Zo snel als dat Fok! het aan kanquote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef Aresdreams het volgende:
was al bijna bang dat witch nie snel genoeg ging zijn
Inderdaad, maar ze zijn ook al 28 jaar actief.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is die Flav oud geworden he?.
Nja, ben wel meer vergeten volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Cypress Hill en Public Enemy.
En dan wel Brainpower noemen...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ben wel meer vergeten volgens mij
Ja, als je iets Nederlands wilt noemen, noem dan Osdorp Posse.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan wel Brainpower noemen....
Woordgrapjesquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
Goede grap!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Daar had ik ook nog wel eens heen gewildquote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ik heb Kyteman per ongeluk een keer gezien.
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik was bij Agua de Annique en toen deed hij een liedje mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog wel eens heen gewild
Ik heb hem ook een keer gezien. Was best wel leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik ben zelfs een keer bewust naar Kyteman geweest..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Dude, geld op en werkloos, kan er niks aan doenquote:
Daniëls zijn echt mafketels he?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef Daantke het volgende:
Jammer dat ie geen dubbele bodem had! Wat, de film? Nee, de boot! Dan was hij niet gezonken! Of minder rap.
Ja, minder rap.
Praat me er niet van.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daniëls zijn echt mafketels he?.
Het duurde even maar het kwartje valt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We zijn wel goed met leeuwen.
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het duurde even maar het kwartje valt.
Joh, ik heb de dukaten nog meegemaakt!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.
Dat dan weer welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We zijn wel goed met leeuwen.
Dat zoeken ze maar op. Er zal vast wel iets op wikipedia staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.
Ik snap ook niet dat een hoop mensen klagen over de klantenservice van ING. Nooit problemen mee gehadquote:
heerlijke plaat jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef Cynic het volgende:
Lekker, Anathema - Judgement sinds maanden weer eens uit de kast getrokken.
Als ze primair eens dingen goed zouden doen, dan heb ik heel die kolere helpdesk niet nodig!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een hoop mensen klagen over de klantenservice van ING. Nooit problemen mee gehad.
En zo is hetquote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Heb je vakantie, laat je je voor vanalles strikken
Maarja, zwart geld is ook geld
Net nu ik werkloos ben vakantie hebquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
Zwager stopt met gitaarspelen, sukkel...
Mag wel zijn gear verkopen namens hem!
Ik heb nooit begrepen dat mensen kunnen stoppen met muziek spelen... Snap best dat je wilt stoppen met die-hard muziek maken in een band, maar zelfs dan wil je thuis soms toch pingelen?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
Zwager stopt met gitaarspelen, sukkel...
Mag wel zijn gear verkopen namens hem!
Andere prioriteiten, werken en gamen schijnbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat mensen kunnen stoppen met muziek spelen... Snap best dat je wilt stoppen met die-hard muziek maken in een band, maar zelfs dan wil je thuis soms toch pingelen?.
Nja, als het nu leuke klusjes warenquote:
Jij zijn gear, geef je hem Brütal Legend en Guitar Heroquote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Andere prioriteiten, werken en gamen schijnbaar
Dat is toch een half uurte werk?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als het nu leuke klusjes waren
Beetje bij een oud wijf haar laptop aan het internet zien te krijgen
Zoveel is het ook weer nietquote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij zijn gear, geef je hem Brütal Legend en Guitar Hero
Ben er in totaal al een paar uur geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch een half uurte werk?
4,5 uur! Dean moet ook eten! Vergeet het optimaliseren van de verbinding niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch een half uurte werk?
Lijstje? Zit er toevallig een EHX LPB-1 bij?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoveel is het ook weer niet
Nee, hoor, ik verkoop het voor hem, hij krijgt gewoon het geld doorgesluist, heeft geen idee wat het allemaal opbrengt op marktplaats, mede omdat ie het allemaal voor een prikkie van mij of mijn broer heeft gekocht!
Ik optimaliseer helemaal niks. Snap er zelf de helft ook niet vanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
4,5 uur! Dean moet ook eten! Vergeet het optimaliseren van de verbinding niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |