Zal ik doen, bedankt voor de tipquote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja belangrijk vooral is dat je ook het exemplaar mee naar huis moet nemen die je getest hebt. Want de kwaliteit en klant per akoestische gitaar verschilt nogal ook
No way, Tie Your Mother Downquote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Svyatagor het volgende:
Foo Fighters live
http://pinkpop.vpro.nl/2011
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
De volgende keer dat ik met iemand een gitaar uit ga zoeken laat ik mijn pinpas thuis
Die komen morgen. Van mijn eigen spul moet ik nog even wat foto's maken en die andere moet ik nog van mijn telefoon halen maar daar heb ik nu geen zin meer in.quote:
Ik heb er wel een, met koffer inmiddels, wat biedt je?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef brother52 het volgende:
En ja, ik ben jaloers. Ik wil ook een tele met humbuckers![]()
Dan bllijf ik mooi bij linkshandig, en inderdaad met dat air guitar ga ik automatisch links spelen, haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je voelt vanzelf of je echt linkshandig moet spelen of niet. Ik heb er geen keuze in. Kut met beschikbaarheid van instrumenten soms, maar niks aan te doen. Leidend vind ik hierin de airguitar test. Als je naar muziek luistert en je begint linkshandig air guitar te spelen kun je protesteren wat je wilt, maar je bent dan echt linkshandig.
Denk dat het instrument wat het meest handig is voor linkshandigen wel een drumstel is, want dat kan je echt op elke manier die je kunt verzinnen opstellen.
Prijs?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb er wel een, met koffer inmiddels, wat biedt je?
Wat dan weer uberkut is bij open podia en vaste backlinesquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Denk dat het instrument wat het meest handig is voor linkshandigen wel een drumstel is, want dat kan je echt op elke manier die je kunt verzinnen opstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |