Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:15 schreef Libelah het volgende:
Als je die shiva lekkerder vindt klinken, zeker doen!
hehe joah... hm lees wel op de site dat ze maar 7 dagen return policy hebben... morgen maar eens even bellen, want ik meende toch echt 30 ergens gehoord te hebben. zou zuur zijn! maar opzich heb ik die orange zo weg, denk ik... is mooi setje, en limited edition in het witquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bovendien zit je al tijden te geilen op die Shiva!
Gefeliequote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
PMquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:03 schreef LeNick het volgende:
Maar voordat ik dat doe; TelevuR, wat is je prijs voor SG?
Well that narrows it downquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:46 schreef LeNick het volgende:
Een paar topics terug was er iemand die had z'n gitaar zo ontzettend mooi gelakt. Weet iemand nog welk topic?
Zwarte strat.
Welke stijl ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Geen Death Metal want daar houd ik niet zo van.
Dat ook niet echtquote:
Last.fm is de sleutel tot succes ;Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand bands aanraders? Waarvan jullie zeker weten dat ik ze nog niet ken en toch wel redelijk bekend zijn?
Oh jah, vergeet ik altijd. Meestal vind ik bands op wikipedia via via enzo. Maar dat is idd ook heel goed want bij elke band heb je wel weer gerelateerde bands.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Last.fm is de sleutel tot succes ;D
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie is Santigold?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef guitarist het volgende:
Logic Demo Content binnen, eens kloten met de losse tracks van Lilly en the Killers...
[ afbeelding ]
Ah jah dat is vet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
black keys vindt je denk ik wel cool... tjek nummers als deze:
Een combinatie van last.fm en youtube is dan ook heel goedquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar op last.fm heb je wel weer dat je veel nummers maar 30 seconden kunt beluisteren.
Wat wil je ermee ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:20 schreef LeNick het volgende:
Weet niemand die post meer van iemand, die z'n stratocaster mat zwart had gemaakt, en goude hardware als ik me niet vergis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |