dat is dan ook het enige..quote:Op maandag 20 december 2010 05:54 schreef The_Dean het volgende:
Je krijgt in ieder geval geen commentaar over de headstock.
Praat me er niet van.quote:Op maandag 20 december 2010 08:39 schreef wimjongil het volgende:
JIEHAAA! HET IS MAANDAGMORRRRRRRRGEN!
kijk eens naar buitenquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Regel ff een mooie voor mij dan! Met korting natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Blessureshizzle nog steeds? Of geen dinero?quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
mijn favoriete hobbyquote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Zie het als divine intervention...quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Knieblessures blijven lastig. Daar kun je over 10 jaar nog last van hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....quote:Op maandag 20 december 2010 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er mooie muziek mee maken/geluid uit halen, maar o dear wat zijn ze lelijk...
[ afbeelding ]
of wanneer mijn wekker níet om 7u af gaat...quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Iemand91 het volgende:
2 weken kerstvakantie en citytrip naar Londen morgen.
Een maandagochtend kán wel mooi zijn, getuige het feit dat ik eem goed uur wakker ben...
Wendy vraagt waar je hoofd is.quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Testje met nederlandse zang:
Betere versie maken morgen of moet ik het maar bij engelse liedjes houden?
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=topkwaliteit+soldeer&meta=quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, wat is nou topkwaliteit soldeer?.
Hij speelt Golden Earring.quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.
Kan het gaver?quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
Ken die zo niet, misschien maar 'ns een keer luisteren. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
Hear 'n aid?quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
En natuurlijk...quote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....
Alles!quote:
Nou best wel. Ze pakken wel wat theatrale/dramatische van Queen. Verder spelen ze het dan wel op Dragonforce-tempo met een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen, maar dat geeft verder nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef The_Dean het volgende:
Nee, Queen, daar word het beter van...
Dit vraagt gewoon om een Ter Land, Ter Zee-spinoff.quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen
Heb alleen de paar eerste Nederlandse gezienquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Er is een aflevering van Undercover Boss met de CMO van NASCAR die undercover gaat in de organisatie. Was best gaaf!.
Bier.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
Wat vinden jullie belangrijk bij een oefenruimte?
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.
Dat de oefenruimte kan wanneer wij ook kunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |