Wou net zeggen, al was het alleen al om de looksquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, hij is er stukken op vooruit gegaan met de zwarte hardware.
die inderdaad mooi zeg ik bewaar hem evenquote:
Hij is er niet alleen qua looks op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, al was het alleen al om de looks
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:44 schreef genakt het volgende:
[..]
die inderdaad mooi zeg ik bewaar hem even
Hetfield-mod?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef The_Dean het volgende:
Ja echt! Als de bank en PayPal even mee willen werken dan komen er binnenkort lekker nieuwe electronica en Hetfield-mod in. En heb nog een Jackson/Charvel US humbucker liggen, kijken hoe dat gaat klinken
Jup!quote:
Nope, de switch is verplaatst, de originele switch is een dummy geworden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:21 schreef -Menn0- het volgende:
Aha 1 tone vervangen door een kill switch!![]()
Why?
Nee! Want ik mep er regelmatig tegenaan, dus dan kan dat nog nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:22 schreef brother52 het volgende:
Je zou van die dummy dan ook een killswitch kunnen maken.
Ja, bekend probleem, alhoewel ik er tegenwoordig steeds minder last van heb.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee! Want ik mep er regelmatig tegenaan, dus dan kan dat nog niet
Dat is het hele euvel juist
Ach, het zal ook wel wennen zijn, en er even om denken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, bekend probleem, alhoewel ik er tegenwoordig steeds minder last van heb.
Yep, naar de plek waar Fender em al jaren heeftquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef -Menn0- het volgende:
Ow op die manier, dus je verplaats eigenlijk gewoon de switch.
En Deanquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, naar de plek waar Fender em al jaren heeft
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, naar de plek waar Fenderelke normale gitaar em al jaren heeft
Hier sneeuwt het alquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef DrD00m het volgende:
Straks kijken of ik nog thuis kom als ik zo de sneeuw aan ziet komen
Ja, In noord-holland hoef je het niet meer te proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al![]()
En zo te zien staat het op de weg al weer behoorlijk vast.
hier is het nog droog dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef DrD00m het volgende:
Straks kijken of ik nog thuis kom als ik zo de sneeuw aan ziet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |