Jepquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Is dat je LP in de OP, Dean?
Wordt mooi!
Hmm, klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef guitarist het volgende:
Gisteren weer wat vrienden hier thuis opgenemen. Knekelput.
Eerste mixje.
http://home.guitarist.nl/Ik_Ween_100310.mp3
Eenen scheurende harmonica, we like.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef guitarist het volgende:
Gisteren weer wat vrienden hier thuis opgenemen. Knekelput.
Eerste mixje.
http://home.guitarist.nl/Ik_Ween_100310.mp3
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
Tot november weer werk!
Begint in april, dus nog even een paar weekjes in die akelige ploegen en dan eerst weer een beetje een normaal ritme.
Liever vandaag dan morgen! Zo weer eens een stapeltje open sollicitaties de deur uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Aresdreams het volgende:
nu dean nog een super baan en we zijn allemaal weer onder de pannen?
Werk is werk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Cynic het volgende:
Nouja, een superbaan is het voorlopig nog niet. Maar wel een stapje beter dan wat ik nu doe.
Denk dat ik dan ook weer wat meer aan muziekmaken toekom.
Tof goed bezigquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Cynic het volgende:
Nouja, een superbaan is het voorlopig nog niet. Maar wel een stapje beter dan wat ik nu doe.
Denk dat ik dan ook weer wat meer aan muziekmaken toekom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
Tot november weer werk!
Begint in april, dus nog even een paar weekjes in die akelige ploegen en dan eerst weer een beetje een normaal ritme.
Jij had toch die budgetversies van Thomann? Is dat wat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Cynic het volgende:
Met een sm57 kom je een heel eind met het opnemen van elektrische gitaren, maar ook wel vocals enzo.
Die dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef Cynic het volgende:
OF de T-Bone versie van de sm57 die je bij Thomann voor 3 tientjes koopt.
En anders kun je ook een Shure PG57 proberen. Kost de helft van een SM57 maar schijnt best wel goed te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Cynic het volgende:
Met een sm57 kom je een heel eind met het opnemen van elektrische gitaren, maar ook wel vocals enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |