Tuurlijk jonge.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Braddie het volgende:
Mensen posten hier toch geen gitaarfragmenten?, ik ben de enige die dit doet!,
Blijf dan ook lekker weg met die mafketel houding van je!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Althans...het valt me net echt op dat mensen hier posten, ja... van rehearsels en optredens, en ik heb daar inderdaad geen 1 x naar geluisterd, maarja.,... ACH WAT DE FUCK OOK!!!!! K WORD HIER TOCH 24/7 AFGEKANKERT DOOR IEDEREEN!
Kijk, dat het je niet opvalt wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Eerst beter opletten voordat je dingen gaat roepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Althans...het valt me net echt op dat mensen hier posten, ja... van rehearsels en optredens, en ik heb daar inderdaad geen 1 x naar geluisterd, maarja.,... ACH WAT DE FUCK OOK!!!!! K WORD HIER TOCH 24/7 AFGEKANKERT DOOR IEDEREEN!
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Blijf dan ook lekker weg met die mafketel houding van je!
Kofschip klopt al niet meer, Moesten een paar extra letters bij dacht ik.quote:
welke dan? officieel is het 't ex-kofschip, hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kofschip klopt al niet meer, Moesten een paar extra letters bij dacht ik.
Waarom zou je een gitaar in fragmenten willen hakken?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef Braddie het volgende:
Mensen posten hier toch geen gitaarfragmenten?, ik ben de enige die dit doet!,
Lul niet zo slap dan. Ik heb vaak zat naar je dingen geluisterd en wees blij dat ik niet op alles gereageerd heb.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:32 schreef Braddie het volgende:
Zie je het verband? Volgens mij heb je twee keuzes.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?
Precies. E en Xquote:Op maandag 13 juni 2011 14:46 schreef Daantke het volgende:
[..]
welke dan? officieel is het 't ex-kofschip, hè.
Actie = reactiequote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gozer... het is toch zo?, er word NOOIT normaal tegen me gedaan, ik word vaak zelfs genegeerd, de laatste paar maanden niet meer zo erg afgezeken maar het gebeurd nog wel, nou, wat is het dan voor iets leuks om als gitarist nog in een gitaristen topic te komen?
Doet mij even aan de laatste South Park denken ditquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Actie = reactie
Als iedereen zegt dat je je raar gedraagt dan zal er wel een kern van waarheid in zitten of niet?
Ik luister niet meer naar die samples van je omdat ik van de 30 hersenscheten, 30 keer stront heb gehoord!
Laatste 30 posts?, ik heb het een paar posts terug nog gehad over die Frontman 15 en de Bluesdrive!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zie je het verband? Volgens mij heb je twee keuzes.
Genegeerd worden of afgezeken.
Als mensen zo volwassen zijn om niet te reageren en je niet af te zeiken ga je er alsnog om vragen. En zeiken ze je af.
Zoals je kan zien in de laatste 30 posts
Ik gedraag me raar omdat ik het een beetje zat ben om als forumlid als stront behandelt te worden!, wat een achterlijke comunnie is dit dan!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Actie = reactie
Als iedereen zegt dat je je raar gedraagt dan zal er wel een kern van waarheid in zitten of niet?
Ik luister niet meer naar die samples van je omdat ik van de 30 hersenscheten, 30 keer stront heb gehoord!
We hebben je al vaak genoeg uitgelegd waarom mensen zo op je reageren en dan ben je boos en vind je het niet leuk meer hier. Maar niemand dwingt je hier te komen, hoor. Als je ons zo vervelend vindt, blijf dan weg. Wil je hier wel blijven komen, gedraag je dan ook gepast. Er zijn nog wat regulars die in het begin ook irritant waren, maar goed bijgetrokken zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |