Zo snel als dat Fok! het aan kanquote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef Aresdreams het volgende:
was al bijna bang dat witch nie snel genoeg ging zijn
Inderdaad, maar ze zijn ook al 28 jaar actief.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is die Flav oud geworden he?.
Nja, ben wel meer vergeten volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Cypress Hill en Public Enemy.
En dan wel Brainpower noemen...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ben wel meer vergeten volgens mij
Ja, als je iets Nederlands wilt noemen, noem dan Osdorp Posse.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan wel Brainpower noemen....
Woordgrapjesquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
Goede grap!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Daar had ik ook nog wel eens heen gewildquote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ik heb Kyteman per ongeluk een keer gezien.
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik was bij Agua de Annique en toen deed hij een liedje mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog wel eens heen gewild
Ik heb hem ook een keer gezien. Was best wel leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik ben zelfs een keer bewust naar Kyteman geweest..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |