quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor een project van school heb ik nog wat demo's nodig of opnames van bandjes. Zijn hier nog mensen die een demotje hebben. Dan ontvang ik die heel graag op mijn mailIk heb laats een bandje opgenomen. Zijn jonge jochies van 15, waarvoor heb je het precies nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Weet ik veel hoe dat werktquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Maak hem dan ook met het 'open een nieuw deel' knopjeDan komt hij in de reeks.
Het is 1 klik en dan is gelijk de OP overgezet, in de reeks geplaatst en iedereen gaat mee in de myat. Het enige wat je moet doen is een subtitel bedenken, zelfs het nummer in TT wordt automagisch opgehoogd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten een beetje na te denken over wat voor outfits we op het podium aan willen hebben. Vind het wel belangrijk dat het als band als 1 geheel staat. Hoeft dus ook weer niet allemaal hetzelfde te hebben maar iets wat wel bij elkaar past en bij de muziek ook.
Best lastig
Cyanide And Happiness.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Kamo je nieuwe ui is wel tof. waar was dat ook alweer van. ik herken het maar kan niet op de naam komen![]()
Is dat jullie logo? Vetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ff m'n gitaar maar ver-fatcatheartattacked
[ afbeelding ]
You've got mailquote:
Mogen het covers zijn?quote:
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Personeel bij Rockpalace was gister zo dusdanig traag dat ik geen G30 heb kunnen testen voordat ik teurg naar mijn werk moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik je helaas (nog) niet helpen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenWat is de deadline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag begonnen met soundchecken drums!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenAha. Moeten de bands er promo voor maken? Voor meer exposure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Leuk gitaartje om mee te beginnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Rapunzel, maar dan met schaamhaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik kijk nu al 3 uur naar je UI maar wat moet dat voorstellen?
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar isquote:
Ja het is wat moeilijk zichtbaar ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar is(ik zie het nog steeds niet eigenlijk)
Gefeliciteerd!quote:
Good busyquote:
quote:
niet echt punk! Ghehequote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten een beetje na te denken over wat voor outfits we op het podium aan willen hebben. Vind het wel belangrijk dat het als band als 1 geheel staat. Hoeft dus ook weer niet allemaal hetzelfde te hebben maar iets wat wel bij elkaar past en bij de muziek ook.
Best lastig
Beter om vlak voor het weekend te horen dan dat je dinsdags na het weekend een telefoontje kan krijgen met de mededeling dat je boventallig verklaard kan gaan worden...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Thanks mannen
Goed nieuws zo, net voor het weekend
Ja, dat is niet iets wat je wil horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Beter om vlak voor het weekend te horen dan dat je dinsdags na het weekend een telefoontje kan krijgen met de mededeling dat je boventallig verklaard kan gaan worden...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Was vet in de studio
Knopjessss
[ afbeelding ]
Goed bezig manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 4 nummers die we gedaan hebben![]()
Whiskey & Cocaine veranderd van film omdat de goeie camera vol wasdus telefoon kwaliteit later
Tijdje een Frontman 15 gehad, heel fijn versterkertjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Braddie het volgende:
Bah.... die Frontman 15 versterkertjers van Fender zijn echt bagger, zet ze iets te hard of die galmveer gaat mee vibreren... distortion wat er op zit is ook veelste overdreven!.
Heb even geexperimenteerd met een Boss BD-2 Bluesdriver en die is wel heel gaaf! fijne Crunchy distortion haal je daar uit!
Die intro en outro van Two zijn echt tof!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 4 nummers die we gedaan hebben![]()
Whiskey & Cocaine veranderd van film omdat de goeie camera vol wasdus telefoon kwaliteit later
Instinctquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zitten allemaal in bandjes.. hoe de fuck oefen je je stage performance (behalve on stage?). Ik heb thuis de ruimte niet en in de oefenruimte soms de energie niet (na werk, lang reizen).
Grote spiegelwand en of camera + tvquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:06 schreef maniack28 het volgende:
Jullie zitten allemaal in bandjes.. hoe de fuck oefen je je stage performance (behalve on stage?). Ik heb thuis de ruimte niet en in de oefenruimte soms de energie niet (na werk, lang reizen).
Kost duur!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Grote spiegelwand en of camera + tv
Die zijn juist (vaak beschamendquote:
Tnx! De mohawk was voor de vakantie, alweer eraf (werkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef KaMo het volgende:
Ten eerste: vette mohawk!
Sja, dit is niet echt de muziek waar je in stil mag staan.
Je hoeft niet echt heen er weer te rennen, rockstances en jumps maken via de monitoren, maar jullie mogen wel wat beter laten zien dat jullie het naar jullie zin hebben. (Wat zo is neem ik aan?)
Probeer gewoon met je lichaam/hoofd de beat te volgen van de muziek (headbangen met je romp) en laat merken met je manier van bewegen, welke gedeeltes van het nummer intens voor je zijn (iedereen heeft zo zijn eigen stukjes in de muziek)
Hier kan ik wat mee!quote:ninja EDIT: ik zie dat je het rond de 2 a 3 minuten wel al beter doet. Probeer alleen wat meer contact te hebben met je bandleden. (loop eens naar de drummer toe en kijk hem aan)
En wat ook altijd goed is, om je publiek een beetje persoonlijker te zien. Kijk eens iemand aan en maak een gek gebaar met je gezicht, of zing een stuk van de tekst mee terwijl je naar ze kijkt.
Ik spiek tussendoor ook veel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef KaMo het volgende:
Probeer dat, want dan betrap je jezelf er ook wat vaker op dat je naar je gitaar kijkt (geen probleem, maar je doet het ook bij stukken waarvan ik vermoed dat je het niet nodig hebt)
gewoon de muziek niet te moeilijk makenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat rondlopen, headbangen, powerstances, contact met bandleden, contact met publiek maken.
Is in het begin ook lastig/eng, omdat je erg geconcentreerd bent met je gitaarspel en de angst dat je het niet te veel fuckups wil maken
Maar op een gegeven moment went alles wat en komt dat vanzelf.
Tenminste, zo had ik het
Wij oefenen dat soort shit niet, ik vind dat dat wat natuurlijk moet komen.
Maarja, vette dingen als een solo spelen met je gitaar in de nek zou ik inderdaad paar keer oefenen vantevoren
Ik speel geen solo's.. ik haat solo'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wat rondlopen, headbangen, powerstances, contact met bandleden, contact met publiek maken.
Is in het begin ook lastig/eng, omdat je erg geconcentreerd bent met je gitaarspel en de angst dat je het niet te veel fuckups wil maken
Maar op een gegeven moment went alles wat en komt dat vanzelf.
Tenminste, zo had ik het
Wij oefenen dat soort shit niet, ik vind dat dat wat natuurlijk moet komen.
Maarja, vette dingen als een solo spelen met je gitaar in de nek zou ik inderdaad paar keer oefenen vantevoren
Opgelost! Springen kut!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik speel geen solo's.. ik haat solo's
Ik ook, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik speel geen solo's.. ik haat solo's
quote:
Gewoon zo: Wel Niet Wel Niet Wel Niet ,een jizzface trekkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef maniack28 het volgende:
Doe ik al!
[ afbeelding ]
Het gaat om bewegend beeld![]()
Jij hebt een mic, valsspelert! Als ik kon zingen zou ik dat ook doenquote:
Hoezo? Je kan toch af en toe iets meeschreeuwen? Hoef je toch niet voor te kunnen zingen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt een mic, valsspelert! Als ik kon zingen zou ik dat ook doen
Maar klinkt wel goei!
Ohja, jij zit in een coverband toch?quote:
Ik ben de enige nog met draad en onze (enigszins aan de maat zijnde) bassist staat dan weleens op mijn kabel.. nou dat is kut hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:38 schreef Zorro het volgende:
![]()
Ik heb alleen vaak het probleem dat ik over het podium wil rennen (nou ja, rennen) en dat dan ineens mijn kabel op is (als het podium tenminste groter is dan een postzegel). Sta je daar met je stempedaal in de lucht bungelend tussen je gitaar en versterker. (Niet echt natuurlijk, want ducttape
, maar je begrijpt mijn punt)
Toch eens aan wireless gaan denken.
buizen en condensatoren zijn toch niet zo duur ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef Zorro het volgende:
Ik weet het, maar ik moet ook mijn versterker nog eens laten retuben en recappen, en ik kan mijn geld maar 1x tegelijk uitgeven...
Maarja, dan komt er nog het installeren en biassen bij. Voor een goede opknapbeurt ben je zo 2-3 uur verder. En tegen gemiddeld gitaarzaaktarief á 60 euro per uur...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
buizen en condensatoren zijn toch niet zo duur ?
ben benieuwd of ik gebeld wordt of niet, en dan nog 2 fases te gaan in het offshoring proces. Dus nog 2 kansen meer om me volledig op me komende studie te richten...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is niet iets wat je wil horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |