en wat vind je dan van het merk Bo~el?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Nee, over dat Fender een B-merk is.
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bo~el is natuurlijk B-merk, want het is niet bekend bij de grote massa.. Dus...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en wat vind je dan van het merk Bo~el?
daarnaast, jackson is tegenwoordig in handen van Fender, en op die manier eigenlijk een b-merk...
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet, Fender is een A-merk, samen met Gretsch, Gibson, Jackson en ja.. Gewoon die grote namen.
Daarbij vind ikzelf Yamaha een B-merk, Ibanez ookEn ja.. Epiphone eigenlijk ook, maar ik ga toch zelf voor een Epiphone als ik 399 euro heb.
Bach.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Svyatagor het volgende:
Hmm, wie weet er een gitaarmerk met een B? Afgezien van Bo~el?
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Quantie het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
Bichwood!.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef DrD00m het volgende:
Bibson, Bepiphone, Bamaha, Bsp ltd, Backson, Bean, Bender, Bort, Btagg...
Bindie!quote:
Catalyst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Amuse STC-33
Maar dat is meer plastic dan hout
Nee, baggerquote:
Ja, zoals Stagg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als een merk veel verkoopt en dus een grote naam is, is het een A-merk?
Denk het ook nietquote:Je hebt geen idee waar je over praat, ofwel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan heeft een poepego!quote:
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Uhm nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef DrD00m het volgende:
Een groot, en veel verkocht merk is inderdaad een A-merk, net als de grotere merken in de supermarkt.
Maar A-merk of B-merk of whatever zegt niks over de kwaliteit van de gitaren. De gitaar van de lidl kan even lekker smaken (of lekkerder) als de gitaar van de albert heijn
Ik zei ook Groot, en Squier is niet Grootquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Dus als Squier meer gitaren verkoopt dan Fender dan is Squier een A merk? Nou ja, het zal wel.
Met die vergelijking met de supermarkt, zat je wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef DrD00m het volgende:
ok, het is niet hetzelfde als in de supermarkt. Jullie hebben gelijk
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Lidl pindakaas, mmm. Calve is smerig
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef DrD00m het volgende:
[..]
(en stiekem komt het uit dezelfde fabriek zonder dat je het doorhebt)
Dat kan ook maar zo lijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ze smaken niet hetzelfde!
Nu jij nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, hebben de kinders nu eindelijk geleerd hoe het zit?..
2 hequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een merk die maar 1 afnemer heeft in Nederland
Ik waarschijnlijk over een tijdje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef The_Dean het volgende:
En geloof ik nog ergens een verdwaalde Performer E speler, weet alleen niet meer wie.
Ja, maar er moet hier al ergens iemand zijn met zo'n ding.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk over een tijdje.
Ja gewoon snel hammerons, ik ben de term even kwijt, het komt ook bij klassiek gitaar veel voor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:05 schreef genakt het volgende:
hoe heet het wat hij op minuut 0:50 doet ?
en hoe doe je het
zijn het gewoon snel hammerons ?
Dit blijft trouwens de mooiste Fade to black clip, echt die sfeerquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef genakt het volgende:
HA GELUKTgewoon snel ja hameron en hard drukken beetje delay op de achtergrond en hij doet het
thanx
ja de intro is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dit blijft trouwens de mooiste Fade to black clip, echt die sfeer![]()
En de bruutste:
Fade to black![]()
Mijn tweelingbroer kan trouwens de hele eindsolo vlekkeloos op 0.11 snaren: sta ik dan met mijn "come as you are" akkoordjes.......
Ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef brother52 het volgende:
Shaun of the dead blijft een briljante film
Pompom lalala pompom lalala lalalalalala!quote:
ga hem zo even opnemen kijken of het ook geod klinkt want als ik zelf speel klinkt het altijd goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Pompom lalala pompom lalala lalalalalala!
Vette intro
Haha ja ik heb ook altijd zo'n gevoel erbij van "zo hoort het, en dus speel ik het ook zo"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef genakt het volgende:
[..]
ga hem zo even opnemen kijken of het ook geod klinkt want als ik zelf speel klinkt het altijd goed
maar als ik het dan terugzie op video
hij is niet perfect maar zo hem zo even postenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha ja ik heb ook altijd zo'n gevoel erbij van "zo hoort het, en dus speel ik het ook zo".
Out Ta Get Me - GnRquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er ook maar een gitaardag van makenIemand nog toffe nummers met vette riffs ?>
Turned out - Helmet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga er ook maar een gitaardag van makenIemand nog toffe nummers met vette riffs ?>
Ik vond 'm tegenvallen. De remake van Dawn of the Dead was grappig genoeg op zichzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef brother52 het volgende:
Shaun of the dead blijft een briljante film
owja GnR dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja GnR dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan
Dan ga ik voor Welcome to the jungle die ken ik tenminste nog redleijk
Had je vooraf je gitaar wel gestemd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef genakt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geniet
SEARCHINNGGG SEEK AND DESTROy![]()
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je vooraf je gitaar wel gestemd?
Je zit er toch echt wat naast hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzo
me versterker moet ook fucking hard staan wil de camera het horen
heel het huis werd gek![]()
hmm me apparaatje geeft wel aan dat hij goed isquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zit er toch echt wat naast hoor
Goed om te zien dat de Dean in goede handen is
is dat goed of nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:22 schreef The_Dean het volgende:
Je speelt wel erg 'gestudeerd' zo met dat alternate picking
Ik denk niet dat het door de camera komt want dan zou al het geluid verneukt moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:15 schreef genakt het volgende:
[..]
jaja hij klinkt hier goed komt denk ik door me camera ofzo
me versterker moet ook fucking hard staan wil de camera het horen
heel het huis werd gek![]()
dan ligt het denk ik aan me apparaatjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het door de camera komt want dan zou al het geluid verneukt moeten zijn.
Oh, ja hoor, maar valt wel opquote:
is normaal getunedquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd, het staat gewoon echt vals, het klinkt bijna harmonischSta je wel in de goeie stemming voor dat nummer niet dat ie een halvetoon omlaag moet ofzo ?
volgens me tab wel jahquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
De tab moet je niet naar kijken, daar zitten vaak meer fouten in dan je denkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens me tab wel jah
bijna alles van metallica is normaal getuned![]()
Een goed stemapparaatje kopen lijkt me de beste oplossing.quote:iemand advies dan ? voor goed tunen
Live spelen ze het tegenwoordig altijd in D, een tijd daarvoor (bijv. op Woodstock '99) nog in Eb en daarvoor in E, maar volgens mij is Kill 'em All ook zo'n album dat "slightly off key" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is Seek & Destroy gewoon in E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |