Ja, toen ik hem kreeg was hij al niet goed meer. Er was regelmatig geen enkel geluid uit te krijgen, of het klonk helemaal niet zoals het zou moeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is mijn oude versterker. Dingen zijn fantastisch, gebouwd als een tank. Had jij er zoveel ellende mee?
Ja, er zat ook zo'n USB draadloos ontvanger ding bij, maar die heeft ze met haar vaste PC meeverkocht en is niet meer terug te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gebruik je de interne Wlan van de laptop? Het zou kunnen dat er op de box een mac-filter zit waardoor deze primair alleen de meegeleverde usb-stick pakt. Kun je in de instellingen wel wijzigen ergens...
Althans, dat was het probleem dat ik een keer had met die Experia Box...
Dan zit daar je probleem wellicht. Even een UTP kabel mee, verbinding maken via de kabel met de router en daar even wireless mac filtering uitzetten...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, er zat ook zo'n USB draadloos ontvanger ding bij, maar die heeft ze met haar vaste PC meeverkocht en is niet meer terug te krijgen
Nog zo gewaarschuwd dat ze die NIET weg moest doen...
Wij hebben Empty nog een tijdje gecoverd. Lekker liedje welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heerlijke plaat ja
het nummer anyone anywhere is het eerste nummer sinds tijden die ik heb leren spelen van een andere band
Inderdaad. Blij dat ik daar niet meer mee te maken heb.quote:
PEBKAC!quote:
Eh?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zit daar je probleem wellicht. Even een UTP kabel mee, verbinding maken via de kabel met de router en daar even wireless mac filtering uitzetten...
jeej, weer iets om thuis te gaan bekijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hebben Empty nog een tijdje gecoverd. Lekker liedje wel
dat is wanneer een pc het goed doet op de pijnbank, zet je hem terug, gaat ie moeilijk lopen doen en hangenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef TeleluvR het volgende:
Computerhulp moet wel dankbaar werk zijn, anders houdt het voor mij op... Anders is het inderdaad alleen maar schijtfrustrerend!
Zoals ik zei, zwart geld is ook geld, maar als het zo moetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:16 schreef TeleluvR het volgende:
Computerhulp moet wel dankbaar werk zijn, anders houdt het voor mij op... Anders is het inderdaad alleen maar schijtfrustrerend!
Ik hoop op een wonder voor je!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals ik zei, zwart geld is ook geld, maar als het zo moet
Naja, wish me luck
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
En nee Witch, ik bouw geen bass met internetaansluiting voor je
Seniors welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daniëls zijn echt mafketels he?.
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, weer iets om thuis te gaan bekijken![]()
mogen jullie bij de volgende toer ook wel coveren hoor, heb ik geen moeite mee!
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef Daantke het volgende:
Hier zitten veel nerds toch?
Waarom freakt mijn volumecontrol de laatste tijd? 't Is zo'n laptop touch sensitive slider ding, maar ook als ik er niet aanzit komt toch het volumeschermpje in beeld? Heel irritant want dan moet ik steeds weer in het venster klikken waar ik aan het typen ben
Niks mis met Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acer.
Hehehe ok, ik zal nu eens serieus reagerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Daantke het volgende:
Het is een HPwel een dure HP trouwens (Elitebook nogwat)
En ik ben er als een Daniel mee omgegaan, zegt dat iets?
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)quote:
Precies! Als ik een nieuwe laptop zou kopen, zou ik denk ik een Asus kopen. Ik heb nu een tweedehands Dell D500. Gemaakt in 2004 en nog steeds onverwoestbaar. Zelfs al laten vallenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |