!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een leuk stereosetje?
[TK] Philips microset [MCM710]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.quote:
Ik wil hem wel hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet duur! Heb hem vorig jaar van collega overgenomen, en vind het een heel mooi dingetje, maar hier wat overbodig.
Ik kon er een halve fabriekshal mee voorzien met muziek, soms tot ergernis van mijn collega's
MIjn eerste klant van 2011quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een Philips Microset stereo besteld
Ik voel me vereerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MIjn eerste klant van 2011
Al is het dan niet direct gitaar gerelateerd...
Succes man, hoop dat het wat wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef -Menn0- het volgende:
4 mailtjes de deur uit gegooid voor zangles en 1 voicemail ingesproken. Eens kijken wat ze te bieden hebben (en wat het kost)
Neem je een Gretsch voor me mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root Stratquote:
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Mwah, 2x12 valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Rpol het volgende:
[..]
Amen. Alleen trek ik dat denk ik niet om 2x per week te verslepen. Laat m'n spullen niet in het repetitiehok staan. Is al 2x ingebroken.
Gelukkig! Heb voor die LTD wel een mooie logeerplek hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh er staan hier nog een Truckster en een Jim Root Tele en over een half jaar nog een Jim Root StratScheuren lukt nog wel
Als die John Mayer en die LTD nou ff oprotten dan zit het met de centjes ook wel goed
Het verbaasde mij al dat je daar niet voor ging! Jack Johnson FTW!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Ik weet dat ik nog geen week een Taylor heb MAAAAAAAAAR aangezien ik in April naar Amerika ga, ga ik daar een Cole Clark kopen!
Jack Johnson to the max!!!
http://www.coleclarkguitars.com/artist-jackjohnson.asp
![]()
4x12 hebben ze ook, is zelfs naar verhouding nog 50 euro goedkoper!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Met v30 kan je je geen buil vallen lijkt me. Ook wel naar gekeken, maar heb toch liever een 4x12.
Het is maar net wat je zoekt... Ik ga voor de 2x12 met v30's voor de Egnater. Nog wel even gitaar nr 2 en ev. 3 verkopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar een 4x12 met v30? En voor dat geld heb ik volgens mij ook al snel een 2ehands 1960.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |