Iedere willekeurige gitaarzaakquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
www.juststrings.comquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
Lord of the Strings.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Dat wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan.
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Ontleed het akkoord maar, zou ik zeggen. Je hebt een G, een D, nog een G, nog een D en maar liefst nóg een G. In feite is dit het ultieme epic power chord
.
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Libelah het volgende:
als je nou ook nog a snaar 5e fret doet...
Extra D erin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?
behalve wat gebroken vingers
Ja, maar hij heet niet zomaar "genakt" natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Libelah het volgende:
[..]
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...
Hehehe goed punt jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Libelah het volgende:
We waren toch ultieme powerchords aan het bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |