quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef DrD00m het volgende:
Wat is het verschil tussen een bassist en de Bijlmerbajes?
Cellentekort.
haha!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
Waarde bassist,
Volgens mij noemen we onderstaand iets een overeenkomst...
[..]
Nou, een echte bassist zou nooit zo'n faalopmerking gemaakt hebben. Plus, een bassist voelt zich te goed om zulke grappen te willen tappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef DrD00m het volgende:
bedoelde overeenkomst ja
(ik heb vroeger ook eventjes basgitaar gespeeld dus ik heb dan een excuus)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
Waarde bassist,
Volgens mij noemen we onderstaand iets een overeenkomst...
[..]
Fotoquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Alle zooi vandaag weer opgehaald en in de oefenruimte geparkeerd. Mooi gezicht
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, ik heb je gemaild... als je tijd zou hebben om te beantwoorden, heel graag!
Bassisten doen sowieso zelden aan tappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, een echte bassist zou nooit zo'n faalopmerking gemaakt hebben. Plus, een bassist voelt zich te goed om zulke grappen te willen tappen.
Ken jij Witch nog nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bassisten doen sowieso zelden aan tappen.
Zie haakons postquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders nog niet zo goed tappen als dat ik zou willen. Mijn doel is om elke speeltechniek te beheersen, maar zover ben ik nog lang nietquote:
De "kijk eens wat voor technisch imposant en muzikaal repetitief truukje ik nu weer ken" stijl van de diverse Dream Theater leden daargelaten.quote:
Hey, thanks man! Zoiets zoek ik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef guitarist het volgende:
Dean:
http://bva-auctions.com/auction/lot/1625/857517
Mijn zus stuurde mij die link laatst, maar aangezien ik er helemaaal geen geld voor heb.
in deathmetal toch wel vrij vaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, da's eigenlijk ook geen basgitaar meer, die sweeps zitten gewoon in het gitaarbereik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef genakt het volgende:
[..]
in deathmetal toch wel vrij vaak
en een 10 string bass![]()
Precies. Op zich kan het leuk zijn, maar ik vind bijna 3 ton toch wel veel. Hebben deze auto's gewoon VW motoren. Alle gear kan wel prima achterin. Ik heb een tijdje in een Berlingo 1.9 Hdi gereden en dat is toch wel erg fijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, thanks man! Zoiets zoek ik!
Wel ff rekenen met die veilingkosten en BTW die er daarna nog bij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |