Enige blokfluit wat ik kan waarderen is barok. Heb een CD met toffe dingen ervoor door/van Vivaldi. Maar toch vind ik een een dwarsfluit mooier. Een Ierse fluit (low whistle) vind ik vaak ook al te zoet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als ik met elektrisch gitaar was begonnen, zou ik ook niet meteen Guns N' Roses kunnen spelen hoor. En daarbij komt wat Witchfynder zegt, je moet dan wel de juiste muziek voor de blokfluit uitkiezen. Akoestische gitaar kan ook verschrikkelijk zijn, als je geen leuke muziek speelt
.
Nee, blokfluit is ook niet mijn lievelingsinstrument, maar mijn punt was dat blokfluit niet voor iedereen stom hoeft te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Enige blokfluit wat ik kan waarderen is barok. Heb een CD met toffe dingen ervoor door/van Vivaldi. Maar toch vind ik een een dwarsfluit mooier. Een Ierse fluit (low whistle) vind ik vaak ook al te zoet.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef guitarist het volgende:
Kamo, waarom is je filmpje offline? Ik vond hem zo mooi...
Stimmt! Tja, dat kun je over elk instrument wel zeggen. Vriend van me vindt koperblazers vreselijk, ik vind ze geweldig (zowel bij swing als klassiek en elders). Ik haat wel van die saxofoon soft jazzquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee, blokfluit is ook niet mijn lievelingsinstrument, maar mijn punt was dat blokfluit niet voor iedereen stom hoeft te zijn.
ondanks dat ie naar dean gaat, toch een zinnig antwoord van onze grote heldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef brother52 het volgende:
@Daantke
Je zou Nederland Muziek in Almere kunnen proberen. Ze doen reparaties en ik geloof dat de importeur van Epiphone in hetzelfde pand zit.
Ik heb zo mijn heldere momenten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ondanks dat ie naar dean gaat, toch een zinnig antwoord van onze grote held![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb het filmpje van Kamo heul nooit kunnen zien.
Wees blij.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar heeft hij ook ervaring met nekcracks?
Er is al een Daan Guitars logoquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Daantke het volgende:
Gibsonkwaaltje hè![]()
Misschien moet ik maar een nieuwe nick aanmaken The_Daan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef The_Dean het volgende:
Pas je op Daan Jr.?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm? Oh, die kleine bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |