quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef DrD00m het volgende:
Wat is het verschil tussen een bassist en de Bijlmerbajes?
Cellentekort.
haha!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
Waarde bassist,
Volgens mij noemen we onderstaand iets een overeenkomst...
[..]
Nou, een echte bassist zou nooit zo'n faalopmerking gemaakt hebben. Plus, een bassist voelt zich te goed om zulke grappen te willen tappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:44 schreef DrD00m het volgende:
bedoelde overeenkomst ja
(ik heb vroeger ook eventjes basgitaar gespeeld dus ik heb dan een excuus)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef TeleluvR het volgende:
Waarde bassist,
Volgens mij noemen we onderstaand iets een overeenkomst...
[..]
Fotoquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Alle zooi vandaag weer opgehaald en in de oefenruimte geparkeerd. Mooi gezicht
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, ik heb je gemaild... als je tijd zou hebben om te beantwoorden, heel graag!
Bassisten doen sowieso zelden aan tappenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, een echte bassist zou nooit zo'n faalopmerking gemaakt hebben. Plus, een bassist voelt zich te goed om zulke grappen te willen tappen.
Ken jij Witch nog nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bassisten doen sowieso zelden aan tappen.
Zie haakons postquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders nog niet zo goed tappen als dat ik zou willen. Mijn doel is om elke speeltechniek te beheersen, maar zover ben ik nog lang nietquote:
De "kijk eens wat voor technisch imposant en muzikaal repetitief truukje ik nu weer ken" stijl van de diverse Dream Theater leden daargelaten.quote:
Hey, thanks man! Zoiets zoek ik!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef guitarist het volgende:
Dean:
http://bva-auctions.com/auction/lot/1625/857517
Mijn zus stuurde mij die link laatst, maar aangezien ik er helemaaal geen geld voor heb.
in deathmetal toch wel vrij vaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, da's eigenlijk ook geen basgitaar meer, die sweeps zitten gewoon in het gitaarbereik...quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef genakt het volgende:
[..]
in deathmetal toch wel vrij vaak
en een 10 string bass![]()
Precies. Op zich kan het leuk zijn, maar ik vind bijna 3 ton toch wel veel. Hebben deze auto's gewoon VW motoren. Alle gear kan wel prima achterin. Ik heb een tijdje in een Berlingo 1.9 Hdi gereden en dat is toch wel erg fijn!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, thanks man! Zoiets zoek ik!
Wel ff rekenen met die veilingkosten en BTW die er daarna nog bij komen
Dan is het nog goedkoop.. toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, thanks man! Zoiets zoek ik!
Wel ff rekenen met die veilingkosten en BTW die er daarna nog bij komen
Ik vond Dean z'n shred solo serieus veeeel toffer klinken dan dit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef genakt het volgende:
[..]
in deathmetal toch wel vrij vaak
en een 10 string bass![]()
Een Berlingo fijn? Heb ooit een halve dag in zo'n rijdend hondenhok rondgereden toen ik van ellende bij het verhuurbedrijf maar eens ging vragen of ze geen fatsoenlijke auto's hadden.. Ding had echt de wegligging van een dweil..quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies. Op zich kan het leuk zijn, maar ik vind bijna 3 ton toch wel veel. Hebben deze auto's gewoon VW motoren. Alle gear kan wel prima achterin. Ik heb een tijdje in een Berlingo 1.9 Hdi gereden en dat is toch wel erg fijn!
In ieder geval stukken beter dan die VW waar ik eerder in zat. Lekker hoog, goede zit, lekkere koppel. Perfectie naar mijn idee!quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een Berlingo fijn? Heb ooit een halve dag in zo'n rijdend hondenhok rondgereden toen ik van ellende bij het verhuurbedrijf maar eens ging vragen of ze geen fatsoenlijke auto's hadden.. Ding had echt de wegligging van een dweil..
Jawel, maar moet me er niet op verkijken dat ik straks 600 ga bieden en dan 850 af moet tikkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dan is het nog goedkoop.. toch?
Ja dit is gewoon een VW Caddy met een Seat logo er op.
M'n moeder heeft een Caddy, geweldige auto's. Zuinig, snel, kan veel rotzooi in!!! Alles wat een gitarist in een auto zoekt toch?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:14 schreef guitarist het volgende:
Hja, dat is nu mijn main!!
Als je een leuke webwinkel op zet, best interessant. Ik weet dat GFS best wel bereidt is om kortingen te geven, mits je wat meer (5+/10+) van een artikel besteld!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien moet Dean later idd GFS reseller worden.
pardonquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vond Dean z'n shred solo serieus veeeel toffer klinken dan dit.
Dit heeft niks meer met muziek maken te maken
Wel een coole feature op die site, als je met je muis op "produkten" gaat staan, verandert die in "producten"quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:28 schreef brother52 het volgende:
Er is ergens ook al een winkel die pups van GFS verkoopt.
Dus dan wel zorgen dat je het alleenrecht krijgt of ze gewoon uit de markt prijzen natuurlijk.
-edit-
Deze dus http://www.dimarcomuziek.nl/
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel een coole feature op die site, als je met je muis op "produkten" gaat staan, verandert die in "producten"
dat het je opvaltquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel een coole feature op die site, als je met je muis op "produkten" gaat staan, verandert die in "producten"
Ik mag dan in Drenthe wonen, maar dat soort dingen valt me wel meteen op.quote:
Tja, er zijn nog mensen die wél aandacht aan spelling bestedenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:46 schreef genakt het volgende:
[..]
dat het je opvalt
wel apart ja
ze hebben daar wel dikke ltd's
Vet mooi gedaan!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean sowieso gebaat is bij een toffe site met zulke features. Maar laten wij hem maar eerst de kans geven zijn toko op te startenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je een leuke webwinkel op zet, best interessant. Ik weet dat GFS best wel bereidt is om kortingen te geven, mits je wat meer (5+/10+) van een artikel besteld!
Ook met de produkten > producten feature natuurlijk dan!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean sowieso gebaat is bij een toffe site met zulke features. Maar laten wij hem maar eerst de kans geven zijn toko op te starten.
It's not a bug, it's a feature!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ook met de produkten > producten feature natuurlijk dan!!
Moet ik eerst mijn klantenkring wat zien groeien voordat ik dat weg kan zetten... en dan moet ik het geld ook hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:26 schreef TeleluvR het volgende:
Lijkt mij cool hoor. Alleen jammer dat je best wel een investering moet doen. Aan de andere kant: volgens mij kun je met 1000 euro leuk shoppen bij GFS!
Dark Horse word mijn 'huismerk' voor producten en wou de zaak later The GAS Station noemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, heb je alle een naam voor je Toko? Misschien kunnen we in dit topic een ontwerp contest houden, en de winnaar krijg een gitaarkabel van GFS!
Helaas maakt hij van 'akoustische gitaren' niet 'akoestische' bij mouse-overquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar durf dat niet echt te doen, want in deze tijd is dat soort dingen niet direct levensvatbaar misschien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:56 schreef TeleluvR het volgende:
Als je een beetje een concreet/goed plan hebt, dan heb je toch wel iemand in je omgeving van wie je dat kunt lenen? Het is ook weer geen megabedrag... Ik geef toe, een hoop geld, maar bij iedere CC heb je al zoveel speelruimte...
heb zo'n zelfde al in het zwart vind hem geweldig maar wil ook keer iets andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
Die witte Dean V die Dean laatst aanwees op marktplaats?
Ik heb al een logo voor jequote:Op woensdag 6 januari 2010 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dark Horse word mijn 'huismerk' voor producten en wou de zaak later The GAS Station noemen.
Let wel: Nog totaal niet opgezocht of het kan of dingen vastgelegd. Wie er alsnog met die namen vandoor gaat die kom ik opzoeken![]()
Maar de zaak eerst Dark Horse Guitars noemen ofzo zat ik wel over te denken. Tot ik een winkel kan betalen.
Contest = go! Winnaar regel ik wat leuks voor. Mits het echt een vet logo/stijl is
None more black.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb al een logo voor je![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dean V Inferno + koffer. Die dude vraag 475 euro.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:58 schreef genakt het volgende:
wie weet er nog echt een dikke gitaar voor max 500 euro ?!
zat zelf te denken aan deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:03 schreef TeleluvR het volgende:
Buddy Guy is echt een held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
De techniek is er wel, maar zit nog wat met de omstandigheden. Heb een klein slaapkamertje over waar ik een zo stofvrije ruimte van wil maken zodat ik zo netjes mogelijk kan spuiten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef TeleluvR het volgende:
@genakt: Die witte Dean V die Dean laatst aanwees op marktplaats?
@dean: Oef, Dean, als jij eenmaal een beetje strak kunt spuiten, dan heb ik nog wel een klusje voor je!
Nou, geef maar hier die kabel danquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dark Horse word mijn 'huismerk' voor producten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef haakon het volgende:
[..]Ze speelt wel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Geloof me, die witte klinkt en speelt zoveel lekkerder dan die van jou.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:00 schreef genakt het volgende:
[..]
heb zo'n zelfde al in het zwart vind hem geweldig maar wil ook keer iets anders
Ja, dat komt wel goed. Nu nog een bruut logo/stijlquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, geef maar hier die kabel dan.
dat geloof ik bestquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geloof me, die witte klinkt en speelt zoveel lekkerder dan die van jou.
Set neck, voelt super, speelt erg lekker en klinkt beter
Topkwaliteit gitaren zijn dat
Een echte zaak duurt nog wel even hoor, daar zou ik komende paar jaar niet op wachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:09 schreef genakt het volgende:
[..]
dat geloof ik best
hoe lang denk je dat dat gaat duren je bedrijfje ?
anders bewaar ik het wel voorlopig het geld voor wat duurders en koop ik wat bij jou
quote:
aw jammer dan nog meer even verder zoeken en als ik wat vind dan post ik het hier welquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een echte zaak duurt nog wel even hoor, daar zou ik komende paar jaar niet op wachten.
En heb voorlopig ook nog niet echt geld om wat opknappers of leuke deals te scoren ergens, helaas.
Aanpassen, verbouwen, repareren, afstellen en hopelijk binnenkort spuiten kan wel.
zat er ook al aan te denken deze hier te posten...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef guitarist het volgende:
Ik weet niet hoe ik er bij kom, maar dit kwam ik net tegen:
Is goed man, succes!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:13 schreef genakt het volgende:
[..]
aw jammer dan nog meer even verder zoeken en als ik wat vind dan post ik het hier wel
ja ongeveer gibson modelquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed man, succes!
Gewoon op Marktplaats rondneuzen, staat genoeg leuks op! Wat zoek je ongeveer?
En als je wel voor zo'n LP gaat, probeer dan een 1975 Ibanez Custom te vinden> Zelfde geld en veel betere gitaar dan de hedendaagse Epiphones.
Ik vind deze stiekem wel erg coolquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ongeveer gibson model
of ibanez model als het maar goede gitaar is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind deze stiekem wel erg cool
http://link.marktplaats.nl/304103356
Beide zou ik dus nooit kopen, tenzij ze 100 euro waren...quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Zwarte SX LP, met koffer. 350 euro.
http://link.marktplaats.nl/300674342
Richwood LP zwart. 350 euro.
http://link.marktplaats.nl/309478979
die is focking mooiquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:23 schreef The_Dean het volgende:
Zwarte SX LP, met koffer. 350 euro.
http://link.marktplaats.nl/300674342
Richwood LP zwart. 350 euro.
http://link.marktplaats.nl/309478979
Ik ook niet, maar hij zoekt ietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beide zou ik dus nooit kopen, tenzij ze 100 euro waren...
Je kunt ook een Samick artist series LP proberen te vinden. Die werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als de Epiphones, alleen werd er net wat meer aandacht aan besteed en waren ze een stukje beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ongeveer gibson model
of ibanez model als het maar goede gitaar is
En je houdt ook nog een p90 te goed en een setje SD's te leen. Ik wil dat het weer weer een beetje beter wordt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja echt! Als de bank en PayPal even mee willen werken dan komen er binnenkort lekker nieuwe electronica en Hetfield-mod in. En heb nog een Jackson/Charvel US humbucker liggen, kijken hoe dat gaat klinken
Mooi, mooi, mooi!quote:
Dat kan ik beamen! Die van brother onder handen gehad, erg goed ding!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt ook een Samick artist series LP proberen te vinden. Die werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als de Epiphones, alleen werd er net wat meer aandacht aan besteed en waren ze een stukje beter.
Daarom! Lekker even experimenterenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En je houdt ook nog een p90 te goed en een setje SD's te leen. Ik wil dat het weer weer een beetje beter wordt!
Absoluut, hij is er stukken op vooruit gegaan met de zwarte hardware.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen! Die van brother onder handen gehad, erg goed ding!
Nu nog een stukje beter natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |