JA AL DIE VAKJES IK ZET MIJN VINGER ALTIJD OP DE VERKEERDE!!!1!!11EINSZWEIPOEPDABEI!!11quote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, gitaristen kunnen dus echt niet tellen
ben ik er iig niet alleen in
Haha, TT faal!quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
JA AL DIE VAKJES IK ZET MIJN VINGER ALTIJD OP DE VERKEERDE!!!1!!11EINSZWEIPOEPDABEI!!11
quote:
Je n'ai pus une valise pour mon ECquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor koffer heb jij bij je EC hij past bij mij niet in m'n normale koffer
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferquote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je n'ai pus une valise pour mon EC
Wat voor koffer heb je ?quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferlame
quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies dat puntje op die headstock maakt het mnet te groot voor de kofferlame
Dat is zuur, ik vroeg bij het kopen van mijn EC nog of ik er een koffer bij kreeg maar dat kreeg ik niet voor elkaarquote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een universele waar alle normale gitaren in zouden moeten passen
Ja voor optredensin de auto wil ik eht gewoon in een koffer hebben, nu is hij in de tas meegegaan maar toch liever nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:50 schreef -Menn0- het volgende:
Tja ik sjouw niet veel met mn gitaren dus ik heb geen koffer nodig. Mocht ik toch ergens heen gaan met een gitaar dan heb ik een koffer bij die Fender gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |