quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
en iedereen weet dat we niet meer in de 70ies leven en dus verder moeten kijken, en luisteren
Gitaristentopic #358: 70's zijn dood, welkom in de 10's
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja maar we hoeven het niet altijd over de bekende bands te hebben. Juist de onbekendere bands moeten meer in de aandacht komen.
"The teenies" hoorde ik het iemand noemen op de BBCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
of hoe noemen we het waar we nu in leven... de 10's toch
creedence clearwater revivalquote:
maar ze zijn wel geweldigquote:
tuurlijk welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef Libelah het volgende:
Dat ziet er niet al te blij uit voor die rolstoeler...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
o pardon moraalridderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Libelah het volgende:
Zou jij het leuk vinden om als je blijkbaar al moeite hebt zelf te lopen/staan (vandaar de rolstoel) zomaar op een podium gegoid te worden? Met daarbij de kans dat je nog meer blessures oploopt of je rolstoel kwijtraakt etc.?
Faalactie
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Libelah het volgende:
Ben ik te chagrijnig?Ik zit op vrijdagmiddag te leren voor school, misschien dat dat ermee te maken heeft
Als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik ook wel eens willen crowdsurfen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die kerel vast niet onvrijwillig opgetild is. Als mensen in een rolstoel zich als een malloot willen gedragen hebben zij daar alle recht toe.
Ironisch genoeg kan dat in sommige gevallen de reden zijn dat ze überhaupt in die situatie zitten...
Ik geef je wel een zetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik in een rolstoel zou zitten, zou ik ook wel eens willen crowdsurfen.![]()
En als ze dan ook nog een schans voor me op het podium zouden maken, zou het helemaal tof zijn.
run als windows xp ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef Aresdreams het volgende:
fuck... net een E-MU 0202 gekocht, kom ik niet op de E-MU site, en kan ik geen windhoos 7 drivers zien te vinden, die ik nodig heb, omdat de drivers die meegeleverd zijn niet ondertekend zijn, waardoor windows 7 begint te miepen...
Klinkt een beetje als een kinderprogramma.quote:
boom op de achtergrond en nog 1quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan mijn zoek de 2 verschillen vakantie foto er ook wel bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
mastadon ?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan kan mijn zoek de 2 verschillen vakantie foto er ook wel bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mastodonquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er groeit een palmboom uit je hoofd.
Is het geen palmboom dan?quote:
General Surgery.quote:
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?quote:
zal wel maar:')quote:
Nee hoor, ik herkende die lui meteenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Niet stiekem in de eigenschappen van de foto kijken he stouterik
je kan toch gewoon aangeven dat hij ze alsnog moet gaan instalerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?
bedoel, de drivers installeert ie wel, maar die zijn vervolgens niet ondertekend, waardoor windows 7 zoiets heeft als: ze zijn niet ondertekend, ik ben dom, gebruik ze maar niet...
nee, dat schiet op!
"Ik zei toch dat er iets mis was met de douche?"quote:
Je herkent die zanger altijd meteen aan zijn baardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mastodon! helden, zag ze 2 keer live in utrecht
nee, dat gaat dus niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:52 schreef genakt het volgende:
[..]
je kan toch gewoon aangeven dat hij ze alsnog moet gaan instaleren
Een V moet je staan, en bij die kerel staat een V wel. Ik zou voor de rest echt niet weten wie het is.quote:
ik lowlandsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mastodon! helden, zag ze 2 keer live in utrecht
Wat vraag je voor alleen de Weber MASS? Onze bassist zoekt nog een goede power slurker.. Marshall Powerbreak vond hij te gek, alleen die is nergens meer te verkrijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Aangezien de 70's dood zijn: Iemand belang bij een Marshall SLP100 + Weber MASS
http://link.marktplaats.nl/310485713
Down!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:20 schreef genakt het volgende:
zijn die epiphone studio gitaren zo slecht want ze zijnbest goedkoop 299 ?
Net als met Squier dus. Die vroegere Japanners. <3quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!
Alles moet tegenwoordig maar uit China komen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Net als met Squier dus. Die vroegere Japanners. <3
je hebt er wel echt mooie tussenzitten mjah dan maar echt geod gaan sparenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goedkoop duurkoop en zulks... Sinds een paar vind ik Epiphone niet zo te gek meer. Noem mij een oude lul, maar vroegah uit Japan en vroege Korea, dat is de shizzle!
Het moet niet gekker worden.. Voor je het weet krijgen we nog Koreanen uit Korea....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb gehoord dat tegenwoordig zelfs de Chinezen uit China komen
Dat waren toch de sixties?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:28 schreef cafca het volgende:
Ah, de 70's ...... toen werden er nog goede gitaren gemaakt
Echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft niet echt nut als ik de drivers niet kan installeren, wel?
bedoel, de drivers installeert ie wel, maar die zijn vervolgens niet ondertekend, waardoor windows 7 zoiets heeft als: ze zijn niet ondertekend, ik ben dom, gebruik ze maar niet...
nee, dat schiet op!
Viking Skullquote:
Dan vind ik dit toch een stukje beter.quote:
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enzquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef DrD00m het volgende:
En toen hoorde je opeens dat je morgenavond om 9 uur moet optreden in Dynamo in Eindhovuhhh![]()
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor morgen we moeten ook spelen maar het weer is echt kut dus geheid dat er problemen gaan zijn op de weg enz![]()
Maar dan komt er ook geen publiek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een beetje mee gaat vallen op de weg. Bijna niemand zal morgen de deur uit gaan als het ook absoluut niet nodig is.
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ze voorspellen wel behoorlijk kutweer
Vooral omdat het nu ook op sommige stukken nog een ijsbaan is, en ze nergens meer strooizout hebbne
kan het nog wel behoorlijk wat problemen op gaan leveren =D
Nee, nooit gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:38 schreef Litpho het volgende:
Witchfynder, heb jij het live debuut van Badger ooit geluisterd? Beetje het album wat Purple had moeten maken ipv Who do we think we are.
Nope, doet niks.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Aresdreams het volgende:
meer mensen hier die de site www.emu.com niet kunnen benaderen?
Nouja ik ben benieuwd, ik kijk het tot morgenmiddag aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het ijs er al ligt, heeft zout strooien ook weinig nut, zeker ook omdat het blijft vriezen. Ze kunnen nu veel beter met zand gaan strooien maar dat schijnen ze bij rijkswaterstaat weer niet te begrijpen.
Sterkte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |