Jepquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Is dat je LP in de OP, Dean?
Wordt mooi!
Hmm, klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef guitarist het volgende:
Gisteren weer wat vrienden hier thuis opgenemen. Knekelput.
Eerste mixje.
http://home.guitarist.nl/Ik_Ween_100310.mp3
Eenen scheurende harmonica, we like.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef guitarist het volgende:
Gisteren weer wat vrienden hier thuis opgenemen. Knekelput.
Eerste mixje.
http://home.guitarist.nl/Ik_Ween_100310.mp3
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
Tot november weer werk!
Begint in april, dus nog even een paar weekjes in die akelige ploegen en dan eerst weer een beetje een normaal ritme.
Liever vandaag dan morgen! Zo weer eens een stapeltje open sollicitaties de deur uitquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:01 schreef Aresdreams het volgende:
nu dean nog een super baan en we zijn allemaal weer onder de pannen?
Werk is werk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Cynic het volgende:
Nouja, een superbaan is het voorlopig nog niet. Maar wel een stapje beter dan wat ik nu doe.
Denk dat ik dan ook weer wat meer aan muziekmaken toekom.
Tof goed bezigquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:16 schreef Cynic het volgende:
Nouja, een superbaan is het voorlopig nog niet. Maar wel een stapje beter dan wat ik nu doe.
Denk dat ik dan ook weer wat meer aan muziekmaken toekom.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Cynic het volgende:
Tot november weer werk!
Begint in april, dus nog even een paar weekjes in die akelige ploegen en dan eerst weer een beetje een normaal ritme.
Jij had toch die budgetversies van Thomann? Is dat wat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Cynic het volgende:
Met een sm57 kom je een heel eind met het opnemen van elektrische gitaren, maar ook wel vocals enzo.
Die dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:24 schreef Cynic het volgende:
OF de T-Bone versie van de sm57 die je bij Thomann voor 3 tientjes koopt.
En anders kun je ook een Shure PG57 proberen. Kost de helft van een SM57 maar schijnt best wel goed te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Cynic het volgende:
Met een sm57 kom je een heel eind met het opnemen van elektrische gitaren, maar ook wel vocals enzo.
Ja hoor prima. Ik heb ook wel een sm57 maar ik hoor geen verschil. Misschien dat die T-Bone iets minder lang meegaat, maar hij ziet er net zo robuust uit als een sm57.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij had toch die budgetversies van Thomann? Is dat wat?
Edit:
[..]
Die dus
Is het wat?
Ik neem veel op met Samson, prima dingen. Maar dan zou ik wel een gewone condensator halen, ik denk dat de pre-amp van je Toneport ding beter is dan zo'n ingebouwde USB pre-amp..quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof goed bezig
Ohjah ik wil nog een mic hebben voor hier thuis om wat dingetjes op te nemen. Gewoon 1 die via xlr m'n toneport inkan, heb geen fantoomvoeding dus een condensatormic gaat het niet worden. Liefst niet te duur maar wel beetje kwaliteit.
Iemand tips ?
Of is zoeits een beetje kwaliteit, usb condensator mic ?
http://nl.musicianuniversity.com/Recording/Samson-C01U.html
Mocht je het er voor overhebben: De beste mic op de markt onder de 200 euro is imo al jaren de nt-1000. Superstil, heel natuurlijk geluid en ook goed te plaatsen voor gitaaramps acoestisch gitaar etc etc.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof goed bezig
Ohjah ik wil nog een mic hebben voor hier thuis om wat dingetjes op te nemen. Gewoon 1 die via xlr m'n toneport inkan, heb geen fantoomvoeding dus een condensatormic gaat het niet worden. Liefst niet te duur maar wel beetje kwaliteit.
Iemand tips ?
Of is zoeits een beetje kwaliteit, usb condensator mic ?
http://nl.musicianuniversity.com/Recording/Samson-C01U.html
Wat heb je precies nodig voor een condensator mic voor mij om hem aan te sluiten dan? Moet er iets van een mic versterkertje dan tussen oid ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik neem veel op met Samson, prima dingen. Maar dan zou ik wel een gewone condensator halen, ik denk dat de pre-amp van je Toneport ding beter is dan zo'n ingebouwde USB pre-amp..
De toneport heeft toch een XLR in? Ook fantoom? Dan zou je hem zo in kunnen prikken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb je precies nodig voor een condensator mic voor mij om hem aan te sluiten dan? Moet er iets van een mic versterkertje dan tussen oid ?
Maarja, dat is ook hoe je er mee omgaat. Komt hier toch wat thuis of in het oefenhok te staan, dus ruige dingen gebeuren er niet meequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Ik heb ook wel een sm57 maar ik hoor geen verschil. Misschien dat die T-Bone iets minder lang meegaat, maar hij ziet er net zo robuust uit als een sm57.
Ja XLR wel zoals ik al zei, maar geen fantoom voeding ertussen dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
De toneport heeft toch een XLR in? Ook fantoom? Dan zou je hem zo in kunnen prikken.
En anders moet je er een pre-amp tussen zetten. Die buizen pre-amps zijn opzich wel leuk:
http://www.feedback.nl/re(...)/microfoon-pre-amps/
Ja maar die zijn nog wel het dubbele van die Samson's.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Mocht je het er voor overhebben: De beste mic op de markt onder de 200 euro is imo al jaren de nt-1000. Superstil, heel natuurlijk geluid en ook goed te plaatsen voor gitaaramps acoestisch gitaar etc etc.
Thuis voor de hobby zijn die samsons inderdaad wel leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik neem veel op met Samson, prima dingen. Maar dan zou ik wel een gewone condensator halen, ik denk dat de pre-amp van je Toneport ding beter is dan zo'n ingebouwde USB pre-amp..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef genakt het volgende:
sinds vandaag op me nieuwe baan
verveel me al heel de dag het is te druk om in te werken
KASSA
wel heel leuk bedrijf en gezellige mensen en verdient goed dusquote:
Er moet dan een fantoomvoeding voor je toneport krijgen, maar het is dan denk ik goedkoper om een nieuwe interface te kopen, met fantoomvoedingquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb je precies nodig voor een condensator mic voor mij om hem aan te sluiten dan? Moet er iets van een mic versterkertje dan tussen oid ?
Lijkt me stug dat dat goedkoper isquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Er moet dan een fantoomvoeding voor je toneport krijgen, maar het is dan denk ik goedkoper om een nieuwe interface te kopen, met fantoomvoeding
Had ik maar een nieuwe baanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:35 schreef genakt het volgende:
sinds vandaag op me nieuwe baan
verveel me al heel de dag het is te druk om in te werken
KASSA
Je bedoeld Metalfreak, maar kan ik dat ook? Wat voor functie gaat het om?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
kom je hier werken
of ja... hoeveel wil je per maand krijgen?
ga je hovenierenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bedoeld Metalfreak, maar kan ik dat ook? Wat voor functie gaat het om?
En heb je een tuin?
Meer dan nu, maar da's zo moeilijk nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
kom je hier werken
of ja... hoeveel wil je per maand krijgen?
Bij hem kamperen. Ben gek op autorijden, maar elke dag Brabant op en neer is mij wat overdreven.quote:
ik heb een tuinquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bij hem kamperen. Ben gek op autorijden, maar elke dag Brabant op en neer is mij wat overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |