Je moet er nog een blauwe cab onder hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
marshall op me orange, ook leuk kwa kleur
[ afbeelding ]
Ja, een Lakland of een Sandberg!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik het geld voor een MM zou hebben, zou ik heel snel een Wal of een Lakland kopen.
Ja, heb brother52's MT-2 even te leen. Wel leuk ding, maakt zelfs van de LP een monster...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:43 schreef DrD00m het volgende:
Heb je trouwens al een pedaaltje?
ik vind dat ding vaak te schel...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb brother52's MT-2 even te leen. Wel leuk ding, maakt zelfs van de LP een monster...
Nog wel flink finetunen en zoeken naar een lekkere sound, maar nog niet echt tijd voor gehad helaas.
Hij kan wel erg schel ja... maar ligt ook aan de gitaar, de versterker en hoe je dat ding afsteltquote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind dat ding vaak te schel...
en ik sta er pas van te kijken als dat ding van een ES een monster maakt, de LP vraagt er gewoon om
Ah, de stofzuiger. Tenzij het precies het geluid is wat je wil, zou ik nog even verder kijken. Ik vond hem weinig flexibel in ieder geval.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, heb brother52's MT-2 even te leen.
Het is voor thuis ehquote:Op maandag 4 januari 2010 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de stofzuiger. Tenzij het precies het geluid is wat je wil, zou ik nog even verder kijken. Ik vond hem weinig flexibel in ieder geval.
Volgens mij worden hier verschillende definities van 'monster' gehanteerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind dat ding vaak te schel...
en ik sta er pas van te kijken als dat ding van een ES een monster maakt, de LP vraagt er gewoon om
zvex heeft een paar coole distortions... bijvoorbeeld de box of metal met een mesa achtig geluid: http://zvex.com/bom.htmlquote:Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is voor thuis eh
Ga toch de LP wel upgraden zodat hij over mijn stack ook lekker klinkt, maar heb thuis geen amp met distortionkanaal momenteel.
Of Tanglewood ofzo. Altijd goedquote:
Of zulks!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zvex heeft een paar coole distortions... bijvoorbeeld de box of metal met een mesa achtig geluid: http://zvex.com/bom.html
En een nieuw topic maken als die vol is =(quote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat nou? Ik ben ook maar een newbie
Dan mag ik gewoon tvp'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |