Ja in die grote zaal hebben we nog een keer gespeeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef KaMo het volgende:
Ik was zondag op een meeting van het basgitaarforum. Vervolgens ga ik nietsvermoedend naar het toilet, kom ik dit tegen! Gelijk maar eentje bijgeplakt, stond zo eenzaam!
[ afbeelding ]
Was trouwens in Jongerenhuis de Boomerang in Baarn
Spelen daar bands!?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in die grote zaal hebben we nog een keer gespeeld
Neuh, die zooi kan je zo verzetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat dan weer uberkut is bij open podia en vaste backlines
Qua locatie was eht best mooi opgebouwd allemaal, qua akoestiek ronduit kut jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Spelen daar bands!?
De akoestiek was echt enorm kut
Volbeat was ook wel goed, maar ergens bleven ze me niet het hele optreden boeien. Kan ook aan de plaats hebben gelegen waar ik stond. We wilden namelijk in het voorvak gaan staan, maar daar waren we net te laat voor. Dus zijn we ook maar even wat eten en drinken in gaan slaan om in het voorvak te komen voor de Foo Fighters (en gelukt ook nogquote:
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand waar ik extra brede zweetbandjes voor de pols kan krijgen (20 cm?)
Hij was niet de enige.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.
Een typenaam oid zal al ideaal zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Er zit een nieuwe sportwinkel in Dokkum, die heeft ze. Ik heb ze nog niet gehaald, maar onze drummer en zanger/gitarist wel.
Wel van Adidas. Zou eventueel wat kunnen regelen. Eerst kijken of er nog is, zelf kopen, laten zien, meer kopen, opsturen
Toen vroeg ik het ook, mijn zoektocht gaat verder!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat vroeg Dean zich een aantal topics terug ook af.
Geen idee. Ik mijd sportzaken als de pest.quote:
Ookquote:
Bestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk gaat m'n SG er deze zomer nog uit Dean. Dan mag je hem voor 175 wat mij betreft hebben
Stiekem vind ik sport toch af en toe leukquote:
Voet/volley/basketbal enzo is prima inderdaad, maar ik ga niet voor Jan Lul het halve dorp rond te hardlopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Stiekem vind ik sport toch af en toe leukNaja het voldane gevoel erna dan
Terecht!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voet/volley/basketbal enzo is prima inderdaad, maar ik ga niet voor Jan Lul het halve dorp rond te hardlopen
Enorm bedankt alvast!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mijd sportzaken als de pest.
Zal morgen wel even voor je kijken.
Veel plezier man!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
10 juli ben ik weer terug van vakantie dan ff kijken wat de schade is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |