Ja, gebruik het als scharnier [afgebrokenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
Ducttape, dat is dan wel weer goed spul!
opzich wl interessequote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...
Van het optreden in The Mezz, Battle of Metal Festival in Duitsland en het optreden in het voorprogramma van HIM in 013.
Heb alleen even geen dvd brander op het moment...
Mag ik je uit die droom helpen?quote:
Lekker danquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mag ik je uit die droom helpen?
Mijn dvd-unit was kapot vanaf het moment dat ik hem had.
Terug naar de fabriek, kreeg ik hem 3 weken later terug met een briefje erbij: "de dvd-speler is niet stuk, wij adviseren u betere kwaliteit dvd's en cd-r's te gebruiken, bijvoorbeeld van TDK of Sony"
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hebben Empty nog een tijdje gecoverd. Lekker liedje wel
Nu maar hopen dat ze em niet openmaken!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef The_Dean het volgende:
GFS
Into Foreign Customs, February 01, 2010, 12:26 pm, NETHERLANDS
Mijn schroefjesquote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef The_Dean het volgende:
GFS
Into Foreign Customs, February 01, 2010, 12:26 pm, NETHERLANDS
quote:
Zo op deze opnames klinken jullie trouwens best wel als Saviour Machinequote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
"die gasten zijn echt goed man..."
Nog niet meegemaaktquote:Op maandag 1 februari 2010 16:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze em niet openmaken!
quote:
Bestaan die nog?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik denk dat ik ook maar naar Motorpsycho ga.
Het feit of een band nog wel bestaat doet er niet eens zoveel meer toe tegenwoordig geloof ik.quote:
De Held! RIP!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:21 schreef The_Dean het volgende:
HEY YOO CAPTAIN JACK!!
Oeiquote:Op maandag 1 februari 2010 16:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het feit of een band nog wel bestaat doet er niet eens zoveel meer toe tegenwoordig geloof ik.
Hier in Emmen speelt over een tijdje Captain Jack op een back to the 90's festival. Ben wel benieuwd hoe ze dat denken te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |