Zo snel als dat Fok! het aan kanquote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef Aresdreams het volgende:
was al bijna bang dat witch nie snel genoeg ging zijn
Inderdaad, maar ze zijn ook al 28 jaar actief.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is die Flav oud geworden he?.
Nja, ben wel meer vergeten volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2010 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Cypress Hill en Public Enemy.
En dan wel Brainpower noemen...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, ben wel meer vergeten volgens mij
Ja, als je iets Nederlands wilt noemen, noem dan Osdorp Posse.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan wel Brainpower noemen....
Woordgrapjesquote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
Goede grap!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:48 schreef guitarist het volgende:
Alweer een nieuw topic, dat gaat rap.
Haha, rap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Daar had ik ook nog wel eens heen gewildquote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ik heb Kyteman per ongeluk een keer gezien.
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik was bij Agua de Annique en toen deed hij een liedje mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar had ik ook nog wel eens heen gewild
Ik heb hem ook een keer gezien. Was best wel leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Ik ben zelfs een keer bewust naar Kyteman geweest..quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef Cynic het volgende:
Ben ik nu ook/wel cool?
Dude, geld op en werkloos, kan er niks aan doenquote:
Daniëls zijn echt mafketels he?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef Daantke het volgende:
Jammer dat ie geen dubbele bodem had! Wat, de film? Nee, de boot! Dan was hij niet gezonken! Of minder rap.
Ja, minder rap.
Praat me er niet van.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daniëls zijn echt mafketels he?.
Het duurde even maar het kwartje valt.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We zijn wel goed met leeuwen.
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het duurde even maar het kwartje valt.
Joh, ik heb de dukaten nog meegemaakt!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.
Dat dan weer welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We zijn wel goed met leeuwen.
Dat zoeken ze maar op. Er zal vast wel iets op wikipedia staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Je moet dat jonge volk hier nog wel even uitleggen wat een kwartje ook alweer was, trouwens.
Ik snap ook niet dat een hoop mensen klagen over de klantenservice van ING. Nooit problemen mee gehadquote:
heerlijke plaat jaquote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef Cynic het volgende:
Lekker, Anathema - Judgement sinds maanden weer eens uit de kast getrokken.
Als ze primair eens dingen goed zouden doen, dan heb ik heel die kolere helpdesk niet nodig!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat een hoop mensen klagen over de klantenservice van ING. Nooit problemen mee gehad.
En zo is hetquote:Op maandag 1 februari 2010 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Heb je vakantie, laat je je voor vanalles strikken
Maarja, zwart geld is ook geld
Net nu ik werkloos ben vakantie hebquote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
Zwager stopt met gitaarspelen, sukkel...
Mag wel zijn gear verkopen namens hem!
Ik heb nooit begrepen dat mensen kunnen stoppen met muziek spelen... Snap best dat je wilt stoppen met die-hard muziek maken in een band, maar zelfs dan wil je thuis soms toch pingelen?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef TeleluvR het volgende:
Zwager stopt met gitaarspelen, sukkel...
Mag wel zijn gear verkopen namens hem!
Andere prioriteiten, werken en gamen schijnbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat mensen kunnen stoppen met muziek spelen... Snap best dat je wilt stoppen met die-hard muziek maken in een band, maar zelfs dan wil je thuis soms toch pingelen?.
Nja, als het nu leuke klusjes warenquote:
Jij zijn gear, geef je hem Brütal Legend en Guitar Heroquote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Andere prioriteiten, werken en gamen schijnbaar
Dat is toch een half uurte werk?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als het nu leuke klusjes waren
Beetje bij een oud wijf haar laptop aan het internet zien te krijgen
Zoveel is het ook weer nietquote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij zijn gear, geef je hem Brütal Legend en Guitar Hero
Ben er in totaal al een paar uur geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch een half uurte werk?
4,5 uur! Dean moet ook eten! Vergeet het optimaliseren van de verbinding niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is toch een half uurte werk?
Lijstje? Zit er toevallig een EHX LPB-1 bij?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoveel is het ook weer niet
Nee, hoor, ik verkoop het voor hem, hij krijgt gewoon het geld doorgesluist, heeft geen idee wat het allemaal opbrengt op marktplaats, mede omdat ie het allemaal voor een prikkie van mij of mijn broer heeft gekocht!
Ik optimaliseer helemaal niks. Snap er zelf de helft ook niet vanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
4,5 uur! Dean moet ook eten! Vergeet het optimaliseren van de verbinding niet!
Vaag. Maar wat wil je ook met Vista. Ik had al lang XP of 7 er op gegooid.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben er in totaal al een paar uur geweest
Laptop met Vista en die wil niet connecten met de Experia Box. Ziet het netwerk wel, maar verbinden ho maar.
Inderdaad, en natuurlijk heel internet testen. Daar ben je ook wel even zoet mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
4,5 uur! Dean moet ook eten! Vergeet het optimaliseren van de verbinding niet!
Het zijn enkel gitaren en een versterker.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijstje? Zit er toevallig een EHX LPB-1 bij?
"optimaliseren"...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik optimaliseer helemaal niks. Snap er zelf de helft ook niet van
Vistaquote:Op maandag 1 februari 2010 13:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vaag. Maar wat wil je ook met Vista. Ik had al lang XP of 7 er op gegooid.
[..]
Inderdaad, en natuurlijk heel internet testen. Daar ben je ook wel even zoet mee.
Gebruik je de interne Wlan van de laptop? Het zou kunnen dat er op de box een mac-filter zit waardoor deze primair alleen de meegeleverde usb-stick pakt. Kun je in de instellingen wel wijzigen ergens...quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben er in totaal al een paar uur geweest
Laptop met Vista en die wil niet connecten met de Experia Box. Ziet het netwerk wel, maar verbinden ho maar.
Die linebacker is wel een aardige versterker. Ik heb een 50R gehad. Daar kwam prima geluid uit, ten minste, als er überhaupt geluid uit kwam.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het zijn enkel gitaren en een versterker.
Uit mijn blote hoofd:
- Ibanez AS-73
- Pearl Stratocaster
- Harley benton tripleO
- Laney Linebacker 30
Is mijn oude versterker. Dingen zijn fantastisch, gebouwd als een tank. Had jij er zoveel ellende mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die linebacker is wel een aardige versterker. Ik heb een 50R gehad. Daar kwam prima geluid uit, ten minste, als er überhaupt geluid uit kwam.
Aai balen!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, geld op en werkloos, kan er niks aan doen
Alweer?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aai balen!
Zit er aan te denken om m'n LTD of Fender weg te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, toen ik hem kreeg was hij al niet goed meer. Er was regelmatig geen enkel geluid uit te krijgen, of het klonk helemaal niet zoals het zou moeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is mijn oude versterker. Dingen zijn fantastisch, gebouwd als een tank. Had jij er zoveel ellende mee?
Ja, er zat ook zo'n USB draadloos ontvanger ding bij, maar die heeft ze met haar vaste PC meeverkocht en is niet meer terug te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gebruik je de interne Wlan van de laptop? Het zou kunnen dat er op de box een mac-filter zit waardoor deze primair alleen de meegeleverde usb-stick pakt. Kun je in de instellingen wel wijzigen ergens...
Althans, dat was het probleem dat ik een keer had met die Experia Box...
Dan zit daar je probleem wellicht. Even een UTP kabel mee, verbinding maken via de kabel met de router en daar even wireless mac filtering uitzetten...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, er zat ook zo'n USB draadloos ontvanger ding bij, maar die heeft ze met haar vaste PC meeverkocht en is niet meer terug te krijgen
Nog zo gewaarschuwd dat ze die NIET weg moest doen...
Wij hebben Empty nog een tijdje gecoverd. Lekker liedje welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heerlijke plaat ja
het nummer anyone anywhere is het eerste nummer sinds tijden die ik heb leren spelen van een andere band
Inderdaad. Blij dat ik daar niet meer mee te maken heb.quote:
PEBKAC!quote:
Eh?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zit daar je probleem wellicht. Even een UTP kabel mee, verbinding maken via de kabel met de router en daar even wireless mac filtering uitzetten...
jeej, weer iets om thuis te gaan bekijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hebben Empty nog een tijdje gecoverd. Lekker liedje wel
dat is wanneer een pc het goed doet op de pijnbank, zet je hem terug, gaat ie moeilijk lopen doen en hangenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef TeleluvR het volgende:
Computerhulp moet wel dankbaar werk zijn, anders houdt het voor mij op... Anders is het inderdaad alleen maar schijtfrustrerend!
Zoals ik zei, zwart geld is ook geld, maar als het zo moetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef TeleluvR het volgende:
Computerhulp moet wel dankbaar werk zijn, anders houdt het voor mij op... Anders is het inderdaad alleen maar schijtfrustrerend!
Ik hoop op een wonder voor je!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals ik zei, zwart geld is ook geld, maar als het zo moet
Naja, wish me luck
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
En nee Witch, ik bouw geen bass met internetaansluiting voor je
Seniors welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daniëls zijn echt mafketels he?.
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, weer iets om thuis te gaan bekijken![]()
mogen jullie bij de volgende toer ook wel coveren hoor, heb ik geen moeite mee!
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef Daantke het volgende:
Hier zitten veel nerds toch?
Waarom freakt mijn volumecontrol de laatste tijd? 't Is zo'n laptop touch sensitive slider ding, maar ook als ik er niet aanzit komt toch het volumeschermpje in beeld? Heel irritant want dan moet ik steeds weer in het venster klikken waar ik aan het typen ben
Niks mis met Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acer.
Hehehe ok, ik zal nu eens serieus reagerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Daantke het volgende:
Het is een HPwel een dure HP trouwens (Elitebook nogwat)
En ik ben er als een Daniel mee omgegaan, zegt dat iets?
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)quote:
Precies! Als ik een nieuwe laptop zou kopen, zou ik denk ik een Asus kopen. Ik heb nu een tweedehands Dell D500. Gemaakt in 2004 en nog steeds onverwoestbaar. Zelfs al laten vallenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)
Ja, gebruik het als scharnier [afgebrokenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
Ducttape, dat is dan wel weer goed spul!
opzich wl interessequote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...
Van het optreden in The Mezz, Battle of Metal Festival in Duitsland en het optreden in het voorprogramma van HIM in 013.
Heb alleen even geen dvd brander op het moment...
Mag ik je uit die droom helpen?quote:
Lekker danquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mag ik je uit die droom helpen?
Mijn dvd-unit was kapot vanaf het moment dat ik hem had.
Terug naar de fabriek, kreeg ik hem 3 weken later terug met een briefje erbij: "de dvd-speler is niet stuk, wij adviseren u betere kwaliteit dvd's en cd-r's te gebruiken, bijvoorbeeld van TDK of Sony"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |