quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor een project van school heb ik nog wat demo's nodig of opnames van bandjes. Zijn hier nog mensen die een demotje hebben. Dan ontvang ik die heel graag op mijn mailIk heb laats een bandje opgenomen. Zijn jonge jochies van 15, waarvoor heb je het precies nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Weet ik veel hoe dat werktquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Maak hem dan ook met het 'open een nieuw deel' knopjeDan komt hij in de reeks.
Het is 1 klik en dan is gelijk de OP overgezet, in de reeks geplaatst en iedereen gaat mee in de myat. Het enige wat je moet doen is een subtitel bedenken, zelfs het nummer in TT wordt automagisch opgehoogd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten een beetje na te denken over wat voor outfits we op het podium aan willen hebben. Vind het wel belangrijk dat het als band als 1 geheel staat. Hoeft dus ook weer niet allemaal hetzelfde te hebben maar iets wat wel bij elkaar past en bij de muziek ook.
Best lastig
Cyanide And Happiness.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Kamo je nieuwe ui is wel tof. waar was dat ook alweer van. ik herken het maar kan niet op de naam komen![]()
Is dat jullie logo? Vetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ff m'n gitaar maar ver-fatcatheartattacked
[ afbeelding ]
You've got mailquote:
Mogen het covers zijn?quote:
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Personeel bij Rockpalace was gister zo dusdanig traag dat ik geen G30 heb kunnen testen voordat ik teurg naar mijn werk moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik je helaas (nog) niet helpen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenWat is de deadline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag begonnen met soundchecken drums!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenAha. Moeten de bands er promo voor maken? Voor meer exposure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Leuk gitaartje om mee te beginnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Rapunzel, maar dan met schaamhaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik kijk nu al 3 uur naar je UI maar wat moet dat voorstellen?
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar isquote:
Ja het is wat moeilijk zichtbaar ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar is(ik zie het nog steeds niet eigenlijk)
Gefeliciteerd!quote:
Good busyquote:
quote:
niet echt punk! Ghehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten een beetje na te denken over wat voor outfits we op het podium aan willen hebben. Vind het wel belangrijk dat het als band als 1 geheel staat. Hoeft dus ook weer niet allemaal hetzelfde te hebben maar iets wat wel bij elkaar past en bij de muziek ook.
Best lastig
Beter om vlak voor het weekend te horen dan dat je dinsdags na het weekend een telefoontje kan krijgen met de mededeling dat je boventallig verklaard kan gaan worden...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Thanks mannen
Goed nieuws zo, net voor het weekend
Ja, dat is niet iets wat je wil horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Beter om vlak voor het weekend te horen dan dat je dinsdags na het weekend een telefoontje kan krijgen met de mededeling dat je boventallig verklaard kan gaan worden...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Was vet in de studio
Knopjessss
[ afbeelding ]
Goed bezig manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 4 nummers die we gedaan hebben![]()
Whiskey & Cocaine veranderd van film omdat de goeie camera vol wasdus telefoon kwaliteit later
Tijdje een Frontman 15 gehad, heel fijn versterkertjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Braddie het volgende:
Bah.... die Frontman 15 versterkertjers van Fender zijn echt bagger, zet ze iets te hard of die galmveer gaat mee vibreren... distortion wat er op zit is ook veelste overdreven!.
Heb even geexperimenteerd met een Boss BD-2 Bluesdriver en die is wel heel gaaf! fijne Crunchy distortion haal je daar uit!
Die intro en outro van Two zijn echt tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 4 nummers die we gedaan hebben![]()
Whiskey & Cocaine veranderd van film omdat de goeie camera vol wasdus telefoon kwaliteit later
Instinctquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zitten allemaal in bandjes.. hoe de fuck oefen je je stage performance (behalve on stage?). Ik heb thuis de ruimte niet en in de oefenruimte soms de energie niet (na werk, lang reizen).
Grote spiegelwand en of camera + tvquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zitten allemaal in bandjes.. hoe de fuck oefen je je stage performance (behalve on stage?). Ik heb thuis de ruimte niet en in de oefenruimte soms de energie niet (na werk, lang reizen).
Kost duur!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Grote spiegelwand en of camera + tv
Die zijn juist (vaak beschamendquote:
Tnx! De mohawk was voor de vakantie, alweer eraf (werkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef KaMo het volgende:
Ten eerste: vette mohawk!
Sja, dit is niet echt de muziek waar je in stil mag staan.
Je hoeft niet echt heen er weer te rennen, rockstances en jumps maken via de monitoren, maar jullie mogen wel wat beter laten zien dat jullie het naar jullie zin hebben. (Wat zo is neem ik aan?)
Probeer gewoon met je lichaam/hoofd de beat te volgen van de muziek (headbangen met je romp) en laat merken met je manier van bewegen, welke gedeeltes van het nummer intens voor je zijn (iedereen heeft zo zijn eigen stukjes in de muziek)
Hier kan ik wat mee!quote:ninja EDIT: ik zie dat je het rond de 2 a 3 minuten wel al beter doet. Probeer alleen wat meer contact te hebben met je bandleden. (loop eens naar de drummer toe en kijk hem aan)
En wat ook altijd goed is, om je publiek een beetje persoonlijker te zien. Kijk eens iemand aan en maak een gek gebaar met je gezicht, of zing een stuk van de tekst mee terwijl je naar ze kijkt.
Ik spiek tussendoor ook veel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef KaMo het volgende:
Probeer dat, want dan betrap je jezelf er ook wat vaker op dat je naar je gitaar kijkt (geen probleem, maar je doet het ook bij stukken waarvan ik vermoed dat je het niet nodig hebt)
gewoon de muziek niet te moeilijk makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat rondlopen, headbangen, powerstances, contact met bandleden, contact met publiek maken.
Is in het begin ook lastig/eng, omdat je erg geconcentreerd bent met je gitaarspel en de angst dat je het niet te veel fuckups wil maken
Maar op een gegeven moment went alles wat en komt dat vanzelf.
Tenminste, zo had ik het
Wij oefenen dat soort shit niet, ik vind dat dat wat natuurlijk moet komen.
Maarja, vette dingen als een solo spelen met je gitaar in de nek zou ik inderdaad paar keer oefenen vantevoren
Ik speel geen solo's.. ik haat solo'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat rondlopen, headbangen, powerstances, contact met bandleden, contact met publiek maken.
Is in het begin ook lastig/eng, omdat je erg geconcentreerd bent met je gitaarspel en de angst dat je het niet te veel fuckups wil maken
Maar op een gegeven moment went alles wat en komt dat vanzelf.
Tenminste, zo had ik het
Wij oefenen dat soort shit niet, ik vind dat dat wat natuurlijk moet komen.
Maarja, vette dingen als een solo spelen met je gitaar in de nek zou ik inderdaad paar keer oefenen vantevoren
Opgelost! Springen kut!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik speel geen solo's.. ik haat solo's
Ik ook, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik speel geen solo's.. ik haat solo's
quote:
Gewoon zo: Wel Niet Wel Niet Wel Niet ,een jizzface trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef maniack28 het volgende:
Doe ik al!
[ afbeelding ]
Het gaat om bewegend beeld![]()
Jij hebt een mic, valsspelert! Als ik kon zingen zou ik dat ook doenquote:
Hoezo? Je kan toch af en toe iets meeschreeuwen? Hoef je toch niet voor te kunnen zingen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt een mic, valsspelert! Als ik kon zingen zou ik dat ook doen
Maar klinkt wel goei!
Ohja, jij zit in een coverband toch?quote:
Ik ben de enige nog met draad en onze (enigszins aan de maat zijnde) bassist staat dan weleens op mijn kabel.. nou dat is kut hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:38 schreef Zorro het volgende:
![]()
Ik heb alleen vaak het probleem dat ik over het podium wil rennen (nou ja, rennen) en dat dan ineens mijn kabel op is (als het podium tenminste groter is dan een postzegel). Sta je daar met je stempedaal in de lucht bungelend tussen je gitaar en versterker. (Niet echt natuurlijk, want ducttape
, maar je begrijpt mijn punt)
Toch eens aan wireless gaan denken.
buizen en condensatoren zijn toch niet zo duur ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef Zorro het volgende:
Ik weet het, maar ik moet ook mijn versterker nog eens laten retuben en recappen, en ik kan mijn geld maar 1x tegelijk uitgeven...
Maarja, dan komt er nog het installeren en biassen bij. Voor een goede opknapbeurt ben je zo 2-3 uur verder. En tegen gemiddeld gitaarzaaktarief á 60 euro per uur...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
buizen en condensatoren zijn toch niet zo duur ?
ben benieuwd of ik gebeld wordt of niet, en dan nog 2 fases te gaan in het offshoring proces. Dus nog 2 kansen meer om me volledig op me komende studie te richten...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is niet iets wat je wil horen
Nog gefeliciteerd manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef Aresdreams het volgende:
daar heb je vrouwen voor, toch?
en dat geld verdienen komt wel goed, alleen dan heel weinig nieuwe dingen kopen, dat wordt sowieso een knelpunt, of ik werk heb of niet...
ach ja, nu eerst maar eens concentreren op een nerd examen, en daarna volledig op de voorbereidingen voor mijn huwelijk, en daarna zien we wel weer.
Ow.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
En als je veel beweegt dan is het strak spelen lastiger dus je moet gewoon een goeie tussenweg vinden. Niet bewegen en heel strak spelen is kutter dan wat minder strak spelen maar wel bewegen. Maar daarentegen is veel bewegen en kut spelen ook weer niks
Dankjewel meneer!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij speelt punk dat is de enige utizondering die telt
Ghehe, true... Helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
De vocals zijn dan ook ronduit ...
School is kut, vooral als het er voor gaat zorgen dat je de komende vier jaar heel krap gaat zitten met geld![]()
![]()
Krijgt hij niet vreselijk veel last van z'n stem als hij zo zingtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankjewel meneer!
In de tussentijd hebben we nog: Kutcovers:
EDIT:
1 stemmen voor leuk, 3 stemmen voor niet leuk
Haters ---> Hate
Nee, dat is het rarequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijgt hij niet vreselijk veel last van z'n stem als hij zo zingt
Maar het zorgt er uiteindelijk voor dat je meer kan verdienen, als je het goed doet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef BurnaBoy het volgende:
De vocals zijn dan ook ronduit ...
School is kut, vooral als het er voor gaat zorgen dat je de komende vier jaar heel krap gaat zitten met geld![]()
![]()
Precies. Dat maakt het 2 keer zo kutquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar het zorgt er uiteindelijk voor dat je meer kan verdienen, als je het goed doet...
Mijn verjaardag is niet zo'n feestquote:
Kool!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net een supertoffe avond gehadDe finale gespeeld voor Schollenpop, helaas kwam de jury er zelf niet uit en twijfelden ze tussen ons en een andere band voor de eerste plek. Toen lieten ze het publiek de doorslag geven en helaas had die andere band meer vriendjes bij zich. Toch een vet optreden gehad
En nog even terug te gaan op dat energiekheid in optredens, filmpje van vanavond.
Het lekker laten "ontploffen" op de momenten dat het kan
Dat geldt helemaal voor mij. Zelfs ik sta in die lijsten. Ooit hier gekomen voor een vraag over gitaar en versterker, ben nu 3100 berichten verderquote:Op zondag 12 juni 2011 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien toch maar wat meer gitaar spelen ipv er over praten
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat zat ik ook net te denken. Ik sta op 1, 5 én 25
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat zat ik ook net te denken. Ik sta op 1, 5 én 25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door alles heel naar te laten oversturen.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe krijg je zo'n schurend en ruw geluid op je gitaar? Zoals dit:
fender twin op 10 geeft dit geluid ongeveerquote:Op zondag 12 juni 2011 18:59 schreef ralfseltje het volgende:
Ik heb een vraagje, hoe krijg je zo'n schurend en ruw geluid op je gitaar? Zoals dit:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door alles heel naar te laten oversturen.
Ga ik dat ff proberen, thanks.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
fender twin op 10 geeft dit geluid ongeveer
Verwijder je hem niet perongeluk zelf? Of stopt met volgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ook nog geeneen keer last van gehad, maar bij dit topic al 3x nu.
Nee zou wel raar zijn als dat me nog nooit gebeurd is en nu opeens 3x achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Verwijder je hem niet perongeluk zelf? Of stopt met volgen?
Ja, heb het al 2 x gehad.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Hebben jullie er ook af en toe last van dat het topic opeens uit je active topics verdwijnt ?
Ehm.... nja, dankje ofzo... ik dacht eigenlijk dat ik wel wat meer feedback zou krijgen, aangezien ik mijn gitaarspel hier post, maar ja ik word genegeerd like wtf!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
leuk wachtmuziekje heb je daar gemaakt!
Okee als je ff nadenkt. Als andere mensen hier wat posten, hoevaak geef jij dáár commentaar of reacties op ?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm.... nja, dankje ofzo... ik dacht eigenlijk dat ik wel wat meer feedback zou krijgen, aangezien ik mijn gitaarspel hier post, maar ja ik word genegeerd like wtf!
Ja, maar welke?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:47 schreef The_Dean het volgende:
Misschien te lompe setting op je moddeling?
Er post niemand in dit topic waar ik zo moe van wordt als van jouquote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm.... nja, dankje ofzo... ik dacht eigenlijk dat ik wel wat meer feedback zou krijgen, aangezien ik mijn gitaarspel hier post, maar ja ik word genegeerd like wtf!
Tuurlijk jonge.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Braddie het volgende:
Mensen posten hier toch geen gitaarfragmenten?, ik ben de enige die dit doet!,
Blijf dan ook lekker weg met die mafketel houding van je!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Althans...het valt me net echt op dat mensen hier posten, ja... van rehearsels en optredens, en ik heb daar inderdaad geen 1 x naar geluisterd, maarja.,... ACH WAT DE FUCK OOK!!!!! K WORD HIER TOCH 24/7 AFGEKANKERT DOOR IEDEREEN!
Kijk, dat het je niet opvalt wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Eerst beter opletten voordat je dingen gaat roepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Althans...het valt me net echt op dat mensen hier posten, ja... van rehearsels en optredens, en ik heb daar inderdaad geen 1 x naar geluisterd, maarja.,... ACH WAT DE FUCK OOK!!!!! K WORD HIER TOCH 24/7 AFGEKANKERT DOOR IEDEREEN!
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker weg met die mafketel houding van je!
Kofschip klopt al niet meer, Moesten een paar extra letters bij dacht ik.quote:
welke dan? officieel is het 't ex-kofschip, hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kofschip klopt al niet meer, Moesten een paar extra letters bij dacht ik.
Waarom zou je een gitaar in fragmenten willen hakken?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Braddie het volgende:
Mensen posten hier toch geen gitaarfragmenten?, ik ben de enige die dit doet!,
Lul niet zo slap dan. Ik heb vaak zat naar je dingen geluisterd en wees blij dat ik niet op alles gereageerd heb.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Zie je het verband? Volgens mij heb je twee keuzes.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?
Precies. E en Xquote:Op maandag 13 juni 2011 14:46 schreef Daantke het volgende:
[..]
welke dan? officieel is het 't ex-kofschip, hè.
Actie = reactiequote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?
Doet mij even aan de laatste South Park denken ditquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Actie = reactie
Als iedereen zegt dat je je raar gedraagt dan zal er wel een kern van waarheid in zitten of niet?
Ik luister niet meer naar die samples van je omdat ik van de 30 hersenscheten, 30 keer stront heb gehoord!
Laatste 30 posts?, ik heb het een paar posts terug nog gehad over die Frontman 15 en de Bluesdrive!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie je het verband? Volgens mij heb je twee keuzes.
Genegeerd worden of afgezeken.
Als mensen zo volwassen zijn om niet te reageren en je niet af te zeiken ga je er alsnog om vragen. En zeiken ze je af.
Zoals je kan zien in de laatste 30 posts
Ik gedraag me raar omdat ik het een beetje zat ben om als forumlid als stront behandelt te worden!, wat een achterlijke comunnie is dit dan!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Actie = reactie
Als iedereen zegt dat je je raar gedraagt dan zal er wel een kern van waarheid in zitten of niet?
Ik luister niet meer naar die samples van je omdat ik van de 30 hersenscheten, 30 keer stront heb gehoord!
We hebben je al vaak genoeg uitgelegd waarom mensen zo op je reageren en dan ben je boos en vind je het niet leuk meer hier. Maar niemand dwingt je hier te komen, hoor. Als je ons zo vervelend vindt, blijf dan weg. Wil je hier wel blijven komen, gedraag je dan ook gepast. Er zijn nog wat regulars die in het begin ook irritant waren, maar goed bijgetrokken zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daaaaag. En niet over 3 dagen weer terug komen zoals de vorige paar keren dat je weg gestampt bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Braddie het volgende:
Maar ok, ik ben er klaar mee *stop volgen*
Ik heb een deja vu nuquote:Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Braddie het volgende:
Maar ok, ik ben er klaar mee *stop volgen*
X2quote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daaaaag. En niet over 3 dagen weer terug komen zoals de vorige paar keren dat je weg gestampt bent.
En toen ging de wekker....quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Braddie het volgende:
Ik kan nog echt niet spelen?, het spijt me zeer, maar als ik op m`n werk al gitaren moet demonstreren en ik van iedereen complimenten krijg dat k al goed speel, zelfs van proffesionele gitaristen, dan neem ik aan dat ik wel aardig kan spelen, sure ik speel nog alleen majeur/mineur en pentatonische ladders, en m`n akkoorden bestaan niet uit diminished en dergelijke, maar m`n skills zijn nog gewoonprima.
En nee, op m`n werk heb ik het daar NOOIT over, op m`n werk ben ik volgens m`n baas de beste werknemer in tijden!
XDquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Braddie het volgende:
Ik kan nog echt niet spelen?, het spijt me zeer, maar als ik op m`n werk al gitaren moet demonstreren en ik van iedereen complimenten krijg dat k al goed speel, zelfs van proffesionele gitaristen, dan neem ik aan dat ik wel aardig kan spelen, sure ik speel nog alleen majeur/mineur en pentatonische ladders, en m`n akkoorden bestaan niet uit diminished en dergelijke, maar m`n skills zijn nog gewoonprima.
En nee, op m`n werk heb ik het daar NOOIT over, op m`n werk ben ik volgens m`n baas de beste werknemer in tijden!
verder wordt er hier niemand zowat als stront behandeld dus vraag je dan eens af waar dat aan ligt, aan ons of aan jou?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gedraag me raar omdat ik het een beetje zat ben om als forumlid als stront behandelt te worden!, wat een achterlijke comunnie is dit dan!
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het in perspectief leren zien. Relativeer je wel wanneer mensen je zulke dingen vertellen?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Braddie het volgende:
ziet er wel naar uit dat ie nu alweer weg is..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga er geeneens meer op reageren, elke keer hetzelfde gehuil.
Samenvatting: Als jij normaal doet, doen we/ze hier ook normaal tegen jouquote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief leren zien. Relativeer je wel wanneer mensen je zulke dingen vertellen?
Iemand kan zeggen dat je best goed speelt, voor iemand op jouw nivo van spelen. Dat wil niet zeggen dat je meteen goed kan spelen.
Heb je er wel eens rekening mee gehouden dat mensen aardiger tegen je doen door jouw conditie dan ze zouden doen tegen mensen die dat niet hebben?
Klinkt heel lomp, maar wanneer je je gedrag niet aan kan passen aan de huidige maatschappij, dan krijg je nog heel wat ellende voor je kiezen.
We hebben hier geleerd dat je Oost-Indisch doof bent voor alle goed bedoelde kritiek, maar je schijnt er niks van te leren. Als je zo stijfkoppig door blijft gaan hoe je anders doet, dan gaat dat botsen, dat merk je nu al. Op een gegeven moment zijn wij er allemaal klaar mee.
Net wat iemand hiervoor me zei: Als er niemand reageert, is dat omdat ze je niet constant willen wijzen op dingen die je allang verteld zijn. Timing, zuiverheid van de instrumenten, strakheid, opnamekwaliteit, oefenen van te voren. En je hoeft niet bij elke post te noemen wat je waarmee gespeeld hebt. Als iemand dat interessant vind vraagt diegene je wel, en dán kan je er over praten.
Als je vol trots je nieuwe gear laat zien onthouden veel dat hier wel. Zo nu en dan eens noemen is ook niet erg, of eens een foto van je trots posten, maar om de post [en bij elke opnamepost] noem jij het. Dat is echt te overdreven.
Ik hoop echt dat je nu eens gaat luisteren. We probeerden je echt alleen maar te helpen, maar als je zo ongesteld gaat lopen doen, en geen enkel goed advies aan wil nemen dan is voor ons de koek ook eens op.
Iedereen is van harte welkom, en iedereen moet in het begin zijn plek vinden in het topic, maar als je zo doorgaat zoals je nu doet is het beter voor ons, maar vooral voor jezelf, dat je gewoon wegblijft. Dat scheelt iedereen enorm veel ergernis.
Schuifpik kan ookquote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kofschip klopt al niet meer, Moesten een paar extra letters bij dacht ik.
Hete schuipiksex!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:23 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
't sexy fokschaap
Bij Schuifpik mist de T nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog andere suggesties in de 200 euro klasse?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 15:26:34 ]
Je vergeet 1 punt. Het internet is eerlijk en hard omdat iedereen z'n mening geeft zoals hij er daadwerkelijk over denkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Braddie het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand nog tips om mijn vingers wat sneller te krijgen?Of gewoon heel veel oefenen?
Tevens is mijn budget voor mijn nieuwe gitaar omhoog gegaan, dus ik zit nu aan deze te denken:http://www.janmorien-gita(...)z-sa120ex-black.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog andere suggesties in de 200 euro klasse?
Dit zijn ook hele leuke gitaartjes voor het geld![]()
Is dat zo'n scheurgitaar, want dat hoef ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.janmorien-gita(...)z-sa120ex-black.html
Dit zijn ook hele leuke gitaartjes voor het geld
Niet meer dan zo'n les paul, En ik vind die Epiphones in die prijsklasse nogal dof klinken vaak terwijl die Ibanezjes een stuk helderder over komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Is dat zo'n scheurgitaar, want dat hoef ik nou ook weer niet.
Les Pauls klinken altijd een beetje dof (of verkouden zoals iemand dat, volgens mij hier, zei)quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet meer dan zo'n les paul, En ik vind die Epiphones in die prijsklasse nogal dof klinken vaak terwijl die Ibanezjes een stuk helderder over komen.
Maar sowieso altijd testen
Dat is ook zo natuurlijk, maar daar bovenop klinken ze ook weer een stuk doffer sowieso.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Les Pauls klinken altijd een beetje dof (of verkouden zoals iemand dat, volgens mij hier, zei)
Je hebt een beetje 3 a 4 mogelijkheden:quote:Op maandag 13 juni 2011 15:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Is dat zo'n scheurgitaar, want dat hoef ik nou ook weer niet.
Ik kies 3a, ik speel vooral guns 'n roses en Red hot chili peppers, best wel verschillend dusquote:Op maandag 13 juni 2011 15:44 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je hebt een beetje 3 a 4 mogelijkheden:
1. Akoestisch (moet je er altijd eentje van hebben, ook al is het voor erbij)
2. Metal-achtig/Zwaardere Rock (zo'n ibanez bijvoorbeeld
3a: Rock/Blues/Pop etc: Les Paul-achtig
3b: Rock/Blues/Pop etc: Stratocaster-achtig
Soort van kleine guideline die je met een flinke korrel zout moet nemen.
Wat voor een soort muziek speel je / wil je spelen, wat vind je mooi klinken, wat vind je fijn spelen?
Dan heb je nog de versterker en de soort effecten die veeeel met het geluid doen.
Persoonlijk ben ik meer van de stratocasters (maar wil natuurlijk nog steeds ook een Les Paul). Verlanglijstjes worden steeds langer
Heb ik hem nu iets aangepraat waar je het niet mee eens bent?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat kan ook prima op zo'n Ibanez. Hoeveel je er mee wil scheuren is aan jou
Al kan ik me voorstellen dat je qua vorm voor een LP gaat
Dan is misschien een gitaar met een humbucker en 2 enkele elementen (HSS) wel iets voor je, dan heb je van alles watquote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik kies 3a, ik speel vooral guns 'n roses en Red hot chili peppers, best wel verschillend dus
Neuh, maar mensen denken nog teveel in hokjes. In principe is alles overal geschikt voorquote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb ik hem nu iets aangepraat waar je het niet mee eens bent?
En ja; Les Paul vorm is een van de mooiere
Maar voor een beginner is de indeling van CoiLive prima.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar mensen denken nog teveel in hokjes. In principe is alles overal geschikt voor
Ik speel net zo makkelijk metal op mijn LP en kan zo met mijn Dean V een popbandje starten en cleane dingen spelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar voor een beginner is de indeling van CoiLive prima.
Dat dus. Veel spelen. Zelfs gitaren waarvan je denkt dat het niks voor je zal zijn. Ja, of je moet al walgen van de looks natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarom in het begin lekker veel op verschillende gitaren spelen, bijvoorbeeld bij Braddie in de winkel dan kan je samen met een kop koffie en een deskundig advies langzaam maar zeker er achter komen welke gitaar het best bij je past qua bespeelbaarheid/klank/looks enz.
Aha! Daarom moet ik ook alles hebben!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, maar mensen denken nog teveel in hokjes. In principe is alles overal geschikt voor
Als je wilt kun je zelfs je gitaar bij Braddie neerzetten om op zijn versterker te spelen (als hij er weer eentje heeft) en les van hem krijgen. Als je het dan nog niet ziet zitten dan koopt hij hem van je over en kunnen wij weer vele topics terug zien in V&A!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarom in het begin lekker veel op verschillende gitaren spelen, bijvoorbeeld bij Braddie in de winkel dan kan je samen met een kop koffie en een deskundig advies langzaam maar zeker er achter komen welke gitaar het best bij je past qua bespeelbaarheid/klank/looks enz.
Maar een LP is ook vetquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vond Les Pauls echt lelijk vroegerNu heb ik er 2
Op Marktplaats heb je voor dat geld nog betere gitarenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef ElmoFan het volgende:
in de vakantie ga ik even bij de muziekwinkel kijken, kijken wat ze daar voor advies hebben en alles even proberen natuurlijk, maar het is altijd handig om te weten wat goede modellen voor die prijs zijn.
Ik heb niks tegen 2e hands opzich, maar de muziek winkel hier stelt de gitaar helemaal naar wens af en om het half jaar krijgt ie dan een service beurt, gratis, dat is iets wat ik als beginner wel een groot pluspunt vind van nieuw.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op Marktplaats heb je voor dat geld nog betere gitaren
Of ben je niet zo van de tweedehands?
Dat is inderdaad een fijn ding ja, als je zelf nog onbekend bent als starter.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen 2e hands opzich, maar de muziek winkel hier stelt de gitaar helemaal naar wens af en om het half jaar krijgt ie dan een service beurt, gratis, dat is iets wat ik als beginner wel een groot pluspunt vind van nieuw.
Ik speel nu iets meer dan 2 maanden, maar de nummers die ik wil spelen zijn wel echt voor elektrisch bedoeld, ik heb nu alleen een akoestische. Verder heb ik het idee dat ik nog niet genoeg ervaring heb voor een duurdere gitaar.
Versterker moet ik nog wel dan, en dat zou ik als 2e hands geen probleem vinden
Wat zou dan een goede versterker zijn? Een vriend van mij heeft 2 goedkope versterkers over, maar die zijn van vage merken.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fijn ding ja, als je zelf nog onbekend bent als starter.
vaag merk is jay sound ofzo en de andere is merkloos, ik ben benieuwd of je die kentquote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef The_Dean het volgende:
Vage merken zegt niks. Wat voor jou vaag is kan voor mij bekend zijn
Maar met merken als Marshall, Roland [Cube], Line6 enzo kan weinig mis gaan.
Me 2. Nog steeds wel een beetje eigenlijk. Alleen het geluid van een les Paul is lekker zwaar en doffer. Wat bij mijn stratocaster niet zo is. Beide hb trouwens. Dat is eigenlijk ook de enige reden waarom ik er een gekocht hebquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vond Les Pauls echt lelijk vroegerNu heb ik er 1
Dat meteen zit er niet echt meer in heb ik zo;n gevoel, gitaarhouding/vinger plaatsing etc ligt nu duidelijk wel linkshandig stukker fijner dan rechtshandig.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan is het makkelijker om meteen rechtshandig aan te leren.
Witchfynder en brother52 hier zijn ook linkshandig... hoe lastig dat is laat ik aan hen over omdat ik er duidelijk geen verstand van heb.
Je speelt dus al linkshandig?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat meteen zit er niet echt meer in heb ik zo;n gevoel, gitaarhouding/vinger plaatsing etc ligt nu duidelijk wel linkshandig stukker fijner dan rechtshandig.
Misschien hebben Witchfynder en Brother52 nog wat linkshandige tips voor mij ?
Waarschijnlijk bij een vrouw.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Cynic het volgende:
Ben de afgelopen 3 dagen bezig geweest een schutting te zetten. Nu heb ik eigenlijk wel weer eens zin om gitaar te spelen, alleen voelen mijn handen niet echt soepel nu. Op welk moment van je leven kom je ineens in de fase dat je in je vrije tijd schuttingen gaat bouwen? Waar is het mis gegaan?
Zo had ik het nog niet bekeken. Kon best eens kloppen inderdaad.quote:
Ja neig toch van wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je speelt dus al linkshandig?
En dat voelt beter en natuurlijker aan dan rechtshandig spelen?
Neem dan niet de moeite om het rechtshandig aan te leren. Dat levert alleen maar frustraties op.
Wat je nog wel kunt proberen is om gewoon een rechtshandige gitaar te pakken en daar linkshandig op gaan spelen. Een paar akkoorden moet je je dan wel aan kunnen leren.
Moet wel toegeven dat ik in het begin (10jaar terug) het totaal niet fijn vond spelen maar nu eigenlijk weer wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan is het lastig inschatten want ik ken een hoop mensen die niet alles met 1 hand doen, ken een paar mensen die wel links schrijven maar niet rechts gitaar spelen. En de drummer van m'n band is ook linkshandig maar drumt ook rechts. Het gaat er vooral om wat natuurlijk voor je voelt.
Je voelt vanzelf of je echt linkshandig moet spelen of niet. Ik heb er geen keuze in. Kut met beschikbaarheid van instrumenten soms, maar niks aan te doen. Leidend vind ik hierin de airguitar test. Als je naar muziek luistert en je begint linkshandig air guitar te spelen kun je protesteren wat je wilt, maar je bent dan echt linkshandigquote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat meteen zit er niet echt meer in heb ik zo;n gevoel, gitaarhouding/vinger plaatsing etc ligt nu duidelijk wel linkshandig stukker fijner dan rechtshandig.
Misschien hebben Witchfynder en Brother52 nog wat linkshandige tips voor mij ?
quote:De presentatie is in handen van Tijm Twisk, die de band aankondigt als “ze hebben niet de looks, maar wel de juiste sound’
Face it, hij vond jullie gewoon lelluk.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
3voor12![]()
Die presentator kondigt ons zo aan zaterdag "Deze 4 gasten zijn niet puur geselecteerd op hun looks maar ook op hun talent en hun "hooks"
Ja prima zo'n leuke rijm he![]()
Maar wat maakt die 3voor12 gast ervan
[..]![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
3voor12![]()
Die presentator kondigt ons zo aan zaterdag "Deze 4 gasten zijn niet puur geselecteerd op hun looks maar ook op hun talent en hun "hooks"
Ja prima zo'n leuke rijm he![]()
Maar wat maakt die 3voor12 gast ervan
[..]![]()
Truequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Face it, hij vond jullie gewoon lelluk.
Zal ik doen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja belangrijk vooral is dat je ook het exemplaar mee naar huis moet nemen die je getest hebt. Want de kwaliteit en klant per akoestische gitaar verschilt nogal ook
No way, Tie Your Mother Downquote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
Foo Fighters live
http://pinkpop.vpro.nl/2011
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
De volgende keer dat ik met iemand een gitaar uit ga zoeken laat ik mijn pinpas thuis
Die komen morgen. Van mijn eigen spul moet ik nog even wat foto's maken en die andere moet ik nog van mijn telefoon halen maar daar heb ik nu geen zin meer in.quote:
Ik heb er wel een, met koffer inmiddels, wat biedt je?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef brother52 het volgende:
En ja, ik ben jaloers. Ik wil ook een tele met humbuckers![]()
Dan bllijf ik mooi bij linkshandig, en inderdaad met dat air guitar ga ik automatisch links spelen, haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je voelt vanzelf of je echt linkshandig moet spelen of niet. Ik heb er geen keuze in. Kut met beschikbaarheid van instrumenten soms, maar niks aan te doen. Leidend vind ik hierin de airguitar test. Als je naar muziek luistert en je begint linkshandig air guitar te spelen kun je protesteren wat je wilt, maar je bent dan echt linkshandig.
Denk dat het instrument wat het meest handig is voor linkshandigen wel een drumstel is, want dat kan je echt op elke manier die je kunt verzinnen opstellen.
Prijs?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, met koffer inmiddels, wat biedt je?
Wat dan weer uberkut is bij open podia en vaste backlinesquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Denk dat het instrument wat het meest handig is voor linkshandigen wel een drumstel is, want dat kan je echt op elke manier die je kunt verzinnen opstellen.
Ja in die grote zaal hebben we nog een keer gespeeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef KaMo het volgende:
Ik was zondag op een meeting van het basgitaarforum. Vervolgens ga ik nietsvermoedend naar het toilet, kom ik dit tegen! Gelijk maar eentje bijgeplakt, stond zo eenzaam!
[ afbeelding ]
Was trouwens in Jongerenhuis de Boomerang in Baarn
Spelen daar bands!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in die grote zaal hebben we nog een keer gespeeld
Neuh, die zooi kan je zo verzetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat dan weer uberkut is bij open podia en vaste backlines
Qua locatie was eht best mooi opgebouwd allemaal, qua akoestiek ronduit kut jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Spelen daar bands!?
De akoestiek was echt enorm kut
Volbeat was ook wel goed, maar ergens bleven ze me niet het hele optreden boeien. Kan ook aan de plaats hebben gelegen waar ik stond. We wilden namelijk in het voorvak gaan staan, maar daar waren we net te laat voor. Dus zijn we ook maar even wat eten en drinken in gaan slaan om in het voorvak te komen voor de Foo Fighters (en gelukt ook nogquote:
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand waar ik extra brede zweetbandjes voor de pols kan krijgen (20 cm?)
Hij was niet de enige.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.
Een typenaam oid zal al ideaal zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Er zit een nieuwe sportwinkel in Dokkum, die heeft ze. Ik heb ze nog niet gehaald, maar onze drummer en zanger/gitarist wel.
Wel van Adidas. Zou eventueel wat kunnen regelen. Eerst kijken of er nog is, zelf kopen, laten zien, meer kopen, opsturen
Toen vroeg ik het ook, mijn zoektocht gaat verder!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.
Geen idee. Ik mijd sportzaken als de pest.quote:
Ookquote:
Bestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk gaat m'n SG er deze zomer nog uit Dean. Dan mag je hem voor 175 wat mij betreft hebben
Stiekem vind ik sport toch af en toe leukquote:
Voet/volley/basketbal enzo is prima inderdaad, maar ik ga niet voor Jan Lul het halve dorp rond te hardlopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Stiekem vind ik sport toch af en toe leukNaja het voldane gevoel erna dan
Terecht!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voet/volley/basketbal enzo is prima inderdaad, maar ik ga niet voor Jan Lul het halve dorp rond te hardlopen
Enorm bedankt alvast!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mijd sportzaken als de pest.
Zal morgen wel even voor je kijken.
Veel plezier man!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
10 juli ben ik weer terug van vakantie dan ff kijken wat de schade is
Als dat gebeurt dan krijg je hem van mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel plezier man!
Win vooral veel geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |