Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
OP fail. Maar goed is nu verbeterd. Wilde de ketting van Braddie dit Braddie dat eens doorbreken.
En Braddie ga je nu met 2 accounts verder??
En Blckbb geen interesse zeker?
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud modelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dacht al, ben jij niet nog aan het sparen voor je rijbewijs?
Agreed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen last van hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, de katers worden echt langer en zwaarder naarmate je ouder wordt...
De burgermans Ferrari whehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Agreed.
Maar die plek van die auto herken ik geloof ik, waar is dat?
EDIT: ik heb ergens wel de zin om de OP wat aan te passen (in dit topic dan) zodat bijvoorbeeld de UI's weer kloppen.
Het is een Opelquote:
Wat had je tegen opelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het is een Opel![]()
Maargoed, alles beter dan de fiets he. Ik kan momenteel niet eens fietsen
Niks hoor, zolang elke avond je prak om 17:00 stipt maar op tafel staatquote:
Leek precies op zo'n dealer waar een vriend van mij z'n BMW kocht namelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaats
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Ik zit die 'Vaste klanten' eens na te kijken. Van de eerste 2 rijen zitten er al een aantal tussen die ik nog nooit heb gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Een leuke OP zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?
Maar nuttig?quote:
was er, werd vernagelt, is door een mod opgeslagen op zijn server, niks meer mee gebeurt, so what?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |