quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor een project van school heb ik nog wat demo's nodig of opnames van bandjes. Zijn hier nog mensen die een demotje hebben. Dan ontvang ik die heel graag op mijn mailIk heb laats een bandje opgenomen. Zijn jonge jochies van 15, waarvoor heb je het precies nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Weet ik veel hoe dat werktquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Maak hem dan ook met het 'open een nieuw deel' knopjeDan komt hij in de reeks.
Het is 1 klik en dan is gelijk de OP overgezet, in de reeks geplaatst en iedereen gaat mee in de myat. Het enige wat je moet doen is een subtitel bedenken, zelfs het nummer in TT wordt automagisch opgehoogd.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
We zitten een beetje na te denken over wat voor outfits we op het podium aan willen hebben. Vind het wel belangrijk dat het als band als 1 geheel staat. Hoeft dus ook weer niet allemaal hetzelfde te hebben maar iets wat wel bij elkaar past en bij de muziek ook.
Best lastig
Cyanide And Happiness.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Kamo je nieuwe ui is wel tof. waar was dat ook alweer van. ik herken het maar kan niet op de naam komen![]()
Is dat jullie logo? Vetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
ff m'n gitaar maar ver-fatcatheartattacked
[ afbeelding ]
You've got mailquote:
Mogen het covers zijn?quote:
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Personeel bij Rockpalace was gister zo dusdanig traag dat ik geen G30 heb kunnen testen voordat ik teurg naar mijn werk moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik je helaas (nog) niet helpen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenWat is de deadline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag begonnen met soundchecken drums!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel een gitaar voor je collega uitgezocht?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Verkopen voor veel geld en jullie uitbuitenAha. Moeten de bands er promo voor maken? Voor meer exposure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Leuk gitaartje om mee te beginnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep! Hij is een Ibanez RG170 rijker.
Rapunzel, maar dan met schaamhaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik kijk nu al 3 uur naar je UI maar wat moet dat voorstellen?
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar isquote:
Ja het is wat moeilijk zichtbaar ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:03 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
moeilijk te zien als het er echt maar een halve seconde zichtbaar is(ik zie het nog steeds niet eigenlijk)
Gefeliciteerd!quote:
Good busyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |