Iedere willekeurige gitaarzaakquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
www.juststrings.comquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
En het is vást al een keer gevraagd, maar wat is een goeie prijs/kwaliteit website om snaren op te bestellen?
Lord of the Strings.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef Libelah het volgende:
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan. Je kan in plaats van de demping op je A snaar ook de 2e fret indrukken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Dat wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:28 schreef genakt het volgende:
tvp
even op withfinder sorry dat wist ik niet
maar volgens mij is de
3
3
0
0
x
3
geen g![]()
maar kan aan mij liggen heb het anders geleerd
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:30 schreef Libelah het volgende:
[..]
Is het wel, lage E snaar staat hier onderaan.
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals bij alle tabs in de hele wereld natuurlijk....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Ontleed het akkoord maar, zou ik zeggen. Je hebt een G, een D, nog een G, nog een D en maar liefst nóg een G. In feite is dit het ultieme epic power chord
.
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Libelah het volgende:
als je nou ook nog a snaar 5e fret doet...
Extra D erin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde gaat dat hebben ?
behalve wat gebroken vingers
Ja, maar hij heet niet zomaar "genakt" natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:32 schreef Libelah het volgende:
[..]
Behalve bij de akkoorden die genakt in het vorige topic plaatste...
Hehehe goed punt jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:47 schreef Libelah het volgende:
We waren toch ultieme powerchords aan het bouwen?
Eén woord: Dragonforce.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
@%$#@%$#@^#6
Heeft een vriend een keer gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:41 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
open G stemmen
G: 000000
A: 222222
B: 444444
Dat is niet Open Gquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:50 schreef KaMo het volgende:
Heeft een vriend een keer gedaan
Alles was één toon (wel in octaven)
D'r zit nog een slagplaat op!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
kek kleurtje!quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:49 schreef Quantie het volgende:
YEHEUUUUUUUUUUJ
M'n epiphone les paul is binnen ! YEESSHH
[ afbeelding ]
Juist wel lijkt mequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
Zang? Neequote:Op donderdag 7 januari 2010 17:03 schreef Libelah het volgende:
Dat verwacht je toch ook niet bij een poppunkband.
ja ok, snap ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is niet Open G. Open G bevat netjes een grote terts en zelfs drie hele kwinten (twee als je net als Keith de lage D weglaat).
Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
Maar een open D, is toch wel gewoon alles 2 noten lager?
DGCFAD
Nee dat is gewoon D, geen open Dquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Nee, een Open X-stemming is een stemming waarbij er alleen maar noten in zitten die ook voorkomen in dat akkoord. Dus open D is DADF#AD (of de ongebruikelijker DF#DF#AD).quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
ja ok, snap ik
DGCFAD
Je weet dat je alles verkeerd om had he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:08 schreef genakt het volgende:
[..]
even aangepast, zo is het als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |