Ik ook niet, maar hij zoekt ietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beide zou ik dus nooit kopen, tenzij ze 100 euro waren...
Je kunt ook een Samick artist series LP proberen te vinden. Die werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als de Epiphones, alleen werd er net wat meer aandacht aan besteed en waren ze een stukje beter.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:16 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ongeveer gibson model
of ibanez model als het maar goede gitaar is
En je houdt ook nog een p90 te goed en een setje SD's te leen. Ik wil dat het weer weer een beetje beter wordt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja echt! Als de bank en PayPal even mee willen werken dan komen er binnenkort lekker nieuwe electronica en Hetfield-mod in. En heb nog een Jackson/Charvel US humbucker liggen, kijken hoe dat gaat klinken
Mooi, mooi, mooi!quote:
Dat kan ik beamen! Die van brother onder handen gehad, erg goed ding!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt ook een Samick artist series LP proberen te vinden. Die werden destijds in dezelfde fabriek gemaakt als de Epiphones, alleen werd er net wat meer aandacht aan besteed en waren ze een stukje beter.
Daarom! Lekker even experimenterenquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En je houdt ook nog een p90 te goed en een setje SD's te leen. Ik wil dat het weer weer een beetje beter wordt!
Absoluut, hij is er stukken op vooruit gegaan met de zwarte hardware.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen! Die van brother onder handen gehad, erg goed ding!
Nu nog een stukje beter natuurlijk
Wou net zeggen, al was het alleen al om de looksquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, hij is er stukken op vooruit gegaan met de zwarte hardware.
die inderdaad mooi zeg ik bewaar hem evenquote:
Hij is er niet alleen qua looks op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, al was het alleen al om de looks
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:44 schreef genakt het volgende:
[..]
die inderdaad mooi zeg ik bewaar hem even
Hetfield-mod?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja echt! Als de bank en PayPal even mee willen werken dan komen er binnenkort lekker nieuwe electronica en Hetfield-mod in. En heb nog een Jackson/Charvel US humbucker liggen, kijken hoe dat gaat klinken
Jup!quote:
Nope, de switch is verplaatst, de originele switch is een dummy geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef -Menn0- het volgende:
Aha 1 tone vervangen door een kill switch!![]()
Why?
Nee! Want ik mep er regelmatig tegenaan, dus dan kan dat nog nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef brother52 het volgende:
Je zou van die dummy dan ook een killswitch kunnen maken.
Ja, bekend probleem, alhoewel ik er tegenwoordig steeds minder last van heb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Want ik mep er regelmatig tegenaan, dus dan kan dat nog niet
Dat is het hele euvel juist
Ach, het zal ook wel wennen zijn, en er even om denken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, bekend probleem, alhoewel ik er tegenwoordig steeds minder last van heb.
Yep, naar de plek waar Fender em al jaren heeftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef -Menn0- het volgende:
Ow op die manier, dus je verplaats eigenlijk gewoon de switch.
En Deanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, naar de plek waar Fender em al jaren heeft
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, naar de plek waar Fenderelke normale gitaar em al jaren heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |