en wat vind je dan van het merk Bo~el?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Nee, over dat Fender een B-merk is.
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bo~el is natuurlijk B-merk, want het is niet bekend bij de grote massa.. Dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat vind je dan van het merk Bo~el?
daarnaast, jackson is tegenwoordig in handen van Fender, en op die manier eigenlijk een b-merk...
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Hmm, wie weet er een gitaarmerk met een B? Afgezien van Bo~el?
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |