Terecht. En nog steeds onbegrepen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik was toen al mensen uit aan het leggen waarom Megadeth toffer was dan Metallica.
Precies!quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terecht. En nog steeds onbegrepen.
gitaar gekocht in 2005 geloof ik, kan ook 2006 zijn trouwens. zou ik even na moeten kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef genakt het volgende:
[..]
hoeveel moet dat kosten dan ?
misschien wel interesse
en wat meer informatie aub
quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef Braddie het volgende:
Sweet Child O Mine deze keer.
Geluids kwaliteit is wat minder, en m`n versterker stond wat zacht..
goed hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef Braddie het volgende:
Sweet Child O Mine deze keer.
Geluids kwaliteit is wat minder, en m`n versterker stond wat zacht..
Dank.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef genakt het volgende:
[..]
goed hoor
2 solo weet je zelf ook weloefenen
metronomequote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dank.
Ja i know, Ik boek al wel vooruitgang, ik probeer nu 16e noten te picken up/down maar dat is nog wat moeilijk.
Ok dus toch!.quote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef genakt het volgende:
[..]
metronome
elke dag gewoon even 5 min achter elkaar doen. heb je het zo. of je doet paar keer per dag 5 min beter als 1 keer half uur
In Den Haag in het centrum, dus als je de stad in wil (Er is koopavond die woensdag ivm kerst) en het is in Den Haag dan kan je langskomenquote:
Lijkt op een Music Man!quote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef The_Dean het volgende:
Woensdag nieuwe gitaar
Hoor er goede dingen over, ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Kopen?
Het is wel echt midden in het centrum dus met de auto wel kut, en parkeergarage is meestal geen goedkope oplossingquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef The_Dean het volgende:
Den Haag zou wel kunnen, dat is dichtbij
Is een Cortquote:
Hoe dichtbij kan ik komen eventueel? Is alleen maar afgeven en oppikken uiteindelijk...quote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is wel echt midden in het centrum dus met de auto wel kut, en parkeergarage is meestal geen goedkope oplossing
Das stimmt.quote:
Pics or it isn't...quote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die afgelopen zonder problemen >250 km heeft gereden.
De wadden zijn mooi in de sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij een eilander?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pics or it isn't...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Nee hoor, ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die afgelopen zonder problemen >250 km heeft gereden.
De wadden zijn mooi in de sneeuw
Hier nog iemand. 500+quote:
Nee maar ik kom bijna elk jaar rond kerst/oud&nieuw op terschelling dus ik heb het daar wel eens wit meegemaaktquote:
quote:
Zo zie je maar! Als je de media moet geloven zit iedereen met zijn laatste stompje kaars onder de trap te hopen op betere tijden, maar er ligt gewoon een beetje sneeuw.quote:
Inderdaad, erg prijzig allemaal.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die maken erg leuk spul! Alleen wel altijd buiten mijn budget
Is het ook. Het is dat we die andere deal hadden, anders waren we naar hem gereden denk ikquote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg prijzig allemaal.
Gister weer even naar de studio geweest voor een verjaardag.
Hij had weer allemaal nieuw spul in de racks hangen.
2 Avalons die hij gaat gebruiken om drums op te nemen, een Eden voor de bas.
Erg leuk spul.
Zal deze wel zijn danquote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef Witchfynder het volgende:
De geluidsman die onze laatste promo gedaan heeft zweert bij een Focusrite. Ik weet alleen het model niet. Ding was iig pas in de aanbieding bij Feedback. Is goed te betalen, ding was 150,- ofzo.
Ik zal eens informeren.
Het was de LiquidMix en schijnbaar vinden ze 289,- "supergoedkoop"quote:Op zondag 19 december 2010 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal deze wel zijn dan
http://www.feedback.nl/computer-audio/focusrite/saffire-6-usb
Ik ga dinsdag gewoon eens wat zaken af en ik laat me wel informeren
Ja ik lees er positieve reviews overquote:Op zondag 19 december 2010 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het was de LiquidMix en schijnbaar vinden ze 289,- "supergoedkoop".
Maar ik heb vaker gehoord dat die Focusrites iig tof zijn.
We hebben gister afgesproken dat we eens wat vaker de studio in gaan duiken. 1x per half jaar vinden we toch te weinig.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het ook. Het is dat we die andere deal hadden, anders waren we naar hem gereden denk ik
dat is dan ook het enige..quote:Op maandag 20 december 2010 05:54 schreef The_Dean het volgende:
Je krijgt in ieder geval geen commentaar over de headstock.
Praat me er niet van.quote:Op maandag 20 december 2010 08:39 schreef wimjongil het volgende:
JIEHAAA! HET IS MAANDAGMORRRRRRRRGEN!
kijk eens naar buitenquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Regel ff een mooie voor mij dan! Met korting natuurlijkquote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik kan weer naar m'n sadistische werkSnowboards verkopen aan mensen die wél op wintersport mogen terwijl ik thuis kan blijven
Blessureshizzle nog steeds? Of geen dinero?quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
mijn favoriete hobbyquote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Zie het als divine intervention...quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Knieblessures blijven lastig. Daar kun je over 10 jaar nog last van hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Mn knie nog steeds bijna een jaar later nog steeds niet goed. Wel mooi dat ik al geld opzij had gezet wat ik nu mooi aan gitaardingen kan uitgeven die ik toch niet nodig heb
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....quote:Op maandag 20 december 2010 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt er mooie muziek mee maken/geluid uit halen, maar o dear wat zijn ze lelijk...
[ afbeelding ]
of wanneer mijn wekker níet om 7u af gaat...quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Iemand91 het volgende:
2 weken kerstvakantie en citytrip naar Londen morgen.
Een maandagochtend kán wel mooi zijn, getuige het feit dat ik eem goed uur wakker ben...
Wendy vraagt waar je hoofd is.quote:Op maandag 20 december 2010 01:24 schreef -Menn0- het volgende:
Testje met nederlandse zang:
Betere versie maken morgen of moet ik het maar bij engelse liedjes houden?
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=topkwaliteit+soldeer&meta=quote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, wat is nou topkwaliteit soldeer?.
Hij speelt Golden Earring.quote:Op maandag 20 december 2010 12:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij dan wel iets beters dan de Dire Straits.
Kan het gaver?quote:Op maandag 20 december 2010 12:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Zit je keihard te chillen met Dire Straits op, begint je broertje er keihard doorheen te drummen.![]()
![]()
Ken die zo niet, misschien maar 'ns een keer luisteren. Maar ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
Hear 'n aid?quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Makkelijk. Bijvoorbeeld alles waar Ronnie James Dio ooit voor op is komen dagen.
En natuurlijk...quote:Op maandag 20 december 2010 11:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha ja die heb je ook in basversie, volgens mij speelt de bassist van whitesnake op zo'n ding....
Alles!quote:
Nou best wel. Ze pakken wel wat theatrale/dramatische van Queen. Verder spelen ze het dan wel op Dragonforce-tempo met een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen, maar dat geeft verder nietquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef The_Dean het volgende:
Nee, Queen, daar word het beter van...
Dit vraagt gewoon om een Ter Land, Ter Zee-spinoff.quote:Op maandag 20 december 2010 15:35 schreef Witchfynder het volgende:
een klavecimbel die NASCAR probeert te winnen
Heb alleen de paar eerste Nederlandse gezienquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef Witchfynder het volgende:
Er is een aflevering van Undercover Boss met de CMO van NASCAR die undercover gaat in de organisatie. Was best gaaf!.
Bier.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
Wat vinden jullie belangrijk bij een oefenruimte?
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
De ruimte moet groot genoeg zijn, zodat je niet constant met je headstock in je bassist of zanger staat te prikken.
Dat de oefenruimte kan wanneer wij ook kunnen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:13 schreef DrD00m het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |