Ja hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Lelijke Drenten in actie:
Ik heb nog gezocht naar een filmpje van Brian en co maar die kon ik niet vinden
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummersquote:Op maandag 20 december 2010 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice.
Grappig dat ze altijd running on empty opnemen.
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Al een andere gitarist gevonden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en bij ons Störtebeker. En wij maar op zoek naar filmpjes van onze nieuwere nummers.
Da's gewoon altijd zo geweest. Voelen we ons lekker bij ook.quote:Op maandag 20 december 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom staat jullie zanger niet in het midden eigenlijk?.
Precies. Kutweer.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Aresdreams het volgende:
bla, stom weer, stomme sneeuw... zomer en meisjes met leuke kleding op warme zomerse dagen
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!quote:Op maandag 20 december 2010 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al een andere gitarist gevonden?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Precies. Kutweer.![]()
[ afbeelding ]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We hebben 2 auditanten binnenkort. De eerste waarschijnlijk volgende week!. Een derde ging helaas niet door, omdat hij te ver weg woont (A'dam).
Nou ja, die kerel kon niet beloven om altijd maar zin te blijven hebben een uur te reizen. Wel jammer, want hij had wel heel veel zin in de band én hij is gewoon goed en superervaren. Ach ja, helaas.quote:Op maandag 20 december 2010 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo ver is Amsterdam toch niet? Uurtje rijden of zo?
Dan hoef ik het dus al helemaal niet te proberen.
spijkenissequote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
IK KOM NIET =(quote:Op maandag 20 december 2010 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
Tja. De andere auditanten komen uit Delft en Spijkenisse, dus wie da's wel relaxter.
Wat?!!?! Bron?quote:Op maandag 20 december 2010 21:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Mogelijk nieuw album van RATM,, doe maar fesitvaltour.
gloednieuw?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in een Vox AD100VT?
Gloed nieuw!
[ afbeelding ]
299 euro
Nee hij is niet van mij. Is van een vriend van me. Hij heeft hem gekregen maar het is overkill in zijn apartement. Daarom doet hij hem weg. Toen ik er vorige week op ging spelen zat het plastik er nog op. Ding is brand new!quote:Op maandag 20 december 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gloednieuw?
dus, je hebt em gekocht en doet hem weer weg, of wat?
heb zelf zo'n ding gehad (nouja, een AD100VTH + cab dan) dus bedankt![]()
Dat zocht ikquote:Op maandag 20 december 2010 22:19 schreef Muchachooo het volgende:
hahaha vind net dit: http://www.fender.com/community/guitarbuilder/
EDIT: http://guitarking.nl/index.php?homepage_nl
een witte Fender USA Standard strat voor 800 euro
quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Cynic het volgende:
Als ik op dat nivo kon spelen reed ik elke dag met het grootste plezier op en neer Rotterdam.quote:Op maandag 20 december 2010 21:23 schreef brother52 het volgende:
Maar een uur rijden. Ik zou er voor tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |