Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt... Ik ben meer van de bogner cabs![]()
Heb hier zelf een Kool&Elfring staan, is ongeveer hetzelfde als een bogner, alleen zit de kast zo in elkaar dat hij niet mee resoneert, dus je hoort eigenlijk alléén de speakers.
de platen van de behuizing zijn veel dikker dan bij normale cabs, en dat ding zit zo strak in elkaar, als je erop gaat zitten en je begint te spelen voel je er bijna niks van..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is tegelijk een soort klankkast, dus zelfs je K&E resoneert mee hoor, dat is hun functie.
Dat is de grap ook :facepalm:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Phantom_Lord het volgende:
ha, en toen ik dit topic aanklikte d8 ik nog heel even dat het over kabinet rutte ging
Nooit wat van gemerkt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind marshall cabs veel te slecht gemaakt. heel die kast rammelt mee als je erop speelt...
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Hier ook geen problemen meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier ook geen problemen mee
1960 2x12 Celestion G12t 75 cabinet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je je oordeelt velt naar aanleiding van het toevallig spelen over een goedkopere cab van Marshall, tsja, dan is er snel iets beters te vinden natuurlijk. En die 1960 zijn ook bagger, daarom is het ook het meest gebruikte cab ter wereld zo'n beetje.
Dit is een flink hap ook, heb al niet zoveelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Gehe ja, volgende aankoop wordt voor mij denk ik een goede western, laatst op een toffe Blueridge gespeeld.
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:31 schreef The_Dean het volgende:
Jep
Momenteel cabloos omdat ik mijn halfstack aan genakt heb verkocht. Oefent wat lastig zo.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:24 schreef masterofthetelecaster het volgende:
doe mij maar een muurtje zoals Brian May ze had, gebouwd van Vox versterkers
HALLO!quote:
!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een leuk stereosetje?
[TK] Philips microset [MCM710]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.quote:
Ik wil hem wel hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.
Ik kon er een halve fabriekshal mee voorzien met muziek, soms tot ergernis van mijn collega's
MIjn eerste klant van 2011quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een Philips Microset stereo besteld
Ik voel me vereerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MIjn eerste klant van 2011
Al is het dan niet direct gitaar gerelateerd...
Succes man, hoop dat het wat wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef -Menn0- het volgende:
4 mailtjes de deur uit gegooid voor zangles en 1 voicemail ingesproken. Eens kijken wat ze te bieden hebben (en wat het kost)
Neem je een Gretsch voor me mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root Stratquote:
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Mwah, 2x12 valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Rpol het volgende:
[..]
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.
Gelukkig! Heb voor die LTD wel een mooie logeerplek hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root StratScheuren lukt nog wel
Als die John Mayer en die LTD nou ff oprotten dan zit het met de centjes ook wel goed
Het verbaasde mij al dat je daar niet voor ging! Jack Johnson FTW!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
4x12 hebben ze ook, is zelfs naar verhouding nog 50 euro goedkoper!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Het is maar net wat je zoekt... Ik ga voor de 2x12 met v30's voor de Egnater. Nog wel even gitaar nr 2 en ev. 3 verkopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar een 4x12 met v30? En voor dat geld heb ik volgens mij ook al snel een 2ehands 1960.
zat ik ook al eens na te kijken... kosten 2ehands ook geen drol die dingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:31 schreef Cynic het volgende:
Ik wil denk ik nog een keer een 1x12 orange kastje halen.
Voor een hele compacte set. Die 2x12 dingen til je je alsnog een breuk aan, helemaal met flightcases...
Kom er maar in, Braddie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe denken jullie over Crafter (akoestische) gitaren?
Ik had altijd het idee dat Crafter goedkope meuk is. Echter kreeg ik net een semi-akoestische Crafter in mijn handen gedrukt, welke superfijn speelde. Het geluid was, naast de feedback van de versterker, prima!
Fijn spelen + geluid prima = kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe denken jullie over Crafter (akoestische) gitaren?
Ik had altijd het idee dat Crafter goedkope meuk is. Echter kreeg ik net een semi-akoestische Crafter in mijn handen gedrukt, welke superfijn speelde. Het geluid was, naast de feedback van de versterker, prima!
ik las mocro-setquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een Philips Microset stereo besteld
Same here, weinig reactie op m'n LTD..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog een site waar ik m'n gitaren kan verkopen. Markplaats en Gitaarmarkt schieten niet echt op....
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:28 schreef -Menn0- het volgende:
Drib, in alle oudejaarsdrukte ben ik alweer kwijt welk board jullie nog te koop hadden...
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Fijn spelen + geluid prima = kopen.
Zo hoort het toch? Als je het fijn vind spelen en het klinkt goed?
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
Kan je voor 500 klaar zijn met schoenen + board + bindingen? Moet namelijk ook nieuwe schoenen hebben bedenk ik me net... Heb nu Burton schoenen (grote 32 d'r op..) maar daar krijg ik last van m'n achillespezen van...quote:je zal zitten op 300-350e voor een board+bindingen. Je kan wel iets veel duurders kopen maar daar ga je nu helemaal niks aan hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 en dan nog 1 die ook in dat budget zit, heb je wel echt goeie all mountain boardjes voor
Yep, anders kan je voor 430 nog klaar zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ook als de prijzen omhoog zijn gegaan?!
Kut hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Same here, weinig reactie op m'n LTD..
Ja ok maar geef liever meer uit dan dat ik volgend jaar WEER spullen kan kopen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yep, anders kan je voor 430 nog klaar zijn.
Geduld. Ik heb er net twee verkocht in een krappe tien dagen tijd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik was ook meer dan twee maanden verder voordat ik m'n ibanez eens verkocht had, maar het is het wachten waardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Flow is geniaal! Liefste wil ik Flow!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah daar ga je wel een hoop jaren mee vooruit kunnen
[ afbeelding ]
(de linker)
Die hebben we ook nog, heeft flow bindingen erbij maar daar moet je maar net van houden![]()
Daarnaast ook nog wat goedkopere boards van 130-250 ofzo, maar dan zit je idd wel binnen 2 jaar weer te kijken voor iets nieuws.
Nee ik werk alleen donderdag (koopavond) en zondag de hele dag. Als je zegt welke maat board je wil hebben kan ik donderdag wel ff kijken wat we nog hebben staan en voor welke prijs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Flow is geniaal! Liefste wil ik Flow!
Naja ik wil gewoon in 1 keer goed spul kopen. Ik kan al goed boarden (werd dit jaar bij de ver gevorderden ingedeeld) dus wil goed spul hebben en een tijdje voor uit kunnen
Zaterdag hard aan het werk?
He, altijd beter dan die schijtgitaren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:17 schreef TeleluvR het volgende:
WTF doen al die mislukte skateboarden in dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb inmiddels een bod van 400 euro, da's wel erg weinig. En twee ruilvoorstellen, eentje voor een Vox nighttrain met cab, eentje voor een Tiny Terror met Laney cab (in de advertentie staat dat ik evt wel wil ruilen voor een kleine buizenamp, maar eigenlijk wil ik alleen maar een blues juniorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geduld. Ik heb er net twee verkocht in een krappe tien dagen tijd.
Het is vooral een kwestie van je door de onzin-biedingen en reacties heen waden...
Maybe zondag danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik werk alleen donderdag (koopavond) en zondag de hele dag. Als je zegt welke maat board je wil hebben kan ik donderdag wel ff kijken wat we nog hebben staan en voor welke prijs.
185 is alleen voor reuzen denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maybe zondag dan![]()
Volgens mij had ik 185 vorig jaar maar dat weet ik niet 100% zeker. Ben 1.90 en weeg 80 kilo. Als je wou willen kijken graag
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
185 is alleen voor reuzen denk ikIk ben 1m97 en heb een plank van 167.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zal een 165 zijn geweest dat klinkt logischerIk heb een 164 board en ben 195-90 kg. Je hebt wel van die grote boards maar dat zijn niet echt all mountain boards.
Ligt ook een beetje aan je stijl, belangrijk is of je echt voor controle wil gaan (stijf board) maar dan lever je gelijk in op comfort wat een iets soepeler board wat meer heeft.
Qua lengte heb je met een wat langer board wat meer drijfvermogen (diepe sneeuw) en kan je hogere snelheid opbouwen, en met een korter board ben je wat wendbaarderVoor zo'n board zou ik als ik jou was iets rond de 162 gaan
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of dezequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit, my bad! Ik bedoelde 165.... Foutje..
[..]
Zie hierboven
Liever iets korter dan inderdaad, ik ben echt van de tochtjes en lekker kloten onderweg (springen enzo)
rot op naar het snowboard topic met je dingesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden leuke boards in de aanbieding maar dat was officieel tot zondag dus ik weet niet of ze de prijzen omhoog hebben geschroefd.
je zal zitten op 300-350e voor een board+bindingen. Je kan wel iets veel duurders kopen maar daar ga je nu helemaal niks aan hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 en dan nog 1 die ook in dat budget zit, heb je wel echt goeie all mountain boardjes voor
43 soms 44quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan is die met die Flow bindingen een goeie keus voor je of deze
[ afbeelding ]
Die andere is wat aan de stijve kant dus niet echt relax als je wilt gaan kloten ermeeIk zal wel eens voor je checken, en schoenmaat ?
Ja we zijn klaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
rot op naar het snowboard topic met je dinges
Okee ik laat het je weten donderdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |