quote:
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.quote:
same herequote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zangles zoeken! Pijn aan mn keel
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Dat heb ik ook, na 2 nummers al. niet dat ik goed kan zingen maar het gaat de laatste tijd wel een beetje vooruit.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tenminste als je het niet op de juiste manier doet.... Dan gaat het na een tijdje auw doen
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jouw Romaanse groet herinnert mij eraan dat ik morgen een proefwerk Latijn heb waarvoor ik nog moet leren.
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Crossquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Tot 4 jaar geleden kon ik ruim 1 uur achter elkaar zingen zonder problemen, als ik nu 3 nummers zing dan krijg ik al pijn in m`n keel soms en slaat m`n stem over.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
6 vwo en ik ben nu bezig met Aeneas in de Onderwereld (dat is m'n eindexamen ook: Vergilius). Heb in de onderbouw Roma 1 & 2 gehad, 4e klas heb ik Caesar gedaan en in de 5e allemaal gedichtenquote:Op maandag 20 december 2010 17:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eheu!!! Quod licet jovi not like Bon Jovi!!!
Hoeveelste jaars en welke methode? Via Nova?
Bednaktquote:Op maandag 20 december 2010 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hallon, nouw greotjens van Ria he?
Heel belangrijk idd.quote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...quote:Op maandag 20 december 2010 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zoek even naar Zen of Screaming van Melissa Cross
Die akoestische in de kachel, LTD van de muur en rammen met die zooi!quote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Screaming..... Not sure if that's what I'm looking for...
Maar ik ga er zeker wel naar kijkenquote:Finally here!
The Zen of Screaming features 7 .wmv-files covering tips and tutorials on how to improve your singing voice for agressive singing like that in a metal band and how to avoid injuring your voice over time.
Note: I did not rip and convert the original DVD, credit for that is enclosed in the .txt-file.
Happy singing!
En dan zing jij nog wel van die lieflijke muziek! Stel je voor dat je power metal zou zingenquote:Op maandag 20 december 2010 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
Zingen is stom!
Ja hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Lelijke Drenten in actie:
Ik heb nog gezocht naar een filmpje van Brian en co maar die kon ik niet vinden
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummersquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice.
Grappig dat ze altijd running on empty opnemen.
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Al een andere gitarist gevonden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummers.
Da's gewoon altijd zo geweest. Voelen we ons lekker bij ook.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?.
Precies. Kutweer.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Aresdreams het volgende:
bla, stom weer, stomme sneeuw... zomer en meisjes met leuke kleding op warme zomerse dagen
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al een andere gitarist gevonden?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies. Kutweer.![]()
[ afbeelding ]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!. Een derde ging helaas niet door, omdat hij te ver weg woont (A'dam).
Nou ja, die kerel kon niet beloven om altijd maar zin te blijven hebben een uur te reizen. Wel jammer, want hij had wel heel veel zin in de band én hij is gewoon goed en superervaren. Ach ja, helaas.quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?
Dan hoef ik het dus al helemaal niet te proberen.
spijkenissequote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
IK KOM NIET =(quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
Wat?!!?! Bron?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Mogelijk nieuw album van RATM,, doe maar fesitvaltour.
gloednieuw?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
Nee hij is niet van mij. Is van een vriend van me. Hij heeft hem gekregen maar het is overkill in zijn apartement. Daarom doet hij hem weg. Toen ik er vorige week op ging spelen zat het plastik er nog op. Ding is brand new!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gloednieuw?
dus, je hebt em gekocht en doet hem weer weg, of wat?
heb zelf zo'n ding gehad (nouja, een AD100VTH + cab dan) dus bedankt![]()
Dat zocht ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Muchachooo het volgende:
hahaha vind net dit: http://www.fender.com/community/guitarbuilder/
EDIT: http://guitarking.nl/index.php?homepage_nl
een witte Fender USA Standard strat voor 800 euro
quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als ik op dat nivo kon spelen reed ik elke dag met het grootste plezier op en neer Rotterdam.quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Maar een uur rijden. Ik zou er voor tekenen.
Heb je al op die aanbiedings-lijst geklikt? man man man...quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Apart, maar heb de laatste tijd helemaal geen GAS aanvallen meer gehad...
Heb jij bandervaring?quote:Op maandag 20 december 2010 22:45 schreef mdvries_2 het volgende:
Nieuwe gear, dus tijd voor een nieuw filmpje. Let the flaming begin
Zo zou ik 'm ongeveer doen als ik custom shop centen wilde/kon uitgevenquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Muchachooo het volgende:
hahaha vind net dit: http://www.fender.com/community/guitarbuilder/
Ik ook niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Apart, maar heb de laatste tijd helemaal geen GAS aanvallen meer gehad...
Minder snert etenquote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vreemd genoeg de ene GAS aanval na de andere.
Easy on the Chili con Carnequote:Op maandag 20 december 2010 23:11 schreef brother52 het volgende:
Ik heb vreemd genoeg de ene GAS aanval na de andere.
quote:
Nee man, dat spul is veel te lekker.quote:
Ja. Geen Dean.quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je al op die aanbiedings-lijst geklikt? man man man...
Ja manquote:Op maandag 20 december 2010 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, dat spul is veel te lekker.
Tsssquote:
Niks mis met een lekkere headstockquote:Op maandag 20 december 2010 23:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
TsssNeem dan zo'n gitaar zonder headstock
Nee dat klopt, maar die prijzen zijn toch wel GAS-opwekkend!quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere headstock
Staan wel leuke dingen op de lijst, maar niet iets waar ik direct op GAS.
bofkontquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef The_Dean het volgende:
Ja, prijzen zijn zeker niet slecht, maar toch weer: Geen GAS
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!quote:
Spelen in een band sowiesoquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!.
Vandaarquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Moet je doen! Ik vraag het omdat je je niet geheel trouw houdt aan de partijen en op een moment een beetje zwabbert. Maar ik zie ook wel dat je aanleg hebt voor tof gedoe in een band. Dus doen, zeg ik!.
Hoe bevalt die Flying V trouwens ?quote:Op maandag 20 december 2010 23:27 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Vandaar. Maar klopt inderdaad, qua spelen hou ik het ritme redelijk vast, maar tegelijk meetikken met m'n voet of met m'n hoofd schudden een stuk minder
. Een band zit zeker in de planning, is er al eigenlijk, maar nog in een zeer vroeg stadium. Het lijkt me inderdaad echt tof!
Ik heb hem nu zo'n 2 weken, hij bevalt prima! M'n vorige 'main' gitaar was de Ibanez RG2570 (die blauwe in de achtergrond), dus ik was een superstrat gewend, met de bekende dunne Ibanez neck en tremolo. De Flying V nek is ietsje dikker, maar scheelt niet veel. Ik vind het zelfs lekkerder spelen, maar dat komt waarschijnlijk door m'n grote handen. Verder bots ik hier tenminste niet constant met m'n plectrum tegen de pickups aan, bij die andere wel.quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Flying V trouwens ?
qua speelbaarheid en afwerking![]()
Thanksquote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu zo'n 2 weken, hij bevalt prima! M'n vorige 'main' gitaar was de Ibanez RG2570 (die blauwe in de achtergrond), dus ik was een superstrat gewend, met de bekende dunne Ibanez neck en tremolo. De Flying V nek is ietsje dikker, maar scheelt niet veel. Ik vind het zelfs lekkerder spelen, maar dat komt waarschijnlijk door m'n grote handen. Verder bots ik hier tenminste niet constant met m'n plectrum tegen de pickups aan, bij die andere wel.
Zittend speelt een V inderdaad wel anders, maar goed te doen. Lijkt meer op de klassieke houding, dat vind ik het juist makkelijker maken. Staand is het al helemaal beter dan een strat. Nogmaals, waarschijnlijk door m'n grootte. Hij hangt beter in balans, m'n arm kan er beter op 'rusten'.
Over de afwerking heb ik niks te klagen. Gewoon netjes, niet die glimmende lak, gebouwd als een tank. Het enige irritante was dat plastic wat op de slagplaat zit / zat. Bijna alles heb ik weten weg te halen, maar er zijn restjes blijven zitten onder de volume- en toonknop. Verder geen probleem.
Het is de Faded Cherry uitvoering, alles is dus gewoon lekker glad en niet stroef door een laklaag of zo. Ideaal!quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Thanksheeft die van jou een gelakte hals of is die geolied/geschuurd ?
Ehm hoe moet ik dat zien? glad geschuurd niet geolied?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef mdvries_2 het volgende:
[..]
Het is de Faded Cherry uitvoering, alles is dus gewoon lekker glad en niet stroef door een laklaag of zo. Ideaal!
Gewoon glad geschuurd denk ik ja, olie weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ehm hoe moet ik dat zien? glad geschuurd niet geolied?
* Misschien moet ik eens in de pauze langs de muziekwinkel en even gaan proefspelen.
Lange Frans, als je het hebt over een irritant figuur...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:01 schreef Braddie het volgende:
Ik heb weer een tab geschreven, althans tab, 5 nootjes..
De belangrijkste noten(in mijn opinie) van de begeleiding van het nummer Doofpot van Lange Frans(Van de strijkers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |