Doe eens een broek aan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
pling pling hihi
Inderdaad! Jammer dat je'm niet goed ziet spelen.quote:
Geef haar eens wat te etenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
pling pling hihi
tssss....die muts weet niet eens hoe ze een gitaar moet vast houden......het is gvd geen contrabas!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
pling pling hihi
Wat voor sokken zou ze aanhebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
pling pling hihi
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Cynic het volgende:
Plectrum uit het filter van de wasmachine gevist.
Nu doet de wasmachine het weer én ik heb er een plectrum bij!
Win-win situatie!
Of dit is haar manier om te zeggen "deze is mij te ielig. Doe mij maar zo'n enorme, mannelijke bassssssss"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
tssss....die muts weet niet eens hoe ze een gitaar moet vast houden......het is gvd geen contrabas!
Ik weet niet wat ik het engste element vind er aan. (Semi-)Naakte chicks en instrumenten is altijd tof, dus dat is positief, maar toch....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:06 schreef Meursault het volgende:
Ik vind het een enigszins verontrustende foto.
Groepiesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit al echt 3 jaar ofzo met een meisje te praten op MSN. Ineens ging ze een beetje apart reageren op alles (nadat ik single ben geworden, geen idee of dat er wat mee te doen had). Ineens werd ze boos omdat ik op facebook flauw op iets reageerde, moest ik maar 'hide' klikken ipv reageren. Dus ik zo "hide? ik zal ff hide doen ja" en haar toen defriend, kijken wat ze zegt. Maar nu heeft ze me van haar msn-lijst afgegooid en alles.
Wijven.
On actual news: morgen naar Evil @ 013!.
Ik dacht dat ik sjans had met een chick en alles leek rustig aan maar wel gestadig goed te gaan, maar nu negeert ze me ineens keihard..quote:
Dan willen ze dat je harder loopt voor haarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik sjans had met een chick en alles leek rustig aan maar wel gestadig goed te gaan, maar nu negeert ze me ineens keihard..
+1quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat wel een beetje. Moet maar een stel nieuwe groupies zien te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |