Iedere willekeurige gitaarzaakquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
www.juststrings.comquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
Lord of the Strings.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Dat wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan.
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Ontleed het akkoord maar, zou ik zeggen. Je hebt een G, een D, nog een G, nog een D en maar liefst nóg een G. In feite is dit het ultieme epic power chord
.
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Libelah het volgende:
als je nou ook nog a snaar 5e fret doet...
Extra D erin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?
behalve wat gebroken vingers
Ja, maar hij heet niet zomaar "genakt" natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Libelah het volgende:
[..]
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...
Hehehe goed punt jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Libelah het volgende:
We waren toch ultieme powerchords aan het bouwen?
Eén woord: Dragonforce.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
@%$#@%$#@^#6
Heeft een vriend een keer gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
open G stemmen
G: 000000
A: 222222
B: 444444
Dat is niet Open Gquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef KaMo het volgende:
Heeft een vriend een keer gedaan
Alles was één toon (wel in octaven)
D'r zit nog een slagplaat op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
kek kleurtje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
[ afbeelding ]
Juist wel lijkt mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
Zang? Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
ja ok, snap ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet Open G. Open G bevat netjes een grote terts en zelfs drie hele kwinten (twee als je net als Keith de lage D weglaat).
Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
Maar een open D, is toch wel gewoon alles 2 noten lager?
DGCFAD
Nee dat is gewoon D, geen open Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Nee, een Open X-stemming is een stemming waarbij er alleen maar noten in zitten die ook voorkomen in dat akkoord. Dus open D is DADF#AD (of de ongebruikelijker DF#DF#AD).quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Je weet dat je alles verkeerd om had he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef genakt het volgende:
[..]
even aangepast, zo is het als het goed is
o sorry mijn foutquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.
www.lordofthestrings.nlquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Ja dat ligt aan jou! ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Nog bedankt voor de fotos van de oefenruimte, altijd vet om te zien!En Am G Dm
Op naar de C#dim
Net ff doorgespeeld, van G naar Dm klinkt een gewone D beter, maar kan ook aan mij liggen.
drop dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgens mij staat deze ook in een open stemming.
By the way: ziek drumstel.
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Libelah het volgende:
Als je die shiva lekkerder vindt klinken, zeker doen!
hehe joah... hm lees wel op de site dat ze maar 7 dagen return policy hebben... morgen maar eens even bellen, want ik meende toch echt 30 ergens gehoord te hebben. zou zuur zijn! maar opzich heb ik die orange zo weg, denk ik... is mooi setje, en limited edition in het witquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!
Gefeliequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
[ afbeelding ]
PMquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef LeNick het volgende:
Maar voordat ik dat doe; TelevuR, wat is je prijs voor SG?
Well that narrows it downquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef LeNick het volgende:
Een paar topics terug was er iemand die had z'n gitaar zo ontzettend mooi gelakt. Weet iemand nog welk topic?
Zwarte strat.
Welke stijl ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Geen Death Metal want daar houd ik niet zo van.
Dat ook niet echtquote:
Last.fm is de sleutel tot succes ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Oh jah, vergeet ik altijd. Meestal vind ik bands op wikipedia via via enzo. Maar dat is idd ook heel goed want bij elke band heb je wel weer gerelateerde bands.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Last.fm is de sleutel tot succes ;D
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie is Santigold?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
Ah jah dat is vet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:
Een combinatie van last.fm en youtube is dan ook heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar op last.fm heb je wel weer dat je veel nummers maar 30 seconden kunt beluisteren.
Wat wil je ermee ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef LeNick het volgende:
Weet niemand die post meer van iemand, die z'n stratocaster mat zwart had gemaakt, en goude hardware als ik me niet vergis?
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..quote:
Ja, dat weet niemand meer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef LeNick het volgende:
Weet niemand die post meer van iemand, die z'n stratocaster mat zwart had gemaakt, en goude hardware als ik me niet vergis?
Als je het je niet meer kan herinneren zal het wel niet zó mooi zijn geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef LeNick het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..In mijn herrinering nog wel..
Ben na een maand mijn gewone zwart-wit strat. al zat
http://www.yajimastringworks.com/tct/yswtct-kisekae-e.aspquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef LeNick het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat nou zo mooi vond..In mijn herrinering nog wel..
Ben na een maand mijn gewone zwart-wit strat. al zat
Daar is lmgtfy toch voor?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://images.google.nl/images?q=black+strat+gold+hardware
http://www.lmgtfy.com/ , aangenaam.quote:
Aight. Heel mooi dus. Maar die hier op Fok had hele mooie foto's, van alle kanten..quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://images.google.nl/images?q=black+strat+gold+hardware
Ben ff weg, dan daar account aanmaken. Lijkt me tof!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
http://www.yajimastringworks.com/tct/yswtct-kisekae-e.asp
En dan de Fender strat selecteren, en uit je dak gaan met al je creativiteit
Cool, alleen ik doelde eigenlijk op 'moderne muziek' dit omdat ik op mijn pc al tig aan oude bands/muziek heb staan en doordat ik dit zoveel luister weet ik niet eens meer wat voor goede bands er tegenwoordig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een combinatie van last.fm en youtube is dan ook heel goed.
Wat vond je van Burnside?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |