Enige blokfluit wat ik kan waarderen is barok. Heb een CD met toffe dingen ervoor door/van Vivaldi. Maar toch vind ik een een dwarsfluit mooier. Een Ierse fluit (low whistle) vind ik vaak ook al te zoet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als ik met elektrisch gitaar was begonnen, zou ik ook niet meteen Guns N' Roses kunnen spelen hoor. En daarbij komt wat Witchfynder zegt, je moet dan wel de juiste muziek voor de blokfluit uitkiezen. Akoestische gitaar kan ook verschrikkelijk zijn, als je geen leuke muziek speelt
.
Nee, blokfluit is ook niet mijn lievelingsinstrument, maar mijn punt was dat blokfluit niet voor iedereen stom hoeft te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Enige blokfluit wat ik kan waarderen is barok. Heb een CD met toffe dingen ervoor door/van Vivaldi. Maar toch vind ik een een dwarsfluit mooier. Een Ierse fluit (low whistle) vind ik vaak ook al te zoet.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef guitarist het volgende:
Kamo, waarom is je filmpje offline? Ik vond hem zo mooi...
Stimmt! Tja, dat kun je over elk instrument wel zeggen. Vriend van me vindt koperblazers vreselijk, ik vind ze geweldig (zowel bij swing als klassiek en elders). Ik haat wel van die saxofoon soft jazzquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee, blokfluit is ook niet mijn lievelingsinstrument, maar mijn punt was dat blokfluit niet voor iedereen stom hoeft te zijn.
ondanks dat ie naar dean gaat, toch een zinnig antwoord van onze grote heldquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef brother52 het volgende:
@Daantke
Je zou Nederland Muziek in Almere kunnen proberen. Ze doen reparaties en ik geloof dat de importeur van Epiphone in hetzelfde pand zit.
Ik heb zo mijn heldere momenten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ondanks dat ie naar dean gaat, toch een zinnig antwoord van onze grote held![]()
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb het filmpje van Kamo heul nooit kunnen zien.
Wees blij.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar heeft hij ook ervaring met nekcracks?
Er is al een Daan Guitars logoquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:02 schreef Daantke het volgende:
Gibsonkwaaltje hè![]()
Misschien moet ik maar een nieuwe nick aanmaken The_Daan
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:59 schreef The_Dean het volgende:
Pas je op Daan Jr.?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm? Oh, die kleine bedoel je.
Ja. Special Custom Madequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is al een Daan Guitars logo.
Dat houdt KaMo ook nooit tegenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar ik kan heul nog niet goed gitaarspelen.
Er is vast wel iets anders wat je goed kanquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar ik kan heul nog niet goed gitaarspelen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat houdt KaMo ook nooit tegen![]()
.
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb het filmpje van Kamo heul nooit kunnen zien.
Ga jij eens zingen danquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:05 schreef Daantke het volgende:
Het probleem van onze zeeuw is meer zijn wanhopige zangpogingen die altijd op een riant fiasco uitlopen
Nja, daar geloof ik gewoon in. Zomaar iemand afbranden zonder dat je zelf een poging doet ik vind dom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Prachtige steekhoudende argumenten altijd hè, ja alsof jij het wel kunt
Maar een black metal filmpje! Je hoeft niet strak te kunnen spelen, de opnamekwaliteit hoeft niet goed te zijn, je hoeft niet te kunnen zingen en je hoeft eigenlijk niet eens tekst te hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Prachtige steekhoudende argumenten altijd hè, ja alsof jij het wel kunt
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er is vast wel iets anders wat je goed kan
Denk wat je wil denken, maar ik bedoelde het niet zoals ik denk dat je nu denkt.quote:
Astronauten en vacuum komt op de een of andere manier op als voorbeeld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:27 schreef wimjongil het volgende:
mijn punt was dat blokfluit niet voor iedereen stom hoeft te zijn.
Zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar een black metal filmpje! Je hoeft niet strak te kunnen spelen, de opnamekwaliteit hoeft niet goed te zijn, je hoeft niet te kunnen zingen en je hoeft eigenlijk niet eens tekst te hebben!.
Als ik een schansspringer naast de baan zie eindigen in Vancouver hoef ik geen schansspringer te zijn om te concluderen dat dat niet zo hoortquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, daar geloof ik gewoon in. Zomaar iemand afbranden zonder dat je zelf een poging doet ik vind dom.
Preciesquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar een black metal filmpje! Je hoeft niet strak te kunnen spelen, de opnamekwaliteit hoeft niet goed te zijn, je hoeft niet te kunnen zingen en je hoeft eigenlijk niet eens tekst te hebben!.
Oke..quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk wat je wil denken, maar ik bedoelde het niet zoals ik denk dat je nu denkt.
Dus je vroeg niet om een demonstratiefilmpje pizza bakken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk wat je wil denken, maar ik bedoelde het niet zoals ik denk dat je nu denkt.
Ik ben het met The_Dean eens. Wanneer ga jij schansspringen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik een schansspringer naast de baan zie eindigen in Vancouver hoef ik geen schansspringer te zijn om te concluderen dat dat niet zo hoort.
Wanneer jij me opvangtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben het met The_Dean eens. Wanneer ga jij schansspringen?.
Ik zou sowieso inderdaad naast de baan staanquote:
Is er niet een kans dat het alleen de lak is?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel erger dan het is, omdat het macro ismaar de breuk komt volgens mij nog niet eens tot de eerste fret
Nee dat dacht ik eerst ook, maar als ik een beetje druk zet zie ik dat er wat ruimte tussen komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is er niet een kans dat het alleen de lak is?
True! Maarrrrr, je kan hem de tip geven van: "Joh, beter doe je dat niet, doet pijn gek!" maar ik denk dat hij dat wel weet. Als je nu gedegen tips geeft, daar heeft hij vast meer aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ik een schansspringer naast de baan zie eindigen in Vancouver hoef ik geen schansspringer te zijn om te concluderen dat dat niet zo hoort.
Hebben we dat al niet vaak genoeg gedaan? Heeft Cynic niet ooit in details uitgelegd hoe en wat? Het is gewoon een kwestie van attitude. Als je een filmpje maakt en aan ons vraagt wat we vinden en of we nog tips hebben en doen we precies dat, maar als je vol bravoure hier aan komt, geheel overtuigd van niet alleen je eigen gelijk, maar je onschendbaarheid als rasartiest en elke wijze tip verder volledig negeert, nou ja, sorry hoor, maar dan houdt het snel op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
True! Maarrrrr, je kan hem de tip geven van: "Joh, beter doe je dat niet, doet pijn gek!" maar ik denk dat hij dat wel weet. Als je nu gedegen tips geeft, daar heeft hij vast meer aan.
En dat bedoelde ik, opbouwende kritiek, tips, handigheidjes.
Nu zeg ik niet dat KaMo goed kan zingen, maar ik ga hem niet slacken om het feit dat hij het niet kan. Ik kan het zelf ook niet, dus ik ga jullie er niet mee pesten, maar ik heb verder ook geen tips, dus hou ik me daar mooi buiten.
Ook IK zeg weleens zinnige dingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Weer een goed punt. Laten we er maar over ophouden
Het wordt tijd voor een browser geschreven in VBA, scheelt weer RSI van het switchenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ook IK zeg weleens zinnige dingen.
Bleh, nog 45 minuten. Ben al helemaal gaar van dat gespreadsheet. Ik zit nu ook al van spreadsheet, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, fok, spreadsheet.
Hou maar op! Rokende versterkersquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Daantke het volgende:
maar er komt dus rook uit mijn versterker wat ik moet nu doen
http://twitpic.com/13yaa6
Gelukkig is iedereen het wel eens over KaMo's kwaliteitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hebben we dat al niet vaak genoeg gedaan? Heeft Cynic niet ooit in details uitgelegd hoe en wat? Het is gewoon een kwestie van attitude. Als je een filmpje maakt en aan ons vraagt wat we vinden en of we nog tips hebben en doen we precies dat, maar als je vol bravoure hier aan komt, geheel overtuigd van niet alleen je eigen gelijk, maar je onschendbaarheid als rasartiest en elke wijze tip verder volledig negeert, nou ja, sorry hoor, maar dan houdt het snel op.
Vertel mij wat over pubers...
Sorry, ik werk met SBAquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een browser geschreven in VBA, scheelt weer RSI van het switchen.
Was men in de politiek maar zo unaniemquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef Libelah het volgende:
[..]
Gelukkig is iedereen het wel eens over KaMo's kwaliteiten
WTF?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hou maar op! Rokende versterkers
[ afbeelding ]
Goed, dan zal ik eens een filmpje plaatsen.quote:
Netjes!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik eens een filmpje plaatsen.
Volgens mij had ik die nog niet gepost of wel? Vrij brakke versie van de intro, een tijd geleden opgenomen.
M'n timing is niet zo goed (inmiddels wel verbeterd). Oh, en de eerste snaar loopt keihard aan, omdat 'ie in B staat.
Leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:37 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik eens een filmpje plaatsen.
Volgens mij had ik die nog niet gepost of wel? Vrij brakke versie van de intro, een tijd geleden opgenomen.
M'n timing is niet zo goed (inmiddels wel verbeterd). Oh, en de eerste snaar loopt keihard aan, omdat 'ie in B staat.
Hehequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Maar goed dat ik jou niet op FB heb dan.
Daar doe ik niet aan mee. Ik heb er namelijk 0quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef wimjongil het volgende:
Ik voorspel: een "ik heb lekker meer hyves/facebook/linkedin/whatever-vrienden dan de andere FOK!-gitaristen topique".
:p
Ik doe niet mee.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef wimjongil het volgende:
Ik voorspel: een "ik heb lekker meer hyves/facebook/linkedin/whatever-vrienden dan de andere FOK!-gitaristen topique".
:p
Oefening baart kunst mijn vriendquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef brother52 het volgende:
Net mijn vingers een beetje overstrekt bij een poging om Blackbird te spelen.
Niet. Beetje bellen en emailen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb er genoeg, maar ik doe ook niet mee.
Wat ik interessante vind is; hoe houden jullie in jullie bands alles bij?
Wij hebben een forum waar wij alles met elkaar bespreken, ingedeeld per categorie (Administratie, Optredens, PR etc). Dan hebben wij nu ook een centrale agenda (google calendar) om al onze vakanties, gigs, interviews en meuk bij te houden.
Onze pronkstukje is wel dat wij een eigen server hebben (een Dell 2600) waar al onze bestanden op staan; live-opnames, documenten, teksten, promotiepaketten, maar ook de losse tracks van onze CD's en nog veeeeel meer
.
Zijn wij helemaal over the top gegaan of hebben andere bands ook dit soort dingen? Hoe communiceren jullie? Hoe wisselen jullie bestanden uit?
Niet. We rommelen maar wat aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben een forum waar wij alles met elkaar bespreken, ingedeeld per categorie (Administratie, Optredens, PR etc). Dan hebben wij nu ook een centrale agenda (google calendar) om al onze vakanties, gigs, interviews en meuk bij te houden.
Onze pronkstukje is wel dat wij een eigen server hebben (een Dell 2600) waar al onze bestanden op staan; live-opnames, documenten, teksten, promotiepaketten, maar ook de losse tracks van onze CD's en nog veeeeel meer
.
Zijn wij helemaal over the top gegaan of hebben andere bands ook dit soort dingen? Hoe communiceren jullie? Hoe wisselen jullie bestanden uit?
Ik regel de zooi buiten de band om en binnen de band praten we in de kroeg of bellen/msn-en we?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Witchfynder het volgende:
.
quote:
Ja... zou net de site even checken of er al nieuws, of misschien een datum of bands waren... niet dus...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn. Ik had vanochtend nog ergens gelezen dat ze het misschien nog naar augustus zouden verplaatsen omdat ze dan waarschijnlijk grotere namen konden krijgen.
Die had je toch al verkocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Net akkoestische gitaar verkocht, nu dat geld weer uitgeven aan een fiets
Ik heb ff wat opgeruimd de laatste tijdquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die had je toch al verkocht?
Of is dit weer een andere?
Ik wil zijn gitaar testen, maar moet wat leren, dus misschien kan ik hier wel wat interessante dingen oppikken.quote:
Dan fiks ik het toch gewoon weerquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan fiks ik het toch gewoon weer
aardige jongen die dean niks op aan te merken maar zo'n hoofd op je achtergrondquote:
Ik heb een foto van hem samen met een teddybeertje als achtergrond.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef genakt het volgende:
[..]
aardige jongen die dean niks op aan te merken maar zo'n hoofd op je achtergrond
Niet met hem en één van zijn oh zo toffe Conorach shirts aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem samen met een teddybeertje als achtergrond.
Die is leuk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef blckbb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wie gaat die spelen?
Geniaal lied trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |