kan jij ze allemaal ophalen voor onsquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Alleen dat ophalen is een beetje klote..
Voor mij zou dat geen probleem zijn aangezien ik in Deurne woon.
Zitten er aanraders van akoestische gitaartjes bij voor me? Iemand ervaring met één van die gitaartjes bedoel ik? Maar er zijn nog veel meer merken waar ik niet eens van gehoord heb.
Kon ik ze maar proberen...
Ik heb nu een electrische van Richwood en die bevalt wel, maar of die akoestische nu goed zijn?
pebkacquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:58 schreef KaMo het volgende:
Laptop van me ma kwam net binnen, en nét nu zijn er problemen met de mailserver.
Alle instellingen kloppen (letterlijk overgenomen van die van mij namelijk)
Kan hij het wachtwoord niet verzenden ofzo, kan hij nu ineens op geen enkele computer
Denkt ze gelijk weer dat het aan mij ligt
Ja tuurlijk, ik be naar xs4all gegaan, en heb die surfer geschopt. Nu accepteert hij het wachtwoord van mijn moeder niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:04 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
pebkac![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)mes_for_a_User_Error
Remind me dat ik nooit bij jou kom etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wel gelijk, maar ik houd niet van teveel troep in mijn saus. Ik maak een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij. En dan die frisse salade, met eikenbladsla, tomaatjes, feta en olijven.
Hell yeah.
Voor gitaristen is goede voeding ook belangrijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Remind me dat ik nooit bij jou kom etenAlleen al bij de geur van oregano krijg ik al kotsneigingen, als ik het al ruik heb ik meteen geen honger meer...
Maar sowieso: salades
Ow wacht, gitaristentopic
Mooi ding! Ziet er beter uit dan als je omschreef!quote:
Arme Dean, het enige medicijn:quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:37 schreef The_Dean het volgende:
Hou die zieke shit even voor je wil je, ben al ziek
Nu even nietquote:
quote:Een rode pastasaus alleen met geruld gehakt, knoflook, tomatensaus en veeeel oregano. En dan lekker lang op zacht voor, zodat het lekker intrekt. Pasta al dente erbij.
Aan de thee? Dan ben je al zo goed als dood...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu even niet
Dat kwam er net zo hard weer uit...
Zo even bak thee zetten
Dan eens kijken of ik de gloeierij van de diesel kan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |