quote:
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.quote:
same herequote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zangles zoeken! Pijn aan mn keel
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Dat heb ik ook, na 2 nummers al. niet dat ik goed kan zingen maar het gaat de laatste tijd wel een beetje vooruit.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Crossquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tot 4 jaar geleden kon ik ruim 1 uur achter elkaar zingen zonder problemen, als ik nu 3 nummers zing dan krijg ik al pijn in m`n keel soms en slaat m`n stem over.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
6 vwo en ik ben nu bezig met Aeneas in de Onderwereld (dat is m'n eindexamen ook: Vergilius). Heb in de onderbouw Roma 1 & 2 gehad, 4e klas heb ik Caesar gedaan en in de 5e allemaal gedichtenquote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!
Hoeveelste jaars en welke methode? Via Nova?
Bednaktquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hallon, nouw greotjens van Ria he?
Heel belangrijk idd.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...quote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Cross
Die akoestische in de kachel, LTD van de muur en rammen met die zooi!quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...
Maar ik ga er zeker wel naar kijkenquote:Finally here!
The Zen of Screaming features 7 .wmv-files covering tips and tutorials on how to improve your singing voice for agressive singing like that in a metal band and how to avoid injuring your voice over time.
Note: I did not rip and convert the original DVD, credit for that is enclosed in the .txt-file.
Happy singing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |