan, dat je lekker kan fokken?
dat zou kunnen iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef Xaryna het volgende:
Handig!
Maar dan kan je net zogoed even naar het strand.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
Neh, ik dacht meer dat hij degene is waar ze allemaal naar kijken, en dat ventje achterin is Ascendancy die een 15-jarige probeert te versieren.
Senjogahara wint. En anders Yuuko.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien leuk om dit jaar weer een animeverkiezing te doen
Ik wacht op een pizza nu, ik wil niet na drie biertjes al plat liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:19 schreef Ascendancy het volgende:
Klaar>Tentamen verneukt>Vakantie>Bier.
Wat is het leven toch logisch en lineair.
Midori no Hibi is leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef outcast_within het volgende:
Hoeveel stemmen zou midori no hibi krijgen.
Leuk idee... Maar niet de oude volume graag...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien leuk om dit jaar weer een animeverkiezing te doen
Voorbeeld is K-ON. Die zou bij school en bij moe en bij slice of life en bij nog een paar kunnen en goed kunnen scorenquote:Beste anime huidig seizoen:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste anime vorig seizoen:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Mogelijk leuke anime volgend seizoen:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste anime vorig decennium (2000~2009):
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste 'old school' anime (vóór 2000) [1]:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste film anime (langer dan 60 min en geen OVA/ONA):
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste OVA/ONA/special anime (geen film):
3 punten =
2 punten =
1 punt =
----------
Onderstaande mogen geen anime bevatten wat nog niet afgelopen is, mits het ouder is dan 2 seizoenen.
----------
Beste action/adventure anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste fantasy/magic/mystery anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste demons/horror/psychological/thriller/vampire anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste comedy/parody anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste drama en slice of life anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste martial-arts/ninja/samurai anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste ecchi/harem/hentai/moe/romance/yaoi/yuri anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste mecha/sci-fi/space en military/police anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste music en game/sport anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste school anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
Beste super-power/supernatural anime:
3 punten =
2 punten =
1 punt =
----------
Slechtste anime:
-10 punten =
-5 punten =
-5 punten =
----------
Jouw top 5 [2]:
5 punten =
4 punten =
3 punten =
2 punten =
1 punt =
[1] One Piece is hier niet mogelijk
[2] Alles mag, inc lopende series
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:53 schreef outcast_within het volgende:
Dat is een van de eerste anime's die ik gezien heb en daarmee tal van topics heb volgespammed.
Wow.quote:The series is about a high school boy who one day finds his right hand replaced with a girl named Midori and his attempts to return her to her real body.
Zucht baka.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik wacht op een pizza nu, ik wil niet na drie biertjes al plat liggen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:54 schreef Qunix het volgende:
Meen je niet... Naruto volgende week weer fillers????
SPOILER: nieuwste Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Klinkt interessant.quote:The story of Steins;Gate takes place in Akihabara and is about a group of friends who have customized their microwave into a device that can send text messages to the past.
Die zandloper was ook aanwezig in de droom. Ik denk eerder dat het iets bovennatuurlijks is, wat weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:35 schreef outcast_within het volgende:
Dat het klokje stilstaat betekend dat sern er iets mee te maken heeft.
Zandloper stond ook stil toen for fb chick binnen kwam stormen.
Het is beter dan het klin... wacht... je... vindt het interessant klinken? Koel.quote:
Goed punt... Ik zal een paar samenvoegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
@Qunix; het zijn wat veel categorieën als je het mij vraagt en ik denk dat het ook leuk zou zijn wat voor personages te doen --Triela zou Senjougahara zó inmaken, mits het merendeel van de stemmers goede smaak heeft.
1 | dear lord dat "word" alles in code tags typen vandaag |
1 2 | ligt het aan mijn browser of is er nu opeens een of ander achterlijk lelijk lettertype, het standaard lettertype van fok! geworden? |
klinkt zeer goed. Wel een hele hoop opties, mogelijke leuke anime volgend seizoenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef Qunix het volgende:
Zoiets?
[..]
Voorbeeld is K-ON. Die zou bij school en bij moe en bij slice of life en bij nog een paar kunnen en goed kunnen scoren
Jaja, je bent alternatief en je was de eerste, heel goed. Nu ben je de koelste kikker van de groep.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ik comic sans al kut vond voordat iedereen dat vond.
ik had de hele dag nog niks gegeten hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zucht baka.
Bier. Daarna turks voer en daarna weer bier.
Zometeen tivoli![]()
Ga jij morgen naar dat kill all hipsters eigk?
Hipster!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil graag even kwijt dat ik comic sans al kut vond voordat iedereen dat vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik ga denk ik wel wat scripten zodat iedereen een formulier kan invullen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt zeer goed. Wel een hele hoop opties, mogelijke leuke anime volgend seizoen
hoeveel tijd kost het om dit bij te houden?
Super ideequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel wat scripten zodat iedereen een formulier kan invullen...
Auto complete voor invulvelden.
Ja, maar ik heb nu de eerste aflevering gezien en ik vind het allemaal nog wel behoorlijk vaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is beter dan het klin... wacht... je... vindt het interessant klinken? Koel.![]()
Ik begin hem steeds leuker te vinden.quote:
heeft een soort van vibe.quote:
Iets met gewenning?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heeft een soort van vibe.
Vind trouwens de lange versies vaak ook te lang duren. 1minuut is wel voldoende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steins;Gate wordt ook met de aflevering steeds beter! Kreeg ook de koude rillingen van die laatste aflevering.
En als we het dan toch over OP's hebben, dit vind ik de beste van het seizoen (full version):
Vooral die uithaal bij 3.25 klinkt goed! Bovendien is die bovenste comment 100% waar.
[ Bericht 39% gewijzigd door .Cake. op 01-07-2011 15:13:37 ]ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
ik vond het kut toen het nog Underground wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik was ook van plan No. 6 te kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:44 schreef wdn het volgende:
Appleseed
Nieuwe Blood+
FMA movie
No. 6
Naturo movie
Ik ga me weer vermaken
Navy Blue had ik dacht ik. En niet bold.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:53 schreef outcast_within het volgende:
comic sans ms bold teal toen ik nog msn gebruikte.
Dan blijf ik mooi verder kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef .Cake. het volgende:
Steins;Gate wordt ook met de aflevering steeds beter! Kreeg ook de koude rillingen van die laatste aflevering.
Haha ik ben zelf de helft vergeten zie ik nuquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:58 schreef Qunix het volgende:
Interessant:
Blood-C
No.6
Towa no Quon
(en nog een paar, maar moet eerst meer info hebben...)
Gaat zeker kijken:
Baka to Test 2
Kore wa Zombie desu ka?
HELLSING ULTIMATE 8![]()
Nichijou OVA
Fullmetal Alchemist![]()
Naruto: Blood Prison
In dat geval wil ik even kwijt dat ik al een hekel had aan Comic Sans voordat ik me bewust was van letter types (afgezien van Comic Sans) omdat ik een afgrijselijke scheikunde lerares had die het leuk vond om alle proefwerken, SOs en opgaven in Comic Sans te printen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:41 schreef Ascendancy het volgende:
Hoezee, nu ben ik cool.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gefeliciteerd, Xaryna, je bent een nog hippere hipster dan Ascendancy. Zullen we een taart komen en het vieren?![]()
Beeld je maar in dat die kerstmuts een puntmuts is.
Ahum, ik heb nu toch al twee keer gepost in de afgelopen 3 á 4 topics wat ik ga kijken komend seizoen. En bij beide heb ik Bunny Drop als must-see aangekaart.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
En ik ben teleurgesteld dat Bunny Drop nog door niemand genoemd is als een serie die je moet zien. Want het wordt een serie die je moet zien --hoop ik.
Hahaha hipstersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net: http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Hipster gelezen. Hipsters zijn kut.
quote:In short: that jerk who thinks he's better than you because he's so aggressively different.
quote:So hipsters are bad because they're rebels, and they're bad because they aren't rebelling enough.
Dit.quote:But the real reason hipsters get so much hate is probably just the smugness.
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen hipster bent, maar 'alternatief' .quote:
SPOILER: Bevat spoilers voor Steins; Gate aflevering 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging stuk toen ik 'm keikaku dori hoorde zeggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, ik dacht al, ik ken die stem (steins gate).
Zelfde voice actor als Yagami Light (death note).“An interesting thing is a good thing.”
Je bedoelt, "ik was een hipster, totdat iedereen het werd".quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen hipster bent, maar 'alternatief' .
kijk op mal welke subber het meest wordt aangeraden, dan naar de site van die subber! Zo doe ik het tenminstequote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu bij epi 5.
Kijk het wel allemaal online, kon geen goeie torrents met voldoende seeds vinden.
Op TT niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben nu bij epi 5.
Kijk het wel allemaal online, kon geen goeie torrents met voldoende seeds vinden.
Ik wist niet eens waar het voor stond.quote:
SPOILER: steins gateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar gebruik ik anidb voor..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
kijk op mal welke subber het meest wordt aangeraden, dan naar de site van die subber! Zo doe ik het tenminste
De waarheid voor iedere single FOK!kerquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
kijk op mal welke subber het meest wordt aangeraden, dan naar de site van die subber! Zo doe ik het tenminste
Je hoort Jimaku Hikaku (afgekort ji-hi) te gebruiken en zelf te beoordelen welke sub beter is. Ji-hi zou zelfs in de OP moeten staan alsi' daar nog niet staat.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:14 schreef .Cake. het volgende:
Op zich kunnen we misschien ook wel een lijstje maken met de meest gebruikte speedsubs/qualitysubs?
Dank. Zat er al een tijdje aan te denken om iets dergelijks te maken, maar het lijkt me dat we een completer overzicht krijgen als we er allemaal aan meewerkenquote:
Qua speed en ruk-computer-vriendelijkheid wel ja.quote:
Op mijn mac niets aan de hand.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Qua speed en ruk-computer-vriendelijkheid wel ja.
Media player classic, niets aan de hand.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Qua speed en ruk-computer-vriendelijkheid wel ja.
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Media player classic, niets aan de hand.
Oh ja?quote:
Wat een bullshit. Dat is een crunchyroll rip. En als CR ergens niet om bekend staat zijn het goede subs.quote:
Nee precies. Alleen de bekendste/relevanste/beste groepen, anders blijft het einde zoek. Het zijn er namelijk best veelquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Ascendancy het volgende:
Overigens stel ik voor dat we alleen relevante groepen doen. DUs niet nummer 15 die one piece subbed ofzo, want daar heb je niets aan.
Was weer goed hequote:Op zondag 3 juli 2011 15:38 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(in de outro staat ook dat het gesponsord wordt door Snickers®)
Heb alles al gekeken natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De spoilers, je was toch begonnen met de serie?
Ik ga die morgen afmaken denk ik. Inderdaad jammer, had veel meer potentie dan ze er uit hebben kunnen halen. Aan de andere kant, ze hebben iets van 10 of 11 boeken in twee seizoenen willen proppen. Lijkt me ook best lastigquote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
En weer een serie (gosick) afgesloten, nu heb ik eigenlijk niets meer over om te kijken![]()
Best een vermakelijke serie, die op het einde net wat te snel ging, kwam nogal traag op gang met losse afleveringen en dan op het einde zo veel in 1 proberen te proppen. Jammer, leuke serie die beter uitgewerkt had kunnen worden!
GG ook imhoquote:
zit op 16 en heb hem eigenlijk al on-hold staan...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
En weer een serie (gosick) afgesloten, nu heb ik eigenlijk niets meer over om te kijken![]()
Best een vermakelijke serie, die op het einde net wat te snel ging, kwam nogal traag op gang met losse afleveringen en dan op het einde zo veel in 1 proberen te proppen. Jammer, leuke serie die beter uitgewerkt had kunnen worden!
Geen idee maar hier kun je de gesubte episode 12 streamen.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:33 schreef .Cake. het volgende:
Weet iemand of horrible binnenkort met Ao no Exorcist 11 en 12 gaat komen?
Ik was GoSick helemaal vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef .Cake. het volgende:
Hahahaha, ik ben echt een K-ON nerd![]()
Ik herkende de nieuwe ED van Nichijou direct als een HTT-liedje, namelijk Tsubasa Wo Kudasai:
![]()
het wordt ook gebruikt in evangelion thoquote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef .Cake. het volgende:
Hahahaha, ik ben echt een K-ON nerd![]()
Ik herkende de nieuwe ED van Nichijou direct als een HTT-liedje, namelijk Tsubasa Wo Kudasai:
![]()
2.2 You Can (Not) Advance dacht ik, ja. Maar ik herkende m van K-ONquote:Op maandag 4 juli 2011 05:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
het wordt ook gebruikt in evangelion tho
Mwah, ik vond hem wel vermakelijk, ik wil hem ook afkijken. Maar ik heb een paar afleveringen op mijn harde schijf staan en die kan ik nog steeds niet in het stopcontact prikken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is ook wel een vergeetbare serie..
Hebben ze niet al te lang geleden een revolutionaire oplossing voor gevonden, een stekkerdoosquote:Op maandag 4 juli 2011 14:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mwah, ik vond hem wel vermakelijk, ik wil hem ook afkijken. Maar ik heb een paar afleveringen op mijn harde schijf staan en die kan ik nog steeds niet in het stopcontact prikken.En ik wil ze niet opnieuw downloaden.
Hoeveel geld heb je?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:17 schreef .Cake. het volgende:
Overigens, ik ben denk ik binnen nu en twee á drie maanden in de gelegenheid om een nieuwe laptop te kopen!Dus ben alvast ff aan het oriënteren.
Aangezien ik de laptop voor een aanzienlijk deel ga gebruiken om anime te kijken en films in HD enzo, zijn er nog dingen die ik per sé moet hebben of die ik minstens moet hebben? Naast een full HD 1080p 15,6" scherm uiteraard![]()
En wat is eigenlijk belangrijk om naar te kijken? Processor, geheugen, videokaart? Wederom, ik weet niet zo goed wat belangrijk is
Nou, volgens mijn berekeningen zou ik rond de ¤700-800 moeten hebben, met mogelijk een kleine bijdrage van m'n ouders. Dus in het beste geval rond ¤900,- gok ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
Hoeveel geld heb je?
Ik zou wel voor een losse videokaart gaat. Als je niet gaat gamen, hoef je geen monster, maar wel iets uit het lage middensegment zeg maar. Anders gaat je PC zo gruwelijk traag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik denk niet dat ik dat durf te gebruiken.quote:
Je link doet het niet. En ik kan geen adapters vinden die een Australische stekker in een Nederlands stopcontact kunnen doen. Afgezien van Outcasts oplossing, dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hebben ze niet al te lang geleden een revolutionaire oplossing voor gevonden, een stekkerdoos
Australie zijn dat die 3 punts waarbij de 2 bovenste schuin staan? Die liggen bij de kijkshop dacht ik. De ANWB winkel heeft ze in elke geval zeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Xaryna het volgende:
Je link doet het niet. En ik kan geen adapters vinden die een Australische stekker in een Nederlands stopcontact kunnen doen. Afgezien van Outcasts oplossing, dan.
Serieus?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Australie zijn dat die 3 punts waarbij de 2 bovenste schuin staan? Die liggen bij de kijkshop dacht ik. De ANWB winkel heeft ze in elke geval zeker.
Jup, type J.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:03 schreef wdn het volgende:
Gevonden: http://www.anwb.nl/binari(...)t-landenlijst-nl.pdf
Type J is het zo te zien? Alleen wel even opletten dat je de goede kant op gaat want dit zal meestal NL->AU zijn en ik neem aan dat je AU-NL wilt?
online?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jup, type J.
Die stekkers bij de HEMA, Kijkshop en ANWB zijn allemaal NL -> anders. Mediamarkt is de enige die ik gevonden heb die anders --> NL heeft, maar die heeft geen Australia -> NL.
Maar dat past nietquote:Op maandag 4 juli 2011 17:14 schreef wdn het volgende:
9 euro 75http://www.allekabels.nl/(...)/Verloopstekker.html
Overal, behalve op die link van jou, heet de Australische stekker type I.quote:Geschikt in de landen:
Algerije, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Barbados, Bosnie,
Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Oost-Timor, Finland, Duitsland,
Griekenland, Guinee, Hongarije, Ijsland,Indonesië, Iran,
Italië, Jordan, Laos, Libië, Luxemburg, Madeira, Monaco,
Montenegro, Mozambique, Nederland, Nederlandse Antillen,
Nieuw-Caledonië, Niger, Noorwegen, Filipijnen, Portugal,
Roemenië, Rusland, Servië, Slovenië, Spanje, Suriname,
Turkije.
Nederland staat er bij hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 17:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dat past niet
[..]
Overal, hebalve op die link van jou, heet de Australische stekker type I.
Australië niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Nederland staat er bij hoor
Volgens mij is dit de goede.
Totaal :quote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef Xaryna het volgende:
I FOUND ONE I FOUND ONE
http://www.oo-ijzerwaren.(...)tekkers_Adapers.html
Goedkoop ook!
-happy-
Zo, nu kunnen we het weer over anime hebben.
Nou Sacred Seven wordt het niet dit seizoen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef Xaryna het volgende:
Zo, nu kunnen we het weer over anime hebben.
owkeej...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dekbedovertrek komt me bekend voor.
Nog steeds goedkoper dan een retourtje Amsterdam.quote:
Nee, het is het 'Ik heb een verloopstekker gevonden!'-topic.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg dit is toch niet het "ik zoek een stekkeradapter" topic
Steins Gate sowieso.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Iemand die al iets volgt van het nieuwe seizoen?
Tot nu toe heb ik al 2 gedropt.
Summer ja...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Steins Gate sowieso.
Beelzebub ook een beetje, maar vind ik tot nu toe een beetje veel van hetzelfde en dat met redelijk veel afleveringen (en counting). Of bedoel je van summer, niet van spring?
Die had ik dus gedropt... (misschien komt er een moment en pak ik het weer op net als Hanasaku Iroha)quote:
Gedropped? Maar er is nog maar één aflevering van voor zover ik kan vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die had ik dus gedropt... (misschien komt er een moment en pak ik het weer op net als Hanasaku Iroha)
En Sacred Seven gedropt.
Blood C eens zoeken...
roflquote:
Infinite Ryvius manquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef mschol het volgende:
binnenkort bakabt maar weer afstruinen voor volledige series, tips van afgelopen 3 seizoenen (spring/winter/fall)
zijn welkom (uiteraard linkjes naar batches ook
ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die had ik dus gedropt... (misschien komt er een moment en pak ik het weer op net als Hanasaku Iroha)
Blood-C LQ van gezien en dat is een blijvertje.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Qunix het volgende:
Iemand die al iets volgt van het nieuwe seizoen?
Tot nu toe heb ik al 2 gedropt.
Wat komt er volgende week uit dan , dat zo speciaal is?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:02 schreef Qunix het volgende:
Toch maar wachten tot volgende week, denk ik
Geen idee... Zien we dan welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat komt er volgende week uit dan , dat zo speciaal is?
Koel, zou fijn zijn!quote:Op maandag 4 juli 2011 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
cake, als ik van de week tijd heb, wil ik wel ff rondkijken, anders over 3 weken pas weer.
Kami-sama dolls en Usagi Drop, hopelijk. Ben te lui om het op te zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat komt er volgende week uit dan , dat zo speciaal is?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe OP en ED van HanaIro zijn wel leuk, vooral de gitaarrif aan het begin van de OP is opzwepend. En deze arc begint ook goed.
Zo te zien krijgen wel eindelijk meer te zien van Yuina --zowel letterlijk als figuurlijk!!!!! ruches ftw.
Is dat geen valse afbeelding? Heb die al eens eerder gezien en volgens mij werd toen beweerd dat deze nep was. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Qunix het volgende:
Wanneer komt nou nieuwe K-ON!!!?![]()
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche kwartet.
In de categorie done to death heb jij vrouw grijpt vrouw vriendschappelijk bij borsten?
ja = geef screen cap
nee = go fish
quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef outcast_within het volgende:
Anime cliche kwartet.
In de categorie done to death heb jij vrouw grijpt vrouw vriendschappelijk bij borsten?
ja = geef screen cap
nee = go fish
Klopt, hij is ook nep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is dat geen valse afbeelding? Heb die al eens eerder gezien en volgens mij werd toen beweerd dat deze nep was. Dacht ik.
eergisteren binnengehengeld, 1080pquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef wdn het volgende:
Film: Kari-gurashi no Arietti (The Borrowers)
Had m ook al binnengehaald, nu nog kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef wdn het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hoeveel mensen zouden daar opeens een corolla 2011 kopen I wonder :3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel, ik zie hier dat deze ook hier in de buurt in de Filmschuur draait. Misschien dat ik m daar ga zien. Alleen geen tijd de komende dagenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef wdn het volgende:
SPOILER: bevat plaatje, dus niet bovenaan de pagina kijken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of er een tweede seizoen komt?ANIMEES.
- Scamp
... Wacht! Begrijp ik je nou goed? Wil je echt serieus dat dát mismaakte gedrocht van een animé een vervolg krijgt, dat niet verzorgd wordt door een andere studio?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef wdn het volgende:
Dat hoop ik toch wel ja. Maar er is nog niks van bekend.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:36 schreef Frag_adder het volgende:
Nou ja zeg, komt er eindelijk een nieuwe gundam serie, Gundam AGE. En dan basseren ze het op pokemon![]()
[ afbeelding ]
Zien de personages er als volgt uit, zijn ze allen 14 jaar, en staat er echt dat de Gundam AGE kan evoluerenWTF is dit voor shit
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Tegenwoordig anime op Youtube:
http://www.youtube.com/show/ahmygodess
http://www.youtube.com/show/ramenfightermiki
http://www.youtube.com/shows/animation-cartoons
En
http://www.youtube.com/show/bikermicefrommars
godver.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jiff in hell furryfagss!!!
Ik heb nog steeds nachtmerries van de Biker Mice From Mars porno die ik een paar topics in deze reeks terug zag.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jiff in hell furryfagss!!!
Ik heb nog steeds nachtmerries van de Biker Mice From Mars porno die ik een paar topics in deze reeks terug zag.
dan kunnen we tenminste onze tijd besteden aan anime kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef Ascendancy het volgende:
Baka Baka toch![]()
Ik ga straks weg. 2 weken scandinavie![]()
En voor jullie: 2 weken nauwelijks SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:08 schreef .Cake. het volgende:
ik haat mijn pc.
ik haat mijn pc.
ik haat mijn pc.
Jeetje mina, ik blijf het maar zeggen maar niemand (behalve .Cake.) schijnt te luisteren. Kijk Bunny Drop!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Qunix het volgende:
Welke anime's van summer season volgen jullie?
Tot nu toe ik niet veel
Kami-sama no Memo-chou en YuruYuri wil ik beide nog een tweede kans geven...
En Baka to Test to Shoukanjuu Ni! moet ik nog zien.
In twee weken 6x XP moeten herinstalleren, kapotte cd-rom drive, nieuwe cd-rom drive zorgt voor foutmeldingen, random crashes, BSOD en een manke toetsenbord poortje.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom?
erger dan ik gister had kan haast niet: pc geeft BSOD, en vind vervolgens mijn SSD niet meer
Heb je steeds een echt schone her-install gedaan, of gewoon steeds eroverheen? Oftewel heb je eerst je c: schijf geformateerd of niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In twee weken 6x XP moeten herinstalleren, kapotte cd-rom drive, nieuwe cd-rom drive zorgt voor foutmeldingen, random crashes, BSOD en een manke toetsenbord poortje.
Ik ben hem vaker aan het repareren dan gebruiken en heb al een week geen anime kunnen kijken vanwege deze problemen. Nog niks van het nieuwe seizoen gezien ook![]()
Ik zweer het je, zodra ik een nieuwe laptop heb steek ik dit onding in de fik!
Ja, ik formatteer m steeds voordat ik er wat nieuws op zet. Ik zal die andere dingen morgen eens proberen, je weet maar nooit.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je steeds een echt schone her-install gedaan, of gewoon steeds eroverheen? Oftewel heb je eerst je c: schijf geformateerd of niet?
Heb je daarnaast al gechecked met ccleaner en malwarebytes en al die andere meuk of die wellicht iets vinden wat problemen veroorzaakt? En ik geloof dat er ook programmaatjes zijn die je hardware kunnen testen want wellicht is je geheugen of je HDD aan het kutten ofzo?
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net The Disappearance of Haruhi Suzumiya gezien, was wel aardig
Misschien is een ander besturingssysteem het proberen waardquote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In twee weken 6x XP moeten herinstalleren, kapotte cd-rom drive, nieuwe cd-rom drive zorgt voor foutmeldingen, random crashes, BSOD en een manke toetsenbord poortje.
Ik ben hem vaker aan het repareren dan gebruiken en heb al een week geen anime kunnen kijken vanwege deze problemen. Nog niks van het nieuwe seizoen gezien ook![]()
Ik zweer het je, zodra ik een nieuwe laptop heb steek ik dit onding in de fik!
upgraden naar windows 7 is idd niet een gek ideequote:Op zondag 10 juli 2011 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is een ander besturingssysteem het proberen waard
Of linuxquote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
upgraden naar windows 7 is idd niet een gek idee
daar zou ik nooit naar toe gaan, mede doordat ik bijzonder slechte ervaringen heb wat betreft installatie van Ubuntu (die vond dat het alleen mogelijk was om op 1 van mijn data schijven te installeren b.v., als ik iets anders selecteerde liep hij tegen error's aan)quote:
serie kijk ik het liefst in 1x af, zonder pauzes XDquote:En ik moet Highschool of the Dead weer oppakken
Als ik teveel bezig ben met andere dingen dan vergeet ik vaak een serie verder af te kijken
Voor Linux moet je ook wel wat IT-kennis paraat hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zou ik nooit naar toe gaan, mede doordat ik bijzonder slechte ervaringen heb wat betreft installatie van Ubuntu (die vond dat het alleen mogelijk was om op 1 van mijn data schijven te installeren b.v., als ik iets anders selecteerde liep hij tegen error's aan)
[..]
serie kijk ik het liefst in 1x af, zonder pauzes XD
IT kennis is het in deze niet.. dat bezit ik wel..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor Linux moet je ook wel wat IT-kennis paraat hebben.
Met Arch Linux heb je gegarandeerd geen errors, maar we raken off-topicquote:Op zondag 10 juli 2011 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
IT kennis is het in deze niet.. dat bezit ik wel..
het is gewoon onlogische (on)mogelijkheden en rare errors die mij weerhouden linux te draaien, zelfs op een test systeem
werk bak zal altijd windows zijn i.v.m. games
Op een gegeven moment weet je 't welquote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe houden jullie eigenlijk bij wanneer nieuwe episodes van een bepaalde serie uitkomen?
TT filteren op enkel subbed anime en dan het lijstje afgaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe houden jullie eigenlijk bij wanneer nieuwe episodes van een bepaalde serie uitkomen?
Zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
bij mij is het gewoon donderdag avond anime avond , dan kijk ik alle eps van series die ik volg en die nog door lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Fixed.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:26 schreef Bakakame het volgende:
Oja, en ik gebruik MalUpdater, want ik ben lui.
Die werkt perfect voor mijn tentaclehentai(Al weet ik daarvan ook wel dat die op elke donderdag is, maar dit scheelt de site checken)
Ik kijk elke avond op tokyotosho voor nieuwe series.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
niet (meer), ik download bijna alleen nog maar batchesquote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nietquote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, dat is inderdaad handig.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
TT filteren op enkel subbed anime en dan het lijstje afgaan.
http://randomc.net/ blog checken de anime posts zijn altijd wel bijtijds. Soms gebasseerd op raws dus net iets te vroeg.
Dankje, die is ook handig.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Zo.
En inderdaad regelmatig TT of subbers site checken. Of hier kijken, meestal geeft iemand wel een gil als er iets bijzonders is uitgekomen
Toen FMA Brotherhood nog uitgezonden werd zat ik op de dag van release echt heel de tijd de Eclipse pagina te F5'enquote:Op maandag 11 juli 2011 02:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weet je 't wel
En ik check de sites van de subbers gewoon om de 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |