Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt... Ik ben meer van de bogner cabs![]()
Heb hier zelf een Kool&Elfring staan, is ongeveer hetzelfde als een bogner, alleen zit de kast zo in elkaar dat hij niet mee resoneert, dus je hoort eigenlijk alléén de speakers.
de platen van de behuizing zijn veel dikker dan bij normale cabs, en dat ding zit zo strak in elkaar, als je erop gaat zitten en je begint te spelen voel je er bijna niks van..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.
Dat is de grap ook :facepalm:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Phantom_Lord het volgende:
ha, en toen ik dit topic aanklikte d8 ik nog heel even dat het over kabinet rutte ging
Nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt...
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Hier ook geen problemen meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen mee
1960 2x12 Celestion G12t 75 cabinet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.
Dit is een flink hap ook, heb al niet zoveelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gehe ja, volgende aankoop wordt voor mij denk ik een goede western, laatst op een toffe Blueridge gespeeld.
Waar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |