Tof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
En waar Svyatagor in de Winston gaat spelen op 10 sept.
Ik heb er net even gekeken. Zit leuk spul tussen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Kent iemand deze zaak? http://www.greasygroove.com
Ze zitten nogal goed in de pickguards die ALLEMAAL linkshandig te krijgen zijn! Dus ook de zwarte HH Strat en de P en Jazz mirrored.
Serieus, waarom doe je het dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:18 schreef Iemand91 het volgende:
Waar Iemand91 aan een het 2e jaar van zijn studie begint welke hij geen &^$ aan vindt.
Ik zie een verband tussen beide uitspraken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:23 schreef wimjongil het volgende:
Waar wimjongil een tvp plaatst.
En waar wimjongil gelukkig is met zijn Nokia 6310i die gehakt maakt van alle htc desires en iphones en samsung galaxy's.
En waar wimjongil niet capabel genoeg is de solo van digital love te spelen.
Precies! Ooit eens een groepsbestelling doen denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er net even gekeken. Zit leuk spul tussen.
Wat moet ik anders? Er is geen enkele andere studie die er voor mij uitspringt. Vroeger wilde ik dit doen maar (ook doordat ik op kamers woon, en elk weekend thuis) vind ik het weinig aan. Dat ik het niks aan vind beheerst zo ongeveer alles bij mij.quote:
Wat is dan de reden dat je een studie doet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat moet ik anders? Er is geen enkele andere studie die er voor mij uitspringt. Vroeger wilde ik dit doen maar (ook doordat ik op kamers woon, en elk weekend thuis) vind ik het weinig aan. Dat ik het niks aan vind beheerst zo ongeveer alles bij mij.![]()
Tuurlijk, ik zou niets liever willen dan een goede studie (liefst waarbij ik thuis kan blijven wonen; op kamers is so overrated) en later iets doen waarbij ik met plezier naar toe ga. Maar ik heb gewoon geen idee wat. Vind meerdere gebieden interessant, maar vaak zijn het kleine onderdelen van het geheel. Studeer nu bouwkunde maar ben tevens geïnteresseerd in psychiater, advocaat, piloot enz. enz.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je een studie doet.
Om iets op te bouwen waar je later wat mee kan in een vakgebied waar je wil werken. Nu doe je iets waar je tóch niks mee gaat doen.
zonde van je tijd en geld dus
Ah de beste manier om er achter te komen wat je wel wil is iets doen wat je uiteindelijk niet wilquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou niets liever willen dan een goede studie (liefst waarbij ik thuis kan blijven wonen; op kamers is so overrated) en later iets doen waarbij ik met plezier naar toe ga. Maar ik heb gewoon geen idee wat. Vind meerdere gebieden interessant, maar vaak zijn het kleine onderdelen van het geheel. Studeer nu bouwkunde maar ben tevens geïnteresseerd in psychiater, advocaat, piloot enz. enz.
Daar noem je er ook eentjequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:23 schreef wimjongil het volgende:
En waar wimjongil niet capabel genoeg is de solo van digital love te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |