en wat vind je dan van het merk Bo~el?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Nee, over dat Fender een B-merk is.
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bo~el is natuurlijk B-merk, want het is niet bekend bij de grote massa.. Dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat vind je dan van het merk Bo~el?
daarnaast, jackson is tegenwoordig in handen van Fender, en op die manier eigenlijk een b-merk...
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Hmm, wie weet er een gitaarmerk met een B? Afgezien van Bo~el?
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
Bichwood!.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef DrD00m het volgende:
Bibson, Bepiphone, Bamaha, Bsp ltd, Backson, Bean, Bender, Bort, Btagg...
Bindie!quote:
Catalyst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Amuse STC-33
Maar dat is meer plastic dan hout
Nee, baggerquote:
Ja, zoals Stagg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Denk het ook nietquote:Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan heeft een poepego!quote:
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Uhm nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Ik zei ook Groot, en Squier is niet Grootquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.
Met die vergelijking met de supermarkt, zat je wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef DrD00m het volgende:
ok, het is niet hetzelfde als in de supermarkt. Jullie hebben gelijk
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Lidl pindakaas, mmm. Calve is smerig
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef DrD00m het volgende:
[..]
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebt)
Dat kan ook maar zo lijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!
Nu jij nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, hebben de kinders nu eindelijk geleerd hoe het zit?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |