Was de laatste nuttige postquote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
Dit is muziek, zeg.
Hey, misschien gekke vraag, maar... bestaan er ook stereo distortionpedalen (of een manier dat op een stereosignaal te krijgen)?
Ik zal ff uitleggen waarom ik dat vraag:
Onze toetsenist speelt stereo vanwege sommige geluiden die hij gebruikt (ik hoor het zelf niet zo, maar goed) en nu willen we in een nummer een soort Jon Lord-achtig Hammondgeluid creeëren, maar zijn Korg kan niet zó bruut. Helaas hebben we ff geen buizenversterkers over
, dus we wilden kijken of we wat met distortionpedalen kunnen proberen. Maar ja, als we er één tussen hangen, behoud je één helft die dan niet mee doet.
Of zijn we helemaal verkeerd bezig?.
en ja, natuurlijk wil hij wel een echte B3/C3
Stuur maar opquote:
Thanksquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Was de laatste nuttige post.
Tevens TVP
PM maar als je weer een dubbel cadeau hebtquote:
Die gast kan idd aardig trommelenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ga je gang, mail hem
http://www.cobuspotgieter.com/band
enorme koningquote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Die gast kan idd aardig trommelen
Jacks. Ja, ik grapte al over dat we een plankje over beide pedalen gaan spannen zodat hij één ding in hoeft te trappenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:13 schreef Libelah het volgende:
Voor dat keyboard: Gebruikt ie tulpen of jacks? Anders zou je ook gewoon twee pedalen kunnen gebruiken...
Ik had zoiets verwacht;quote:Op maandag 11 januari 2010 21:28 schreef Meursault het volgende:
Topic #360 en het beste wat je kon bedenken is "in een cirkel"?
tvp dan maar..
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
PM maar als je weer een dubbel cadeau hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |