quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
en iedereen weet dat we niet meer in de 70ies leven en dus verder moeten kijken, en luisteren
Gitaristentopic #358: 70's zijn dood, welkom in de 10's
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja maar we hoeven het niet altijd over de bekende bands te hebben. Juist de onbekendere bands moeten meer in de aandacht komen.
"The teenies" hoorde ik het iemand noemen op de BBCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
of hoe noemen we het waar we nu in leven... de 10's toch
creedence clearwater revivalquote:
maar ze zijn wel geweldigquote:
tuurlijk welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef Libelah het volgende:
Dat ziet er niet al te blij uit voor die rolstoeler...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
o pardon moraalridderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Libelah het volgende:
Ben ik te chagrijnig?Ik zit op vrijdagmiddag te leren voor school, misschien dat dat ermee te maken heeft
Als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik ook wel eens willen crowdsurfen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.
Ironisch genoeg kan dat in sommige gevallen de reden zijn dat ze überhaupt in die situatie zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |