abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78145827
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nja, daar geloof ik gewoon in. Zomaar iemand afbranden zonder dat je zelf een poging doet ik vind dom.
Als ik een schansspringer naast de baan zie eindigen in Vancouver hoef ik geen schansspringer te zijn om te concluderen dat dat niet zo hoort .

Soms moeten de verwachtingen van mensen gewoon beheerd worden. Als je denkt iets geniaals te hebben, wat op geen enkel vlak zo is, maar je ben er zelf wel zodanig van overtuigd dat je vindt dat je daar anderen mee lastig moet vallen, mag je van mij best horen dat het crap is. En misschien maken de mensen die dat zeggen geen filmpjes, omdat ze zelf wél kunnen inschatten dat hun gepiel niet erg beluisterbaar is voor anderen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78145843
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Maar een black metal filmpje! Je hoeft niet strak te kunnen spelen, de opnamekwaliteit hoeft niet goed te zijn, je hoeft niet te kunnen zingen en je hoeft eigenlijk niet eens tekst te hebben! .
Precies

En Dean, er zit een verschil tussen het niet kunnen en het niet proberen, en het niet kunnen en het toch online zetten.

Overigens heb ik geen idee of ik goed kan zingen zing alleen met akoestische liedjes mee, verder niet
pi_78145853
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Denk wat je wil denken, maar ik bedoelde het niet zoals ik denk dat je nu denkt.
Oke.. boeiend

Maarja zingen kan ik ook al niet. gitaarspelen kan ik altijd nog oefenen
pi_78145862
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Denk wat je wil denken, maar ik bedoelde het niet zoals ik denk dat je nu denkt.
Dus je vroeg niet om een demonstratiefilmpje pizza bakken? .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_78145874
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik een schansspringer naast de baan zie eindigen in Vancouver hoef ik geen schansspringer te zijn om te concluderen dat dat niet zo hoort .
Ik ben het met The_Dean eens. Wanneer ga jij schansspringen? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_78145879
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Zoiets bedoel je?

pi_78145946
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben het met The_Dean eens. Wanneer ga jij schansspringen? .
Wanneer jij me opvangt .
pi_78145950
maar er komt dus rook uit mijn versterker wat ik moet nu doen

http://twitpic.com/13yaa6
pi_78146015
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wanneer jij me opvangt .
Ik zou sowieso inderdaad naast de baan staan .
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:18:27 #50
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_78146019
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:14 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lijkt wel erger dan het is, omdat het macro is maar de breuk komt volgens mij nog niet eens tot de eerste fret
Is er niet een kans dat het alleen de lak is?
pi_78146035
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:18 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Is er niet een kans dat het alleen de lak is?
Nee dat dacht ik eerst ook, maar als ik een beetje druk zet zie ik dat er wat ruimte tussen komt.
pi_78146047
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

True! Maarrrrr, je kan hem de tip geven van: "Joh, beter doe je dat niet, doet pijn gek!" maar ik denk dat hij dat wel weet. Als je nu gedegen tips geeft, daar heeft hij vast meer aan.

En dat bedoelde ik, opbouwende kritiek, tips, handigheidjes.

Nu zeg ik niet dat KaMo goed kan zingen, maar ik ga hem niet slacken om het feit dat hij het niet kan. Ik kan het zelf ook niet, dus ik ga jullie er niet mee pesten, maar ik heb verder ook geen tips, dus hou ik me daar mooi buiten.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_78146238
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef The_Dean het volgende:

[..]

True! Maarrrrr, je kan hem de tip geven van: "Joh, beter doe je dat niet, doet pijn gek!" maar ik denk dat hij dat wel weet. Als je nu gedegen tips geeft, daar heeft hij vast meer aan.

En dat bedoelde ik, opbouwende kritiek, tips, handigheidjes.

Nu zeg ik niet dat KaMo goed kan zingen, maar ik ga hem niet slacken om het feit dat hij het niet kan. Ik kan het zelf ook niet, dus ik ga jullie er niet mee pesten, maar ik heb verder ook geen tips, dus hou ik me daar mooi buiten.
Hebben we dat al niet vaak genoeg gedaan? Heeft Cynic niet ooit in details uitgelegd hoe en wat? Het is gewoon een kwestie van attitude. Als je een filmpje maakt en aan ons vraagt wat we vinden en of we nog tips hebben en doen we precies dat, maar als je vol bravoure hier aan komt, geheel overtuigd van niet alleen je eigen gelijk, maar je onschendbaarheid als rasartiest en elke wijze tip verder volledig negeert, nou ja, sorry hoor, maar dan houdt het snel op.

Vertel mij wat over pubers...
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:24:54 #54
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_78146288
tvp
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_78146290
Weer een goed punt. Laten we er maar over ophouden
pi_78146365
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:24 schreef The_Dean het volgende:
Weer een goed punt. Laten we er maar over ophouden
Ook IK zeg weleens zinnige dingen .

Bleh, nog 45 minuten. Ben al helemaal gaar van dat gespreadsheet. Ik zit nu ook al van spreadsheet, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, fok, spreadsheet .
pi_78146411
TVrePeteer
pi_78146451
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ook IK zeg weleens zinnige dingen .

Bleh, nog 45 minuten. Ben al helemaal gaar van dat gespreadsheet. Ik zit nu ook al van spreadsheet, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, spreadsheet, fok, fok, spreadsheet .
Het wordt tijd voor een browser geschreven in VBA, scheelt weer RSI van het switchen .
pi_78146560
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Daantke het volgende:
maar er komt dus rook uit mijn versterker wat ik moet nu doen

http://twitpic.com/13yaa6
Hou maar op! Rokende versterkers

pi_78146570
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hebben we dat al niet vaak genoeg gedaan? Heeft Cynic niet ooit in details uitgelegd hoe en wat? Het is gewoon een kwestie van attitude. Als je een filmpje maakt en aan ons vraagt wat we vinden en of we nog tips hebben en doen we precies dat, maar als je vol bravoure hier aan komt, geheel overtuigd van niet alleen je eigen gelijk, maar je onschendbaarheid als rasartiest en elke wijze tip verder volledig negeert, nou ja, sorry hoor, maar dan houdt het snel op.

Vertel mij wat over pubers...
Gelukkig is iedereen het wel eens over KaMo's kwaliteiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')